FOREDRAG | B2B-arrangement
Få flere brugbare leads ved at kommunikere til følelserne
TIDSPUNKT: Torsdag den 1. december, kl. 8.30-11.00
STED: KaffeFair, Strandvejen 19, 9000 Aalborg
PRIS: GRATIS – Tilmelding nødvendig

Det er bevist, at vi mennesker træffer købsbeslutninger baseret på vores følelser. En positiv emotionel tilstand i kroppen øger lysten til at købe markant, men hvilken betydning har det i B2B virksomheder?
- Bliver vi mennesker mindre følelsesladede, når vi er på arbejde?
- Hvilke følelser er mest relevante at kommunikere til?
- Hvordan kan salg og marketing opnå et bedre samarbejde ved at kommunikere til følelserne?
Arrangementet
er for dig, der oplever:
- At samarbejdet mellem salg og marketing godt kan blive endnu bedre.
- At kunderne er blevet mere prisfokuserede.
- At sælgerne ikke (på samme måde som tidligere) oplever, at det virker ”at spejle kunderne”.
- At det er udfordrende at navigere i mellem flere forskellige beslutningstagere.
- At købsprocessen er kompliceret og meget lang.


Programmet er:
8.30-9.00: Godmorgen (uformel kaffe og netværk)
9.00-9.30: Hvad er Emotionelle Kundetyper®️ og hvordan anvendes segmenteringsværktøjet? v/Sanne fra Institut for Kundetyper
9.30-10.00: Hvordan kan video bruges til at generere flere leads v/Josephine fra Labelless
10.00-10.15: Pause
10.15-10.45: Hvordan kan SEO bruges til at sætte gang i salget v/Frederik fra Kant
10.45-11.00: Afslutning: Hvad så nu? v/Sanne fra Institut for Kundetyperr
Hvem møder du?
Her er en kort introduktion af foredragsholderne ved arrangementet.

Sanne Dollerup
Ekstern lektor, forsker og grundlægger Institut for Kundetyper

Josephine Præcius
Creative Strategist hos contentbureauet Labelless Media

Frederik Stenbjerg
Kundeansvarlig hos bureauet Kant