De fleste virksomheder saboterer
deres eget salg med en af disse to fejl

- oftest uden at opdage det

Fejl 1:
Narcisistisk markedsføring

– dvs. markedsføring, man selv kan lide.

Fejl 2:
Slesk markedsføring

 – dvs. markedsføring, der alene bygger på data.

Kilde: Som led i medgrundlægger Sanne Dollerups ph.d.-afhandling om hvorfor vi køber, analyserede hun under et ophold i 2014 på University of Edmonton mere end 1400 internationale brands. 95,04 % heraf begik mindst én af ovennævnte fejl. Siden har vi i Institut for Kundetyper analyseret yderligere godt 1600 danske cases inden for vidt forskellige brancher, og denne analyse har affødt samme resultat.

Sådan kommer du i gang med kundetyperne

Vælg det format, der matcher dit vidensbehov: Som Basis-abonnent får du adgang til viden om én kundetype, og som Udvidet-abonnent får du adgang til viden om alle fire kundetyper.

GRATIS

ABONNEMENT

ABONNEMENT

Vi har samlet en lang række gratis ressourcer på Gratis-siden, bl.a.:

UDVIDET

For dig, der er:

Marketing- professionel

– Ansat eller selvstændig

– For dig, der er ansat eller hjælper andre med at markedsføre og sælge deres ydelser og produkter, anbefaler vi UDVIDET abonnementsforløb:

DKK
1.200

PR. MÅNED | EKSKL. MOMS
INGEN BINDING

BASIS

FOR DIG, DER ER:


SELVSTÆNDIG

– UDEN FOR MARKETINGBRANCHEN 

– For dig, der markedsfører og sælger dine egne ydelser og produkter, anbefaler vi BASIS abonnementsforløb (med adgang til én kundetype):

DKK
500

PR. MÅNED | EKSKL. MOMS
INGEN BINDING

Scroll til toppen
Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.