FOREDRAG | B2B-arrangement i Støvring

Få flere brugbare leads ved at kommunikere til følelserne

TIDSPUNKT: Onsdag den 15. februar, kl. 8.30-11.00
STED: Business Park Nord, Støvring
PRIS: GRATIS – Tilmelding nødvendig (Begrænsning på max. 15 virksomheder)

Foredrag om Emotionelle Kundetyper

Det er bevist, at vi mennesker træffer købsbeslutninger baseret på vores følelser. En positiv emotionel tilstand i kroppen øger lysten til at købe markant, men hvilken betydning har det i B2B virksomheder?

Arrangementet
er for dig, der oplever:

Kundetype foredrag

Programmet er:

8.30-9.00: Godmorgen (uformel kaffe og netværk)

9.00-9.30: Hvad er Emotionelle Kundetyper®️ og hvordan anvendes segmenteringsværktøjet? v/Sanne fra Institut for Kundetyper

9.30-10.00: Hvordan kan dit website bruges til at generere flere leads v/Morten fra Skarpt

10.00-10.15: Pause

10.15-10.45: Hvordan kan digitale medier bruges til at få flere og bedre leads v/Morten fra Kyvsgaard Kommunikation

10.45-11.00: Afslutning: Hvad så nu? v/Sanne fra Institut for Kundetyper

Hvem møder du?

Her er en kort introduktion af foredragsholderne ved arrangementet.  

Sanne Dollerup

Ekstern lektor, forsker og grundlægger Institut for Kundetyper

Morten Andersen

Ejer og projektleder hos reklamebureauet Skarpt

Morten Kyvsgaard - marketing
Morten Kyvsgaard

Ejer og rådgiver hos Kyvsgaard Kommunikation

Scroll til toppen