Hvad får du ud af et kundetype abonnement?
Lær at finde den kundetype, der vil handle hos dig
Med et kundetype abonnement så kan du lære selv at benytte kundetyperedskaber til at tiltrække og fastholde kunder. Få omgående adgang til læringsplatformen med de komplette kundetypemanualer med lavpraktiske anvisninger, konkrete skabeloner, tjeklister, ordlister, trin-for-trin-guides osv. til hvad I helt præcist skal gøre for at motivere jeres ideelle kundetype til at gøre, som I ønsker – såsom at købe mere, tilmelde sig, besøge jer, huske jer, forblive loyal og anbefale jer.
Sådan ser læringsplatformen ud til “Udvidet erhvervsabonnement”.
Lær at lave online markedsføring rigtigt fra starten så slipper du for at lave det om sener
Udvidet kundetype abonnement med løbende kundeindsigt, får du adgang til markedets mest gennemførte læringsplatform. Du får bl.a. de 4 komplette manualer for online markedsføring til de Emotionelle Kundetyper®. Hvert kursus indeholder udførlig arbejdsbog (på godt 230 sider) samt 20 velstrukturerede og professionelt producerede undervisningsvideoer (á 2-45 minutters varighed). Herudover får du adgang til individuelle rådgivningschats med underviserne samt online erfaringsforum, hvor der er mulighed for at stille og få besvaret kundetyperelaterede spørgsmål løbende.
Metoderne er anvendelige for alle uanset kompetenceniveauet og størrelsen på markedsføringsbudgettet.
Kundetypekompasset: Når du målretter alt til én kundetype, fremstår du stærkt og tydeligt som brand. Vælges flere kundetyper havner du i det grå og ligegyldige felt (i kundens bevidsthed). Dét kan give salg på den korte bane, men ikke loyale kunder.
Kort om
Kundetype abonnement
Løser problemet hvis I:
Er relevant hvis I vil:
- Har mistanke om, at I selv saboterer salget (uden at vide hvordan)
- Har en formodning om, at kunderne ønsker noget (lidt) andet end det nuværende sortiment
- Ikke tydeligt adskiller jer nok fra konkurrenterne
- Oplever, at I godt kan sælge via tilbud eller massiv salgs- & markedsføringsindsats, men at kunderne ikke bliver loyale og gode ambassadører
- Oplever, at kunderne for ofte siger: ”Vi tænker lige over det” (for længe)
- Mangler en klar, ensartet og tydelig formulering af jeres DNA/kernebudskab/brand
- Sælge mere til flere tilfredse kunder
- Være bedre til at fastholde kunder
- Tiltrække mindre prisbevidste kunder
- Forkorte og forenkle købsprocessen
- Skabe bedre overblik, øge træfsikkerheden og intensivere marketingsindsatsen
- Minimere fejl, tvivl og uenighed omkring markedsføringsstrategien
- Gøre det rigtige, fra starten, så I slipper for at lave det hele om senere
Hold dig opdateret på abonnement
Abonnenter får løbende tilført ny viden
Vi har eksempelvis afholdt følgende onlinekurser, som kan ses på læringsplatformen nu:
- Her tager vi udgangspunkt i jeres virksomhed, hvor vi undersøger jeres produkt, købsprocesser, kultur, kunder, medarbejdere og konkurrenter. Foredraget bliver herved et konkret bud på, hvordan I kan kommunikere til de fire emotionelle kundetyper. Her er eksempler på foredragstitler:
- Her er [indsæt virksomhedsnavn]s emotionelle DNA
- Sådan bliver [indsæt virksomhedsnavn]s kunder mere tilfredse
- Her er [indsæt virksomhedsnavn]s markedsføringsstrategi
- Sådan får [indsæt branchen] flere loyale kunder
- Et brancheforedrag tager udgangspunkt i jeres konkrete problematikker, Emotionelle Kundetyper® og en lang række relevante cases.
Prisen inklusiv online formøde er: 24.500 kr. + moms og kørsel.
Varighed: 1 time + spørgsmål.
Kommende planlagte begivenheder for dig med abonnement - altid om torsdagen:
- LIVE Q&A Webinar hver den første torsdag i måneden fra kl. 13-14.00.
- LIVE CHAT med mulighed for individuel rådgivning hver den anden og fjerde torsdag i måneden fra kl 13-14.00.
- LIVE onlinekursus med grafisk designer Bodil Tejg Krunderup: "Grafik, der tiltrækker jeres kundetype" den 16. januar fra kl. 13-14.00.
- LIVE onlinekursus med e-mailspecialist Peter Junker: "De 5 nørdede sekvenser du skal igennem, i din e-mailmarkedsføring, fra 'set annonce' til 'gennemført køb'" den 20. februar fra kl. 13-14.00.
- LIVE onlinekursus med forsker Sanne Dollerup: "Lydbranding til kundetyperne" den 19. marts fra kl. 13-14.00.
- LIVE onlinekursus med strateg Ellen Elskab "Hvad er en tagline?" den 16. april fra kl. 13-14.00.
Udvidet erhvervsabonnement:
4 komplette manualer du kan bruge i din online markedsføring, så du sælger mere til din kundetype:
- Listen med de 45 ord pr. kundetype I især skal huske at benytte.
- Skabelonen for hvordan hjemmesider til kundetyperne skal opbygges.
- Skabelonen for hvordan nyhedsbrev skal være (hvis I skal have et).
- Tjeklister til tekster.
- Tjekliste til grafik.
- Tjeklister til billeder.
- Listerne med spørgsmål, som kundetyperne har brug for at få besvaret, før de bliver parate til at købe.
