Sådan kommer du bedst i gang med at lære kundetyper

BASISforløb

Basisforløb abonnementet, som især er relevant for dig, der er selvstændig og for det meste arbejder med noget andet end markedsføring. Måske er du rådgiver, underviser, konsulent, webshopejer, håndværker, coach, ejerleder, revisor eller lignende.

Basisforløb er optimalt, hvis du ønsker:

Nul binding på basisforløb:

Du bestemmer selv, hvor længe du vil fortsætte på forløbet og kan til hver en tid selv pause eller stoppe helt på forløbet. Vi anbefaler dog mindst 4 måneder* for at få en optimal proces. 

*hvis du kan afsætte én time om ugen til at arbejde på processen. Kan du afsætte mere, kan du nå hurtigere i mål. Materialet er f.eks. meget velegnet til en work-camp.

Med BASISforløb får du et abonnement, der inkluderer:

Månedsprisen er 500 kr. + moms (og stiger ikke, selvom vi optimerer forløbet løbende).
Du har 30 dages fuld tilfredshedsgaranti, dvs. fuld tilfredshed eller alle pengene retur, efter at du har haft en måned til at undersøge kvaliteten. Vi vil nemlig kun have tilfredse kunder.

Kort om

BASISforløbet

Løser problemet, hvis du:
Er relevant, hvis du vil:

I onlinekurset får du:

Den komplette manual for kundetypen inkl.:

Læringsplatformen

I denne video får du en kort rundvisning på vores læringsplatform, så du kan lære den lidt bedre at kende. 

Via platformen kan du bl.a.:
Klik herunder og oplev læringsplatformen:
Afspil video

Med et BASISforløb lærer du bl.a.:

Du lærer kort sagt dine kunder indgående at kende
– og derfor kan du træffe langt mere sikre markedsføringsbeslutninger.

Kundetype-abonnementet giver dig konkrete anvisninger og svar på alle de hverdagsagtige markedsføringsspørgsmål såsom: ”Må man kunne se tandkødet på portrætfotos?”, ”Må vi være hysterisk sjove eller kun tø-hø-morsomme i vores reklamer?” Og ”Skal vi absolut have en dresscode?”

Desuden sparer du rigtig meget tid.

Det siger nogle af vores kursister fra basisforløb og udvidetforløb

“Du kommer til at få et solidt, sikkert materiale, der kan bruges igen og igen. Det var et lærerigt og tempofyldt onlinekursus. Masser af input og viden, fedt at kunne gå tilbage i både bog og videoer”

“Med onlinekursets operationelle værktøjer, gode råd og spørgsmål til din markedsføring er det gennemtænkt, tydelig og klar kommunikation der er nemt at overskue, som jeg derfor kun kan anbefale”.

“Onlinekurset er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen”-facon.”

”Kvaliteten af materialet er virkelig høj, og det var meget nemt af forstå et ellers hidtil komplekst emne.” 

“Det er superlet at arbejde med i en travl hverdag. Faktisk bliver jeg næsten holdt i hånden gennem hele kurset. Hvis jeg kunne give det, fik kurset 100 stjerner”. 

peter junker

Peter Junker
Indehaver
Email Driven Marketing

“Hvis man har et ønske om at forstå, hvad god markedsføring bygger på, så er det absolut et must, at man har indblik i de Emotionelle Kundetyper”.

”Jeg har både fået en indføring i et solidt teoretiske fundament og omsætningsbare redskaber, som er direkte anvendelige i forhold til mit eget videre arbejde med kundetyper og kommunikation.”

“Jeg elsker materialerne om kundetyper. Det er let at gå til og har sparet mig for masser af tid i min markedsføring, da jeg nu har fået en tydelig vejledning at gå efter og ikke længere behøver at prøve mig frem for at se, hvad der virker”.

”Materialet er virkelig gennemarbejdet og nemt at overskue. Derudover får man mulighed for at stille spørgsmål og få feedback både fra andre og fra Jannie og Sanne.”

