Hold Efterår 2025
Webinar
Alle
ChatGPT
Grafiske designere
Influencer marketing
Sælgere
Tekstforfattere og content creators
Trends
Video
MasterClass
Alle
Få et smugkig på Kundetypeuddannelsen
Hold
Alle
Forår 2024, Aalborg-holdet
Efterår 2025
Forår 2025
Efterår 2024
Forår 2024, Online-holdet
Kundetypenetværk
Alle
Kundetypenetværksdag
Nørddage
Dagskursus
Alle
Den blå kundetype
Den grønne kundetype
Den gule kundetype
Den røde kundetype
Introduktionskursus
Alle
Introduktion til Emotionelle Kundetyper
December
Begivenhedsdetaljer
Modul 4: Introduktion til den gule kundetype Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den gule kundetype. På denne dag lærer du alt det
Begivenhedsdetaljer
Modul 4: Introduktion til den gule kundetype
Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den gule kundetype.
På denne dag lærer du alt det grundlæggende omkring salg- og markedsføring til den gule kundetype. Du får også en gennemgang af Brandhjulet med udgangspunkt i retningslinjerne til den gule kundetype.
Via masser af konkrete cases lærer du, hvad det vil sige at de gule kundetyper køber, når et brand:
- er orienteret omkring transformationshistorier, referencer og om-teksten.
- tilbyder et fællesskab i forbindelse med købet.
- er “det lette valg” iblandt konkurrenterne.
- anvender gule ord, billeder, grafik og video.
- kommunikerer i de mest relevante gule markedsføringskanaler.
Tidspunkt
9. December 2025 9:00 - 16:00
Lokation
Zoom
Vært
Jannie Ilum Gade
Direktør og partner
Begivenhedsdetaljer
Modul 5: Den gule kundetype i teori og praksis På denne dag får du en hel træningsdag om den gule kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine
Begivenhedsdetaljer
Modul 5: Den gule kundetype i teori og praksis
På denne dag får du en hel træningsdag om den gule kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine spørgsmål.
Du lærer i praksis at:
- foretage en 360 graders evaluering af en virksomheds brandpotentiale til den gule kundetype.
- identificere og udvikle UESP´erne til den gule kundetype.
- designe gule koncepter, der skaber loyale og tilfredse kunder.
- udforme en markedsføringsstrategi målrettet til den gule kundetype.
Du øver dig fortsat på at udføre en kundetyperådgivning.
Herefter har du tre uger til at udarbejde en to-siders skriftlig hjemmeopgave om den gule kundetype – om et selvvalgt emne.
Tidspunkt
10. December 2025 9:00 - 16:00
Lokation
Zoom
Januar
Begivenhedsdetaljer
Modul 6: Introduktion til den blå kundetype Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den blå kundetype. På denne dag lærer du alt det
Begivenhedsdetaljer
Modul 6: Introduktion til den blå kundetype
Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den blå kundetype.
På denne dag lærer du alt det grundlæggende omkring salg- og markedsføring til den blå kundetype. Du får også en gennemgang af Brandhjulet med udgangspunkt i retningslinjerne til den blå kundetype.
Via masser af konkrete cases lærer du, hvad det vil sige at de blå kundetyper køber, når et brand:
- er orienteret omkring testimonials, ekspertpositionering og networking.
- inddeler produkterne I de rigtige levels
- kommunikerer fremdrift.
- anvender blå ord, billeder, grafik og video.
- kommunikerer i de mest relevante blå markedsføringskanaler.
Tidspunkt
6. Januar 2026 9:00 - 16:00
Lokation
Zoom
Vært
Jannie Ilum Gade
Direktør og partner
Begivenhedsdetaljer
Modul 7: Den blå kundetype i teori og praksis På denne dag får du en hel træningsdag om den blå kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine
Begivenhedsdetaljer
Modul 7: Den blå kundetype i teori og praksis
På denne dag får du en hel træningsdag om den blå kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine spørgsmål.
Du lærer i praksis at:
- foretage en 360 graders evaluering af en virksomheds brandpotentiale til den blå kundetype.
- identificere og udvikle UESP´erne til den blå kundetype.
- designe blå koncepter, der skaber loyale og tilfredse kunder.
- udforme en markedsføringsstrategi målrettet til den blå kundetype.
Du øver fortsat på at udføre en kundetyperådgivning.
Herefter har du tre uger til at udarbejde en to-siders skriftlig hjemmeopgave om den blå kundetype – om et selvvalgt emne.
Tidspunkt
7. Januar 2026 9:00 - 16:00
Lokation
Zoom
Februar
Begivenhedsdetaljer
Modul 8: Introduktion til den grønne kundetype Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den grønne kundetype. På denne dag lærer du alt det
Begivenhedsdetaljer
Modul 8: Introduktion til den grønne kundetype
Dagen afvikles som et LIVE online kursus med udgangspunkt i den fremsendte fysiske arbejdsbog om den grønne kundetype.
På denne dag lærer du alt det grundlæggende omkring salg- og markedsføring til den grønne kundetype. Du får også en gennemgang af Brandhjulet med udgangspunkt i retningslinjerne til den grønne kundetype.
Via masser af konkrete cases lærer du, hvad det vil sige at de grønne kundetyper køber, når et brand:
- er orienteret omkring kvalitetssikring, processen og lokal.
- tager højde for tidsfaktoren
- kommunikerer problembaseret
- anvender grønne ord, billeder, grafik og video.
- kommunikerer i de mest relevante grønne markedsføringskanaler.
Tidspunkt
3. Februar 2026 9:00 - 16:00
Lokation
Zoom
Vært
Jannie Ilum Gade
Direktør og partner
Begivenhedsdetaljer
Modul 9: Den grønne kundetype i teori og praksis På denne dag får du en hel træningsdag om den grønne kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine
Begivenhedsdetaljer
Modul 9: Den grønne kundetype i teori og praksis
På denne dag får du en hel træningsdag om den grønne kundetype, hvor du får god tid til at få besvaret dine spørgsmål.
Du lærer i praksis at:
- foretage en 360 graders evaluering af en virksomheds brandpotentiale til den grønne kundetype.
- identificere og udvikle UESP´erne til den grønne kundetype.
- designe grønne koncepter, der skaber loyale og tilfredse kunder.
- udforme en markedsføringsstrategi målrettet til den grønne kundetype.
Du træner kundetyperådgivning for sidste gang inden eksamen.
Herefter har du tre uger til at udarbejde en to-siders skriftlig hjemmeopgave om den grønne kundetype – om et selvvalgt emne.
Tidspunkt
4. Februar 2026 9:00 - 5. Februar 2026 16:00
Lokation
Zoom
Marts
Ons04mar9:00Ons16:00KundetypeuddannelsenModul 10: Eksamen9:00 - 16:00 ZoomHold:Efterår 2025
Begivenhedsdetaljer
Modul 10: Eksamen Det sidste modul er eksamen, som foregår sammen med de andre på holdet. Det er en meget lærerig dag, hvor du ser, hvordan andre kombinerer de Emotionelle Kundetyper®
Begivenhedsdetaljer
Modul 10: Eksamen
Det sidste modul er eksamen, som foregår sammen med de andre på holdet. Det er en meget lærerig dag, hvor du ser, hvordan andre kombinerer de Emotionelle Kundetyper® med deres fagområde.
Du kan gå til eksamen, hvis du har afleveret og fået godkendt de fem hjemmeopgaver.
Eksamen vurderes bestået/ikke-bestået efter en 30 minutters eksamination ved Sanne Dollerup og en censor fra Institut for Kundetyper, hvor du svarer på diverse spørgsmål, som du allerede har mødt tidligere på forløbet.
Tidspunkt
4. Marts 2026 9:00 - 16:00
Lokation
Zoom