Lær selv at benytte kundetyperedskaber

Få omgående adgang til læringsplatformen med de 4 komplette kundetypemanualer med lavpraktiske anvisninger, konkrete skabeloner, tjeklister, ordlister, trin-for-trin-guides osv. til hvad I helt præcist skal gøre for at motivere jeres ideelle kundetype til at gøre, som I ønsker – såsom at købe mere, tilmelde sig, besøge jer, huske jer, forblive loyal og anbefale jer. 

Onlinekursus i Emotionelle Kundetyper
Afspil video

Få en rundvisning på læringsplatformen via videoen herover.

Lær at gøre det rigtige fra starten - slip for at lave det om

Med et abonnement på løbende kundeindsigt får du adgang til markedets mest gennemførte læringsplatform med bl.a. 4 komplette manualer for korrekt markedsføring til de Emotionelle Kundetyper®. Hvert kursus indeholder udførlig arbejdsbog (på godt 230 sider) samt 20 velstrukturerede og professionelt producerede undervisningsvideoer (á 2-45 minutters varighed). Herudover får du adgang til månedlige LIVE Q&A Webinars og individuelle rådgivningschats med underviserne samt online erfaringsforum, hvor der er mulighed for at stille og få besvaret kundetyperelaterede spørgsmål løbende.

Metoderne er anvendelige for alle uanset kompetenceniveauet og størrelsen på markedsføringsbudgettet.

kundetyper uddannelsen

Kundetypekompasset: Når I målretter alt til én kundetype, fremstår I stærkt og tydeligt som brand. Vælges flere kundetyper havner I i det grå og ligegyldige felt (i kundens bevidsthed). Dét kan give salg på den korte bane, men ikke loyale kunder.

Kort om

Abonnementet

Løser problemet hvis I:
Er relevant hvis I vil:
  • Har mistanke om, at I selv saboterer salget (uden at vide hvordan)
  • Har en formodning om, at kunderne ønsker noget (lidt) andet end det nuværende sortiment
  • Ikke tydeligt adskiller jer nok fra konkurrenterne
  • Oplever, at I godt kan sælge via tilbud eller massiv salgs- & markedsføringsindsats, men at kunderne ikke bliver loyale og gode ambassadører
  • Oplever, at kunderne for ofte siger: Vi tænker lige over det (for længe)
  • Mangler en klar, ensartet og tydelig formulering af jeres DNA/kernebudskab/brand
  • Sælge mere til flere tilfredse kunder
  • Være bedre til at fastholde kunder
  • Tiltrække mindre prisbevidste kunder
  • Forkorte og forenkle købsprocessen
  • Skabe bedre overblik, øge træfsikkerheden og intensivere marketingsindsatsen
  • Minimere fejl, tvivl og uenighed omkring markedsføringsstrategien
  • Gøre det rigtige, fra starten, så I slipper for at lave det hele om senere

Hold dig opdateret på abonnement

Abonnenter får løbende tilført ny viden

Vi har eksempelvis afholdt følgende onlinekurser, som kan ses på læringsplatformen nu:
  • Her tager vi udgangspunkt i jeres virksomhed, hvor vi undersøger jeres produkt, købsprocesser, kultur, kunder, medarbejdere, konkurrenter. Fordraget bliver herved et konkret bud på, hvordan I kan kommunikere til de fire emotionelle kundetyper. Her er eksempler på foredragstitler: 
  • "Her er [indsæt virksomhedsnavn]´s emotionelle DNA"
  • "Sådan bliver [indsæt virksomhedsnavn]´s kunder mere tilfredse"
  • “Her er [indsæt virksomhedsnavn]´s markedsføringsstrategi"
  • “Sådan får [indsæt branchen] flere loyale kunder
  • Et brancheforedrag tager udgangspunkt i jeres konkrete problematikker, Emotionelle Kundetyper® og en lang række relevante cases.

    Prisen inklusiv online formøde er: 24.500 kr. + moms og kørsel.
Kommende planlagte begivenheder for dig med abonnement - altid om torsdagen:
  • LIVE Q&A Webinar hver den første torsdag i måneden fra kl. 13-14.00.
  • LIVE CHAT med mulighed for individuel rådgivning hver den anden og fjerde torsdag i måneden fra kl 13-14.00.
  • LIVE onlinekursus med grafisk designer Bodil Tejg Krunderup: "Grafik, der tiltrækker jeres kundetype" den 16. januar fra kl. 13-14.00.
  • LIVE onlinekursus med e-mailspecialist Peter Junker: "De 5 nørdede sekvenser du skal igennem, i din e-mailmarkedsføring, fra 'set annonce' til 'gennemført køb'" den 20. februar fra kl. 13-14.00.
  • LIVE onlinekursus med forsker Sanne Dollerup: "Lydbranding til kundetyperne" den 19. marts fra kl. 13-14.00.
  • LIVE onlinekursus med strateg Ellen Elskab "Hvad er en tagline?" den 16. april fra kl. 13-14.00.

Som abonnent får du:

De 4 komplette manualer for hvordan du sælger mere til kundetyperne - inklusiv:
  • Listen med de 45 ord I især skal huske at benytte.
  • Skabelonen for hvordan jeres hjemmeside skal opbygges.
  • Skabelonen for netop jeres nyhedsbrev (hvis I skal have et).
  • Tjeklisten til grafik.
  • Tjeklisten til tekster.
  • Tjeklisten til billeder.
  • Listen med spørgsmål, som jeres kundetype har brug for at få besvaret, før hun bliver parat til at købe.
  • De 3 helt særlige forhold, som er unikke for kundetypen (og ukendt af de fleste).
  • De 5 mest relevante markedsføringskanaler I skal være aktive i.
  • Listen over kundetypeudannede marketingspecialister, opdelt ift. de kundetyper de er bedst til at håndtere.
  • Det hele leveres via video og hands-on arbejdsbøger fyldt med konkrete caseeksempler fra både B2B og B2C.