 

GRATIS

ABONNEMENT

TELEFONMØDE

Er du i tvivl om, hvorvidt dette er relevant i netop din branche og situation?

Bliv ringet op, så du kan stille og få besvaret dine spørgsmål omkring vores ydelser.

Vi afsætter op til 30 minutter til samtalen, og du er velkommen til at optage den samt at invitere flere med på telefonmødet.

Book et GRATIS TELEFONMØDE med en kundetypespecialist herunder.

BASIS

FOR DIG, DER ER:


SELVSTÆNDIG

– UDEN FOR MARKETINGBRANCHEN 

– For dig, der markedsfører og sælger dine egne ydelser og produkter, anbefaler vi BASISforløb

DKK
500

PR. MÅNED | EKSKL. MOMS
INGEN BINDING

Find svar på dit spørgsmål her:

Vi ønsker kun tilfredse kunder - derfor er det en god idé at læse herunder, hvad du kan forvente som abonnent.
Du vælger selv hvornår vi skal trække dine penge:

Vi trækker pengene på dén dag, hvor du har tilmeldt dig abonnementet. Betalingen sker fortløbende og automatisk via dit tilmeldte kort, indtil du ønsker at opsige aftalen (når som helst). Dette kan dog justeres, hvis du har et specifikt behov og derfor gerne vil trækkes på et bestemt tidspunkt. Bare kontakt os på kontakt@kundetyper.dk.

Du kan desværre ikke betale på faktura/leverandørservice.

Alt undervisningsmateriale befinder sig på en online læringsplatform, som er opsat til automatisk at servicere dig med bla.:

  • login-informationer
  • bookinglink
  • invitationer til det ugentlige live-kursus samt live-chatten
  • trin-for-trin-forløbet
  • nye opdateringer og andre loyalitetsfordele
  • månedlig fakturering 

Det er også her du selv kan opdatere dine oplysninger, op- eller nedgradere samt opsige dit abonnement.

Alt dette kan vi ikke styre manuelt, hvis prisen skal holdes nede.

Det er præcis lige så enkelt som at have et Netflix-abonnement:
  1. START: Læg det ønskede “Abonnement” i kurven, og betal den første periode
  2. BRUG: Log på læringsplatformen, og se præcis de videoer og arbejdsbøger, du ønsker, og deltag i alle de ønskede medlemsaktiviteter (NUL BINDING)
  3. STOP: Meld dig ud med ét klik (NUL OPSIGELSESPERIODE). Opsiger du eksempelvis 10 dage efter sidste abonnementsbetaling, har du fortsat adgang til alt i de resterende 20 dage.
Hvad hvert kapitel indeholder ser du når du tilmelder dig men:

Hvert eneste onlinekursus er overskueligt struktureret, så det er let at navigere rundt og finde præcis det materiale, som du mangler. Der er endvidere en gennemtænkt og enkel struktur på tværs af materialet. Således hedder kapitel 13 altid “Tekst”, kapitel 14 er “Grafik”, og kapitel 15 er “Billeder”, uanset hvilken kundetype du har valgt.

