🎄 JULETILBUD 🎄
Slip for at spilde tid og penge på de forkerte markedsførings-indsatser
Slip for at spilde tid og penge på de forkerte markedsføringsindsatser
‘Lommebogen’ om Emotionelle Kundetyper® er skrevet til dig, der har ansvaret for eller arbejder med markedsføring og salg som ansat, selvstændig, leder, politiker, studerende, praktikant, ejerleder, underviser, koordinator, bestyrelse eller lignende.
Bogen er læst på et par timer.
Tidsbegrænset mulighed
Køb bogen inden mandag d. 18. december kl. 23.59, og få den til en særlig julepris på
kun 140 kr.
+ moms, inklusive fragt.
🎄 Juletilbud 🎄
Tidsbegrænset mulighed
Køb bogen inden mandag d. 18. december kl. 23.59, og få den til en særlig julepris på
kun 140 kr.
+ moms, inklusive fragt.
Hvorfor denne bog?
Dette er en oplagt mulighed for at give dine kunder en gave, der ikke kun er nyttig, men også kan forbedre deres markedsføringsstrategier markant. Og så er det jo en fin mulighed for at fortælle om og uddanne dine kunder i, hvordan du træffer videnskabeligt funderede beslutninger med deres markedsføring.
Bogen giver dig og dine kunder værdifulde indsigter i de ubevidste behov, motivationer og præferencer, der driver kundeadfærd. Det er en praktisk guide fyldt med konkrete caseeksempler og afgørende parametre for valg af kundetype.
Køb bogen inden mandag d. 18. december kl. 23.59, og få den til en særlig julepris på kun 140 kr. + moms, inklusive fragt.
Mængderabat
Overvejer du at give bogen til flere kunder?
Der er mængderabat tilgængelig.
Køb 5 stk. til 650 kr.
+ moms, inklusive fragt.
Brug for endnu flere?
Skriv til Christina på kontakt@kundetyper.dk og få en god pris.
Yderligere information
For mere information eller spørgsmål, kontakt Christina på kontakt@kundetyper.dk eller ring til 71 74 75 33
Tilfredshedsgaranti
Der er fuld tilfredshedsgaranti på bogen, så du kan trygt give den som gave.
Udtalelser
”Efter mange år som PR- og kommunikationsrådgiver må jeg tilstå,at jeg utilsigtet kører på autopilot og af og til springer direkte til kon- klusioner og løsninger. Valg bliver truffet på rutinen, og beslutninger bliver baseret på forudfattede idéer. Lommebogen gav mig en brat opvågning. Jeg er ikke pludselig holdt op med at være biased, men jeg er blevet bevidst om, hvordan jeg undgår at være forudindtaget i mit arbejde. Min nysgerrighed er vakt for at afdække følelser forbundet med købsbeslutninger, som jeg kan tage hensyn til og tilgodese for at appellere målrettet og konsekvent til en defineret kundetype i markedsføringen”.
– Esben Aaby Nielsen, PR-rådgiver og direktør i Aaby PR ApS
”Umiddelbart tænkte jeg, at kundetyperne i de forskellige farver, bare var endnu en banal inddeling af segmenter i kasser.Men den store styrke er, at det er en måde at se mennesker i forskellige situationer, og hvordan man så kan handle på at møde deres behov og følelser. Det er på én gang enkelt og fleksibelt.”
– Lars Raakilde Jespersen, forfatter & ejer af Raakilde – strategisk kommunikation
“Markedsføring i dagens samfund er en hyper kompleks størrelse, hvor én udfordring kan være entydigt at definere sin målgruppe. En anden og måske større udfordring kan være at forstå sine kunder, deres adfærd og den rejse, som de foretager. Her bidrager bogen Emotionelle Kundetyper med ny viden til bedre forståelse af ens kunder og målrettet markedsføring mod netop specifikke kundetyper.
Emotionelle Kundetyper er en banebrydende introduktion til emotionelle kundetyper og dermed bedre forståelse af menneskers handlinger i købssituationen. Med den viden, som bogen formidler, er du uanset job eller titel, bedre klædt på til at træffe beslutninger af markedsføringsmæssig karakter.
Bogen er skrevet i et letforståeligt sprog, som uden støj i sin kommunikation og på en ligefrem måde, sætter ord på de emotionelle kundetyper med konkrete og praktiske eksempler. Viden om kundetyper og de emotionelle handlinger, som ligger bag, burde fylde mere og være en større del af pensum i afsætningsmæssige discipliner på en række uddannelser.
Bogen Emotionelle Kundetyper er et fremragende bidrag til en bedre og mere nuanceret forståelse af ens kunder, som ikke nødvendigvis handler rationelt! Jeg kan kun opfordre dig til at læse bogen”.
– Peter Karstrøm Vagning, Virksomhedskoordinator Aalborg Handelsskole og Handelschef