Forstå hvorfor mennesker køber
– og hvordan du får dem til det.
Du ved, at du skal kommunikere
til følelserne for at sælge mere...
- men ved du hvordan?
Segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper® giver dig konkrete, lavpraktiske og målrettede anvisninger til at fremkalde og forstærke et specifikt indkøbshumør – og derved få flere tilfredse og loyale kunder.
Virker indenfor B2B og B2C.
Bliv klogere på de fire Emotionelle Kundetyper®
Hvilken forskning bygger kundetyperne på? Hvordan er dette forskelligt fra persontyper og traditionelle segmenteringsmetoder? Hvilket problem løser værktøjet? Hvem er det relevant for?
Kendt af mere end 10.000 danske virksomheder
Lær at udfylde og arbejde med brandhjulet
Brandhjulet er baseret på de individuelle retningslinjer for hver kundetype. Med værktøjet kan du analysere status på et brand (i procent), prioritere indsatser og konkretisere handlingsplaner.
På dagskurset får du en introduktion til eget brug – på Kundetypeuddannelsen, lærer du at arbejde professionelt med brandhjulet.
Tryk på brandhjulet for at læse mere om det specifikke dagskursus.
Hør om de fire kundetyper i 'Podcasten om Kundetyper'
Sådan bruger andre kundetyperne
Få svar på dine spørgsmål
Vi bestræber os på at sidde klar ved chatten nederst i højre hjørne på hverdage ml. kl. 9-15, og er vi kortvarigt væk, så svarer vi pr. mail.
Du kan også sende os en besked via formularen.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.