Med et abonnement lærer du bl.a.:

  • hvor forskellige vi mennesker er, når vi træffer købsbeslutninger og hvorfor dét har afgørende betydning ift. markedsføringen
  • hvorfor det er ødelæggende at forsøge at gøre alle til kunder hos jer
  • hvem du bør lytte til fremover, når det gælder jeres markedsføring – og hvem det vil være fatalt at lytte til
  • hvem der specifikt er jeres persona (kundetype) i alt hvad I laver
  • præcist, hvordan jeres hjemmeside, nyhedsbrev, blogindlæg, artikler og landingssider skal være opbygget og hvad I skal skrive om for at fange kundetypens interesse
  • hvilke ord, billeder og grafiske virkemidler, der virker allerbedst på netop jeres kundetype - samt hvad der derimod vil have den modsatte effekt
  • hvilke markedsføringskanaler I får mest ud af at være aktive i (og hvilke det er spild af tid og penge at benytte)
  • om jeres kundetype er frygt- eller belønningsmotiverede og hvilken enorm betydning den viden har for formuleringen af alle jeres løfter i salgs- og markedsføringsprocesserne
  • hvad der giver netop jeres kundetype den gode mavefornemmelse og understøtter identitetsfortællingen i en købssituation

Du lærer kort sagt jeres kunder indgående at kende
– og derfor kan du træffe langt mere sikre markedsføringsbeslutninger.

Velegnet til dig der er:

blå person

Abonnementsejer

blå person

Bestyrelsesmedlem

blå person

Business Angel

blå person

Butiksbestyrer

blå person

Ejerleder

blå person

Direktør

blå person

Konsulent

blå person

Marketingassistent

blå person

Marketingdirektør

blå person

Marketingchef

blå person

Koordinator

blå person

Praktikant

blå person

Selvstændig

blå person

Studerende

blå person

Sælger

blå person

Webshopejer

Gælder uanset om du sælger B2B, B2C eller B2G i ind eller udland – og på tværs af brancher. At arbejde ud fra Emotionelle Kundetyper handler nemlig om at forstå hvorfor mennesker gør som de gør i købssituationer.

“Du kommer til at få et solidt, sikkert materiale, der kan bruges igen og igen. Det var et lærerigt og tempofyldt onlinekursus. Masser af input og viden, fedt at kunne gå tilbage i både bog og videoer”

“Med onlinekursets operationelle værktøjer, gode råd og spørgsmål til din markedsføring er det gennemtænkt, tydelig og klar kommunikation der er nemt at overskue, som jeg derfor kun kan anbefale”.

“Onlinekurset er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen” facon.”

”Kvaliteten af materialet er virkelig høj og det var meget nemt af forstå et ellers hidtil komplekst emne.” 

“Det er superlet at arbejde med i en travl hverdag. Faktisk bliver jeg næsten holdt i hånden gennem hele kurset. Hvis jeg kunne give det, fik kurset 100 stjerner”. 

peter junker

Peter Junker
Indehaver
Email Driven Marketing

“Hvis man har et ønske om at forstå, hvad god markedsføring bygger på, så er det absolut et must, at man har indblik i de Emotionelle Kundetyper”.

”Jeg har både fået en indføring i et solidt teoretiske fundament og omsætningsbare redskaber, som er direkte anvendelige i forhold til mit eget videre arbejde med kundetyper og kommunikation.”

“Jeg elsker materialerne om kundetyper. Det er let at gå til og har sparet mig for masser af tid i min markedsføring, da jeg nu har fået en tydelig vejledning at gå efter og ikke længere behøver at prøve mig frem for at se, hvad der virker”.

”Materialet er virkelig gennemarbejdet og nemt at overskue. Derudover får man mulighed for at stille spørgsmål og få feedback både fra andre og fra Jannie og Sanne.”

 

Få adgang til læringsplatformen

I abonnementet kan du lære mere om, hvordan du rammer de forskellige kundetyper med blandt andet grafik, tekst og billeder. Du får også svar på alle de spørgsmål omkring markedsføring, som du ikke anede du havde.

Onlinekursus i Emotionelle Kundetyper

Nyhedsbrev

INFORMATION

  • Modtag et 5-trins minikursus i kundetyper i indbakken få minutter efter nyhedsbrevstilmeldingen.
  • Få besked om aktuelle kampagner, nyheder mm.
  • Hold dig opdateret om nyt fra os

Måneds

Abonnement

  • Ubegrænset online adgang til læringsplatformen med de 4 komplette markedsføringsmanualer til kundetyperne.
  • 1 ugentlig live session, med mulighed for at få besvaret spørgsmål fra os
  • Lukket medlemsgruppe til medlemsnetworking
  • Nul binding. Opsig når som helst med ét klik eller en mail.
  • 48-timers tilfredshedsgaranti

DKK
1.200

Pr. måned | eksl. moms
Ingen binding

Års

Abonnement

  • Præcis det samme som månedsabonnenterne plus
  • Fysisk arbejdsmappe om jeres kundetype
  • Adgang til lukket ERFA-forum med feedback fra os, kundetypeuddannede specialister og andre med samme kundetype.
  • Udvidet kundetyperådgivning

DKK
8.000

Pr. år | eksl. moms
Ingen binding
Kundetyper referencer
Scroll til toppen