TIDSPUNKT: Torsdag den 1. december, kl. 8.30-11.00
STED: KaffeFair, Strandvejen 19, 9000 Aalborg
PRIS: GRATIS – Tilmelding nødvendig
Det er bevist, at vi mennesker træffer købsbeslutninger baseret på vores følelser. En positiv emotionel tilstand i kroppen øger lysten til at købe markant, men hvilken betydning har det i B2B virksomheder?
8.30-9.00: Godmorgen (uformel kaffe og netværk)
9.00-9.30: Hvad er Emotionelle Kundetyper®️ og hvordan anvendes segmenteringsværktøjet? v/Sanne fra Institut for Kundetyper
9.30-10.00: Hvordan kan video bruges til at generere flere leads v/Josephine fra Labelless
10.00-10.15: Pause
10.15-10.45: Hvordan kan SEO bruges til at sætte gang i salget v/Frederik fra Kant
10.45-11.00: Afslutning: Hvad så nu? v/Sanne fra Institut for Kundetyperr
Her er en kort introduktion af foredragsholderne ved arrangementet.
Ekstern lektor, forsker og grundlægger Institut for Kundetyper
Creative Strategist hos contentbureauet Labelless Media
Kundeansvarlig hos bureauet Kant
Emotionelle Kundetyper® er udviklet af Institut for Kundetyper ApS
Institut for Kundetyper ApS
Porsvej 2, 9000 Aalborg
kontakt@kundetyper.dk
Tlf.: 71 74 75 33
CVR-nummer: 36476540