FOREDRAG | B2B-arrangement i Roskilde
Få flere brugbare leads ved at kommunikere til følelserne
TIDSPUNKT: Tirsdag den 9. maj kl. 8.30-12.00 (session 1) eller 12.30-16.00 (session 2).
STED: Ringstedvej 2, 1. sal, 4000 Roskilde.
PRIS: GRATIS – Tilmelding nødvendig (Begrænsning på max. 20 personer)

Det er bevist, at vi mennesker træffer købsbeslutninger baseret på vores følelser. En positiv emotionel tilstand i kroppen øger lysten til at købe markant, men hvilken betydning har det i B2B virksomheder?
- Bliver vi mennesker mindre følelsesladede, når vi er på arbejde?
- Hvilke følelser er mest relevante at kommunikere til?
- Hvordan kan salg og marketing opnå et bedre samarbejde ved at kommunikere til følelserne?
Arrangementet
er for dig, der oplever:
- At samarbejdet mellem salg og marketing godt kan blive endnu bedre.
- At kunderne er blevet mere prisfokuserede.
- At det er udfordrende at navigere i mellem flere forskellige beslutningstagere.
- At købsprocessen er kompliceret og meget lang.

Session 1:
8.30-9.00: Godmorgen (uformel kaffe og netværk)
9.00-9.30: Hvad er Emotionelle Kundetyper? v/Sanne Dollerup
9.30-10.00: Case: Sådan bruger vi Emotionelle Kundetyper forskellige steder i den digitale brugerrejse v/Lars Skjoldby
10.00-10.20: Pause
10.20-10.50: Hvordan kan dine tekster forbedres? v/Anna Mie Skovdal
10.50-11.20: Hvordan kan du bruge LinkedIn til at generere flere og bedre leads? v/Sarah Vos Thrysøe
10.50-11.20: Afslutning: Hvad så nu? v/Sanne fra Institut for Kundetyper
11.30-12.00: Vi bliver efterfølgende og svarer på spørgsmål
Session 2:
12.30-13.00: Velkommen (uformel kaffe og netværk)
13.00-13.30: Hvad er Emotionelle Kundetyper? v/Sanne Dollerup
13.30-14.00: Case: Sådan bruger vi Emotionelle Kundetyper forskellige steder i den digitale brugerrejse v/Lars Skjoldby
14.00-10.20: Pause
14.20-14.50: Hvordan kan dine tekster forbedres? v/Anna Mie Skovdal
14.50-15.20: Hvordan kan du bruge LinkedIn til at generere flere og bedre leads? v/Sarah Vos Thrysøe
15.20-15.30: Afslutning: Hvad så nu? v/Sanne fra Institut for Kundetyper
15.30-16.00: Vi bliver efterfølgende og svarer på spørgsmål
Hvem møder du?
Her er en kort introduktion af foredragsholderne ved arrangementet.

Sanne Dollerup
Ekstern lektor, forsker og grundlægger hos Institut for Kundetyper.

Lars Skjoldby
SEO, stifter og seniorkonsulent hos Skjoldby&Co.

Sarah Vos Thysøe
Ejer og markedsføringspecialist hos Online Solution Group

Anna Mie Skovdal
Ejer og tekstforfatter hos AM Copywriting