Du anbefales at starte med et Velkomstsamtale.
  1. Du starter med at booke en velkomstsamtale, så vi sammen kan få valgt den optimale kundetype til dig.
  2. I slutningen af samtalen åbner vi for adgangen til det komplette online kundetypekursus med alt, hvad du skal bruge af skabeloner, tjeklister, casegennemgange osv. Materialet kan ses samlet eller løbende, når du har tid (varigheden pr. emne er fra få minutter til cirka 45 minutter). Vi anbefaler, at du åbner både video og den online arbejdsbog samtidigt – i hver sin fane – så du får og bevarer overblikket hele vejen. 
  3. Dernæst modtager du et link til den 100-siders print selv-PDF med alle de opgaver, du skal igennem, hvis du vil rette hele din markedsføring til efter kundetypen. 
  4. Du modtager også en invitation til en Facebookgruppe med andre selvstændige, der som dig arbejder med BASISforløbet lige nu.
  5. Hver uge vil du modtage en mail med forslag til, hvilke opgaver du vil få mest ud af at løse i indeværende uge. Opgaverne er altid sammensat, så du kan nå igennem dem på én time. Dette mailforløb varer i 16 uger, men kan afbrydes når som helst. Der er jo ingen binding på forløbet.
  6. Herefter arbejder du dig trin-for-trin igennem arbejdsbogens anvisninger. Den er opbygget således, at du let kan dykke ned i præcis den opgave, du sidder med lige nu. Ved at følge anvisningerne sikrer du at komme helt til bunds i hver opgave – og at du altid har overblikket. Denne fase kan tage alt fra en måned til år afhængigt af dit udgangspunkt, og hvor mange ressourcer du har til rådighed. 
  7. Efter 3 måneders medlemskab begynder du at modtage løbende opdateringer om kundetypen, og du bliver også inviteret ind i et ERFA-forum (på Facebook). Derinde møder du medlemmer med samme kundetype og som følger samme materiale. Her kan du dele dit tilrettede markedsføringsmateriale og få feedback fra os, de certificerede i Emotionelle Kundetyper® og de øvrige medlemmer. Dermed sikrer du, at slutresultatet bliver optimalt. F.eks. kan du få feedback på nyhedsbrev, artikel, hjemmeside, produktidé, annonce, billeder, kampagner osv. i forummet.
  8. Hver tirsdag kl. 9 kan du deltage i et live online kursus om et aktuelt tema (eller et velkomst-webinar for nye medlemmer). Kurserne optages og kan til enhver tid genses på kundetypeplatformen.
  9. Hver torsdag fra kl. 13-14 kan du helt fortroligt og skriftligt stille os spørgsmål og få svar, så du kan komme videre.

For nogle bliver abonnementet et kort bekendtskab, imens de får styr på et par hængepartier ift. markedsføringen eller for at få bekræftet, at der er styr på alt. For andre bliver det et fast opslagsværk med tilknyttet feedbackteam – lidt som at have en dygtig chef, der lige kan godkende en markedsføringsindsats. 

BASISforløbet er specifikt sammensat, så det passer til selvstændige, som typisk skal udfylde mange forskellige roller i virksomheden.

Vi sammensat et BASISforløb, der guider og giver konkrete og praksisnære løsninger – uden at overvælde – og uden at du skal igennem noget, der er irrelevant for dig. Abonnementet og redskaberne er relevante for alle typer virksomheder (B2B, B2C og B2G), uanset kompetenceniveauet og størrelsen på markedsføringsbudgettet. Se det som din egen online marketingchef, der altid har den rette skabelon, en trin-for-trin guide og kan give konstruktiv feedback, velfortjent ros og svar på kundetyperelaterede spørgsmål. 

Der er grundlæggende 3 løsningsmodeller, når vi skal finde din kundetype sammen (for det kan du ikke gøre selv).

Heldigvis er den ene løsning gratis – se den her >>

Har du et nyt produkt, en ny virksomhed eller et nyt format (f.eks. et abonnement), som endnu ikke er færdigudviklet? Intet problem. Her kan du læse, hvordan vi alligevel kan hjælpe dig til at vælge kundetypen >>  

BASISforløb er et bindingsfrit abonnement.

Abonnementet er bygget op som et sammenhængende forløb, så du nemt og overskueligt kan danne dig et overblik over kommende markedsføringsindsatser.

Se her hvad der sker når du har bestilt.

Se videoen her, hvor vi forklarer dig, hvad der sker, når du har bestilt et BASISforløb hos os.

Scroll til toppen
LOMMEBOGEN_Emotionelle-Kundetyper_kvadrat
Så er kundetypebogen udkommet - klik og læs mere
Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.