- De 3 helt særlige forhold, som er unikke for hver kundetype (og ukendte af de fleste).
- De 5 mest relevante markedsføringskanaler pr. kundetype.
- Listen over kundetypeuddannede marketingspecialister, opdelt ift. de kundetyper de er bedst til at håndtere.
- Du får adgang til online undervisning via video og hands-on arbejdsbøger fyldt med konkrete caseeksempler fra både B2B og B2C. Herudover får du ugentlig adgang til at få besvaret dine akutte hverdagsspørgsmål, adgang til en netværksgruppe med ligesindede, løbende opdateringer og diverse live webinarer.
Med et kundetype abonnement lærer du om markedsføring der virker.
- hvor forskellige vi mennesker er, når vi træffer købsbeslutninger og hvorfor dét har afgørende betydning ift. markedsføringen
- hvorfor det er ødelæggende at forsøge at gøre alle til kunder hos jer
- hvem du bør lytte til fremover, når det gælder jeres markedsføring – og hvem det vil være fatalt at lytte til
- hvem der specifikt er jeres persona (kundetype) i alt hvad I laver
- præcist, hvordan jeres hjemmeside, nyhedsbrev, blogindlæg, artikler og landingssider skal være opbygget og hvad I skal skrive om for at fange kundetypens interesse
- hvilke ord, billeder og grafiske virkemidler, der virker allerbedst på netop jeres kundetype - samt hvad der derimod vil have den modsatte effekt
- hvilke markedsføringskanaler I får mest ud af at være aktive i (og hvilke det er spild af tid og penge at benytte)
- om jeres kundetype er frygt- eller belønningsmotiverede og hvilken enorm betydning den viden har for formuleringen af alle jeres løfter i salgs- og markedsføringsprocesserne
- hvad der giver netop jeres kundetype den gode mavefornemmelse og understøtter identitetsfortællingen i en købssituation
Du lærer kort sagt jeres kunder indgående at kende
– og derfor kan du træffe langt mere sikre markedsføringsbeslutninger.
Velegnet til dig der er:
Abonnementsejer
Bestyrelsesmedlem
Business Angel
Butiksbestyrer
Ejerleder
Direktør
Konsulent
Marketingassistent
Marketingdirektør
Marketingchef
Koordinator
Praktikant
Selvstændig
Studerende
Sælger
Webshopejer
Gælder uanset om du sælger B2B, B2C eller B2G i ind eller udland – og på tværs af brancher. At arbejde ud fra Emotionelle Kundetyper handler nemlig om at forstå hvorfor mennesker gør som de gør i købssituationer.
“Du kommer til at få et solidt, sikkert materiale, der kan bruges igen og igen. Det var et lærerigt og tempofyldt onlinekursus. Masser af input og viden, fedt at kunne gå tilbage i både bog og videoer”
“Med onlinekursets operationelle værktøjer, gode råd og spørgsmål til din markedsføring er det gennemtænkt, tydelig og klar kommunikation der er nemt at overskue, som jeg derfor kun kan anbefale”.
“Onlinekurset er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen” facon.”
”Kvaliteten af materialet er virkelig høj og det var meget nemt af forstå et ellers hidtil komplekst emne.”
“Det er superlet at arbejde med i en travl hverdag. Faktisk bliver jeg næsten holdt i hånden gennem hele kurset. Hvis jeg kunne give det, fik kurset 100 stjerner”.
Peter Junker
Indehaver
Email Driven Marketing
“Hvis man har et ønske om at forstå, hvad god markedsføring bygger på, så er det absolut et must, at man har indblik i de Emotionelle Kundetyper”.
”Jeg har både fået en indføring i et solidt teoretiske fundament og omsætningsbare redskaber, som er direkte anvendelige i forhold til mit eget videre arbejde med kundetyper og kommunikation.”
“Jeg elsker materialerne om kundetyper. Det er let at gå til og har sparet mig for masser af tid i min markedsføring, da jeg nu har fået en tydelig vejledning at gå efter og ikke længere behøver at prøve mig frem for at se, hvad der virker”.
”Materialet er virkelig gennemarbejdet og nemt at overskue. Derudover får man mulighed for at stille spørgsmål og få feedback både fra andre og fra Jannie og Sanne.”
Ta et kursus i kundetyper på abonnent
I abonnementet kan du lære mere om, hvordan du rammer de forskellige kundetyper med blandt andet grafik, tekst og billeder. På kurset får du også svar på alle de spørgsmål omkring markedsføring, som du ikke anede du havde.
GRATIS
ABONNEMENT
ABONNEMENT
Vi har samlet en lang række gratis ressourcer på ‘gratis-siden’ – bla:
- Videokursus
- Webinar
- Nyhedsbrev
- Kundetypetesten
- Teorien og forskningen bag
- Artikler
- Leverandørguide
UDVIDET
For dig der er:
Marketing professionel
– ansat eller selvstændig
– For dig, der er ansat eller selvstændig og hjælper andre med at markedsføre og sælge deres ydelser og produkter, anbefaler vi UDVIDET forløb
DKK1.200
PR. MÅNED | EKSKL. MOMS
INGEN BINDING | FASTPRIS
BASIS
FOR DIG DER ER:
iværksætter
– UDEN FOR MARKETING-BRANCHEN
– For dig, der markedsfører og sælger dine egne ydelser og produkter, anbefaler vi at nøjes med adgang til én kundetype via BASIS forløb
DKK500
PR. MÅNED | EKSKL. MOMS
INGEN BINDING | FASTPRIS