KUNDETYPELICENS | FOR MARKETINGPROFESSIONELLE

Du vil kommunikere til følelserne - men ved du hvordan?

Med en kundetypelicens har du adgang til hele den grundliggende værktøjskasse med de konkrete og lavpraktiske tjeklister, skabeloner, ordlister, farvekort, trendopdateringer osv.

Dermed er du klædt på til at målrette og optimere både egen og kunders markedsføringsindsatser.

Prisen er 1.200 kr. pr. mdr. + moms. Du har fuld tilfredshedsgaranti.

Kundetypelicens

Licensen er for dig:

Et overblik
over licensen

Vælg kundetype
Velkomstsamtale

Vi mødes til en velkomstsamtale, hvor du får en rådgivning omkring valg af kundetype. Du får desuden en grundig introduktion til læringsplatformen, procedurerne og dine muligheder, så du får et godt fundament for at arbejde videre. 

kundetyper_onlinekursus1000
Fuld adgang til
alle 4 kundetyper

Du får fuld adgang til alle 4 grundkurser om de Emotionelle Kundetyper®, hvilket giver dig mulighed for at fordybe dig og lære værktøjerne bedre at kende, når det passer bedst muligt ind i din arbejdsdag. Du kan få fuldt indblik i værktøjskassen til én kundetype på en arbejdsdag.

kundetyper_arbejdsmappe1000
Tjeklister, skabeloner

Du får adgang til fire online arbejdsbøger (PDF-format) – en for hver kundetype – hvor du får et grundigt indblik i kundetypens behov, motivation og præference. Bogen indeholder skabeloner, tjeklister, eksempler på grafisk layout, sociale medier, tekster m.v., og du bliver guidet trin-for-trin til at implementere din nye viden.

kundetype_licens
Kundetypelicens-logoet

Du får rettigheden til at anvende licenslogoet digitalt i din markedsføring, så du kan synliggøre dine kompetencer indenfor Emotionelle Kundetyper® i dit professionelle virke. Derved vil du få nemmere ved adskille dig fra konkurrenterne samt fastholde og få nye potentielle kunder (og måske også medarbejdere).

farvekort_1
Opdateringer inkl. årets 4 nye farvekort

Vi forsker hele tiden i de forskellige trends og tendenser, der bevæger sig i samfundet. Derfor vil du hvert kvartal få opdateringer til alle fire kundetyper, som hjælper dig med at implementere de nye tendenser mest hensigtmæssigt både i egen og kunders markedsføring.

kundetype_support1000
Svar på dine akutte hverdagsspørgsmål

Opstår der akutte, mindre og afgrænsede spørgsmål, som kan besvares på 5 minutter af os – så kan du ringe eller e-mail, og forvente svar indenfor 24 timer på hverdage U/B.

Er der behov for yderligere dialog, feedback eller lignende mere omfattende behov er det muligt at tilkøbe minutrådgivning – dvs. du betaler 25 kr./minut + moms for præcis dét du behøver.

Dig og din
virksomheds
udbytte

Med segmenteringsværktøjet lærer du præcist, hvordan dine kunders hjemmeside, nyhedsbrev, sociale medier, artikler og landingssider m.v. skal opbygges, og hvilke budskaber du skal vælge. Du får helt konkret indblik i hvilke ord, billeder, grafiske virkemidler og markedføringskanaler der virker på de fire kundetyper, samt hvilke markedsførings-kanaler dine kunder får mest ud af at være aktive i.

Med disse konkrete og omsættelige værktøjer arbejder du mere sikkert og effektivt, hvilket i sidste ende betyder besparelser, i form af tid og penge på egen og kunders markedsføringsindsatser.

kundetypekursus_udbytte1000

Interview
med en licensindehaver

Licensen anvendes af marketingprofessionelle som segmenteringsværktøj til planlægning af deres kunders markedsføringsindsatser.

Licensen anvendes af marketingprofessionelle som segmenteringsværktøj til planlægning af deres kunders markedsføringsindsatser.

arbejdsbøger emotionelle kundetyper

Hvem kan bruge
licensen?

kundetyper_udtalelser1000

Skjoldby & Co er et online marketingbureau beliggende i Roskilde, som hjælper virksomheder med at skabe vækst med SEO, Google Ads og paid social.

“Valget om kundetypelicensen udsprang af et ønske om at tiltrække de kunder, der passer bedst til os, og som vi kan samarbejde bedst med. I den forbindelse havde vi brug for et konkret værktøj, som kunne hjælpe os med at målrette vores kommunikation.

Vi snakkede om forskellige muligheder, og valget faldt på Emotionelle Kundetyper, da det for os vægter højt, at det er en forskningsbaseret og praktisk metode.”

“Vi har fået god hjælp i form af møder og rådgivning efter behov. Der har altid været god respons så hjælpen er aldrig langt væk.

Vi har f.eks. fået hjælp til at identificere en kundes kundetype, så vi kan bruge vores viden i praksis for den pågældende kunde. Vi har tilmed fået sparring omkring, hvordan vores viden om kundetyper bedst kan spille sammen med vores eksisterende services.”

“På nuværende tidspunkt er det kun mig, der har en licens, men vi er godt i gang med videndeling i virksomheden, så det bliver noget, som alle bruger i højere eller mindre grad. Særligt for vores interne markedsføring er det relevant, når der kommer nye medarbejdere i virksomheden, som skal læres op i, hvordan vi kommunikerer til potentielle kunder.

Derudover kan vi bruge det i vores samarbejde med kunder for at sikre, at vores kunder rammer netop deres målgruppe.”

Kundetypelicens

Hør Skjoldby & Co tale om Emotionelle Kundetyper® og hvordan de bruger værktøjet her i deres podcast

kundetyper til virksomhedejere

Måske arbejder du på et online marketingbureau og ønsker at tiltrække de kunder, der passer bedst til jer, og som I kan samarbejde bedst med?

kundetyper til grafiske designere

Måske arbejder du med grafisk produktion og markedsføring, hvor du udvikler layout til eksempelvis kampagner, annoncer, website og sociale medier?

Måske arbejder du som fotograf, hvor du skal tage billeder, som afspejler og skaber bestemte stemninger om personer, virksomheder og produkter? 

Kundetyper til tekstforfattere

Eller måske arbejder du som tekstforfatter, hvor du skriver tekster til artikler, nyhedsbreve, pressen eller website?

Pris

Kundetypelicens

Licens

Månedsabonnement uden binding

Kr. 1.200 

pr. mdr / ekskl. moms

Din process vil være:

  1. Du køber en licens og får omgående adgang til alle værktøjerne.
  2. Du booker tid til et online velkomstmøde. Her viser vi dig rundt på læringsplatformen, besvarer dine spørgsmål – og forklarer, hvordan du implementerer de nye værktøjer i din opgaveløsning.

Mød de andre licensindehavere:

Scroll to Top