MASTERCLASS | Online undervisning

Få et smugkig på Kundetypeudannelsen

TIDSPUNKT:  Tirsdag den 13. juni kl. 9.00-10.30
STED: Online via Zoom
PRIS: GRATIS (max 20 deltagere)
MÅLGRUPPE: Dig, der er marketingprofessionel og overvejer at deltage på Kundetypeuddannelsen fra oktober 2023 eller senere.

På denne Masterclass får du muligheden for et sneak-peek på nogle af de unikke værktøjer og modeller du ville blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen

Masterclass om Kundetypeuddannelsen
er for dig, der:

Kursus i Emotionelle Kundetyper

Programmet

9.00 – 9.15: Velkommen til Masterclass (præsentationsrunde)

9.15-9.30: Unique Emotionel Selling Proposition – Et redskab til at hjælpe en kunde med at finde sin unikke berettigelse i markedet, som er oplagt at benytte ifm. en rådgivning.

9.30-9.45: Possible worlds – Et redskab til at opbygge sammenhængende koncepter, som målgruppen vil knytte stærke følelser til. Redskabet er samtidigt fundamentet bag kundetyperne.

9.45-10.00: Omvendt metoden  En af flere metoder til at hjælpe med at vælge den optimale Emotionelle Kundetype. Denne er så effektiv at svaret kan findes på 20-30 minutter.

10.00-10.15: Kundetypeuddannelsen – Her får du styr på hvad du kan og må efter uddannelsen.

10.15-10.30: Rentabilitet – Sådan sikrer du, at uddannelsen kan betale sig.

Hvem møder du?

Underviserne på den her Masterclass er Sanne Dollerup og Jannie Ilum Gade.

Sanne Dollerup

Forsker hos Institut for Kundetyper.

Jannie Ilum Gade - grundlægger
Jannie Ilum Gade

Direktør hos Institut for Kundetyper.

Scroll to Top