Faglig viden Her kan du finde et stort udvalg af artikler, som kan gøre dig klogere på hvad kundetyper er. Artikler og cases Vi er blevet mere bevidste og har fået en klarhed… “Inden jeg købte, havde jeg den betænkelighed, at det var forskningsbaseret på et teoretisk plan, og derfor ikke kunne bruges I praksis. Vi købte produktet, … Andreas Dirksen, Direktør, Sign Up Academy 2. december 2019 Læs mere Jeg vil klart anbefale det til andre… “Jeg kunne ligeså godt have brugt pengene på, at få Institut for Kundetyper til at hjælpe os, men jeg valgte at lære det selv, fordi … Morten Vind-Visby, Direktør, Nordisk Osteopati 2. december 2019 Læs mere Vores forfattere Sanne Dollerup Tidligere medstifter af reklamebureauet Funky Beat. Underviser på Kundetypeuddannelsen. Erhverv: Forsker og grundlægger Uddannelse: Kandidat i kommunikation +PHD Udgivelser: PHD-publikationen 'Engaging the shopping experience' samt flere publicerede videnskabelige artikler. Jannie Ilum Gade 26 års praktisk erfaring med salg og markedsføring indenfor B2B og B2C. Erhverv: Direktør og grundlægger Uddannelse: Akademiøkonom Udgivelser: Arbejdsbøgerne 'Sælg mere til flere' og 'Få markedsføringsssucces på mikrobudget' (om emotionelle kundetyper)