IEP | FORSTÅ JERES KUNDER BEDRE

Ideel emotionel positionering (IEP)

Få hjælp til at identificere virksomhedens idelle emotionelle positionering i markedet.

En IEP er relevant for jer, der:
1: Er strategisk ansvarlige for jeres markedsføring
2: Har en identificeret problematik
3: Har ressourcer til at løse problematikken, når I kender løsningen.

NB: At kende IEP’en er ikke en slutdestination – det er tværtimod det første skridt på rejsen mod en dyb indsigt i, hvorfor jeres kunder køber. Og hvordan I får dem til dét.

Evalueret til fremragende på Trustpilot

Book et gratis formøde:

Jeres udbytte af en IEP:

En ideel emotionel positionering et stærkt strategisk fundament for marketingbeslutningerne

En gratis IEP er et tilbud til dig, der opfylder disse tre betingelser:

Find svar på dit spørgsmål her:

Det er meget enkelt:

1: BOOK det ønskede 45 min. møde direkte i vores kalender. Du kan flytte eller aflyse mødet, hvis du fortryder/bliver forhindret.

2: Vi MØDES ONLINE via det fremsendte videolink, på det valgte tidspunkt. På mødet beskriver du jeres identificerede problematik, så vi i fællesskab kan afklare om vi skal udarbejde en gratis IEP for jer. I postivt fald får vi aftalt rammer og tidspunkt for dette.

En IEP er gratis – og vores investering i at afklare om vi kunne samarbejde.

Der er ingen efterfølgende forpligtelser – heller ikke til at implementere den nye viden.

Du/I risikerer dermed kun tid – samt at du/I med stor sandsynlighed vil få lyst til at blive endnu klogere på kundetyper.

En gratis EKP er desværre IKKE en mulighed for dig, der ikke har:

  • det strategiske ansvar til at træffe de evt. nødvendige beslutninger (ellers spilder vi hinandens tid)
  • de nødvendige ressourcer til at implementere forslag og råd (dvs. tid, penge og/eller kompetencer)
Scroll to Top