IEP | FORSTÅ JERES KUNDER BEDRE
Ideel emotionel positionering (IEP)
Få hjælp til at identificere virksomhedens idelle emotionelle positionering i markedet.
En IEP er relevant for jer, der:
1: Er strategisk ansvarlige for jeres markedsføring
2: Har en identificeret problematik
3: Har ressourcer til at løse problematikken, når I kender løsningen.
NB: At kende IEP’en er ikke en slutdestination – det er tværtimod det første skridt på rejsen mod en dyb indsigt i, hvorfor jeres kunder køber. Og hvordan I får dem til dét.
Evalueret til fremragende på Trustpilot
Book et gratis formøde:
Jeres udbytte af en IEP:
- Forståelse for de dybere psykologiske motiver, der driver jeres kunders adfærd og beslutninger.
- Kortlægning af jeres mest salgsfremmende parametre
- Måling af jeres brandværdi
En ideel emotionel positionering et stærkt strategisk fundament for marketingbeslutningerne
En gratis IEP er et tilbud til dig, der opfylder disse tre betingelser:
- Du er den ansvarlige for jeres markedsføringsstrategi.
- Du har ikke tidligere modtaget en EKP eller kundetyperådgivning.
- Du vil gerne arbejde med Emotionelle Kundetyper®️.
Find svar på dit spørgsmål her:
Det er meget enkelt:
1: BOOK det ønskede 45 min. møde direkte i vores kalender. Du kan flytte eller aflyse mødet, hvis du fortryder/bliver forhindret.
2: Vi MØDES ONLINE via det fremsendte videolink, på det valgte tidspunkt. På mødet beskriver du jeres identificerede problematik, så vi i fællesskab kan afklare om vi skal udarbejde en gratis IEP for jer. I postivt fald får vi aftalt rammer og tidspunkt for dette.
En IEP er gratis – og vores investering i at afklare om vi kunne samarbejde.
Der er ingen efterfølgende forpligtelser – heller ikke til at implementere den nye viden.
Du/I risikerer dermed kun tid – samt at du/I med stor sandsynlighed vil få lyst til at blive endnu klogere på kundetyper.
En gratis EKP er desværre IKKE en mulighed for dig, der ikke har:
- det strategiske ansvar til at træffe de evt. nødvendige beslutninger (ellers spilder vi hinandens tid)
- de nødvendige ressourcer til at implementere forslag og råd (dvs. tid, penge og/eller kompetencer)
Få svar på dine spørgsmål
Vi bestræber os på at sidde klar ved chatten nederst i højre hjørne på hverdage ml. kl. 9-15, og er vi kortvarigt væk, så svarer vi pr. mail.
Du kan også sende os en besked via formularen.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.