MASTERCLASS | Roskilde
Få et smugkig på Kundetypeudannelsen
Med denne MasterClass får du muligheden for et smugkig på nogle af de unikke værktøjer og modeller, du vil blive uddannet i at arbejde med på Kundetypeuddannelsen.
DATO: Torsdag den 17. august.
TIDSPUNKT: Klokken 9.00-10.30 eller 13.00-14.30.
STED: Businesshouse, