2024Tors15feb10:00Tors11:00Webinar om influencer marketingWEBINAR OM INFLUENCER MARKETING TIL DE FIRE EMOTIONELLE KUNDETYPER®10:00 - 11:00 Webinar:Influencer marketing

Begivenhedsdetaljer

Når du tilmelder dig webinaret, så bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet hos Institut for Kundetyper.
Du kan naturligvis – og nemt – afmelde dig igen, hvis det ikke er relevant.

Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.

Webinaret om ‘Influencers til de fire Emotionelle Kundetyper®’ er for dig, der arbejder med influencer marketing. Det er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kundernes, chefens, kollegaernes og samarbejdspartnernes personlige mening om forskellige influencers, og du er i tvivl om, hvilke influencers, der matcher dit brand bedst.

Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:

“Jeg kan ikke lide, når influencers bliver for personlige.”

“Jeg synes, at denne influencer fremstår for perfekt.”

“Jeg kunne godt tænke mig, at vi valgte en influencer med en mere stilren stil.”

“Jeg vil gerne have, at influenceren skal fremstå som en autoritet.”

“Jeg synes, vi skal vælge en influencer, der skiller jeg helt ud fra de andre.”

Når dem, der skal give dig feedback, tager udgangspunkt i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlsspørgsmål omkring det endelige valg af influencers.

I webinaret præsenteres du for Emotionelle Kundetyper®, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt.

PROGRAM:

10.00-10.05: Velkommen og præsentation

10.05-10.15: Hvad er Emotionelle Kundetyper®?

10.15-10.30: Sådan kan kundetyperne bruges til at vælge influencers

10.30-10.50: Spørgsmål og diskussion

10.50-11.00: Afslutning

Tidspunkt

(Torsdag) 10:00 - 11:00

Vært

Mathilde Vestergaard Jensen

Erhvervsforsker hos Institut for Kundetyper.
Scroll to Top