KURSUSPAKKE I Bruger
Få et sikkert og trygt
fundament i en omskiftelig verden
Ønsker du at skabe et solidt fundament for den videre markedsføringsstrategi? Så er denne kursuspakke det rette valg - her får du oven i købet en lavpraktisk og konkret køreplan for hele markedsføringsindsatsen.

Særlig kampagnepris hvis du bestiller inden den 1. December 2022
Hvem henvender
kursuspakken sig til?
Måske arbejder du med salg, marketing, branding, kunderejser, produktudvikling, service eller du er blot interesseret i at lære mere om kundesegmentering?
Eller måske har du behov for at tilegne dig ny faglig viden som er nemt at omsætte i virksomheden – både på strategisk og daglig basis?
Med kursuspakken får du:
- valgt den optimale Emotionelle Kundetype
- et komplet indblik i kundetypens behov og præferencer
- nemt omsættelige værktøjer som fungerer i en travl hverdag
- konkrete retningslinjer og skabeloner til de mest relevant marketingplatforme
- et forskningsbaseret, praktisk og jordnært værktøj
Et hurtigt overblik
over kursuspakken

Rådgivningsmøde
Vi mødes til et 3 timers online opstartsmøde (som bliver optaget) eller fysisk på vores kontor i Aalborg. Her får vi i fællesskab valgt den optimale Emotionelle Kundetype samt skabt et solidt fundament for den videre markedsføringsstrategi.
Der kan være op til 6 deltagere fra virksomheden (eller jeres underleverandører).

Online kursus
Du får evighedsadgang til online kurset, hvilket giver dig mulighed for at fordybe dig og lære værtøjerne bedre at kende, når det passer bedst muligt ind i din arbejdsdag. Kan tilgås via app og pc. Kurset er udviklet således, at du nemt kan implementere den nye viden i din virksomhed – og du ender med at have en konkret køreplan for den kommende markedsføringsindsats.

Arbejdsmappe
Efter rådgivningsmødet modtager du den fysiske 230 siders arbejdsmappe, hvor du får et grundigt indblik i kundetypens behov, motivation og præference. Mappen indeholder skabeloner, tjeklister, inspiration til grafisk layout, sociale medier, tekster mv. og du bliver guidet trin-for-trin til at implementere din nye viden.
Hvad giver
kursuspakken
dig?
Du får forståelse for din kundetype, og hvad der skal til for at motivere dem til køb eller handling.
Du vil derfor ikke være i tvivl, når du skal udvikle nye kampagner, tekster til annoncer og nyhedsbreve, landingside eller opslag på sociale medier.

- Du ved, hvordan du skal gribe en marketingopgave an, og hvilken retning du skal gå
- Du får konkrete og effektive værktøjer, indsigter og svar, så du er klædt på til at målrette alle marketingindsatserne
- Du behøver ikke længere diskuterer layout, fonte, farver mv. - da du får skabeloner og retningslinier tilpasset kundetypen
Hvad siger andre om kurset?

”Kvaliteten af materialet er virkelig høj, og det var meget nemt af forstå et ellers hidtil komplekst emne.”
MARTIN TINGGAARD
PARTNER, TTIT

”Jeg har både fået en indføring i et solidt teoretiske fundament og omsætningsbare værktøjer, som er direkte anvendelige i forhold til mit eget videre arbejde med kundetyper og kommunikation.”
LISE KJÆRGAARD
PROCESLEDER, LISE KJÆRGAARD

“ Vi er tilfredse med at få overblik over, hvad der virker i hverdagen – særligt det konkrete værktøj, som virker over for de grønne kundetyper. Vores medarbejdere har været positivt stemte, og det har været godt, at der er sat fokus på de grønnes præferencer.
Effekten har været, at vi har fået en bekræftelse af, at når vi arbejder i én retning, så tiltrækker vi de kundetyper, vi sigter imod. Det bedste har været, at vi har kunnet ensrette vores kommunikation og fået en fællesnævner for alt, hvad vi gør i virksomheden.”
STEFAN BERG
DIREKTØR, GLOBAL TOOLS
Prisoverblik

Kursuspakken
1 kundetype
- 3 timers online rådgivning
- Online adgang til kurset om den valgte kundetype
- 1 fysisk arbejdsmappe med 230 sider
Kampagnepris 7.500,-
Normalprisen er kr. 9.000,-
Inkl. levering / Ekskl. moms
Din process vil være:
- Du får et 3 timers online rådgivningsmøde
- Du får evighedsadgang til det komplette online kursus
- Du får den fysiske 230 siders arbejdsmappe
- Tilvælg evt. Supportaftale og/eller Trendopdatering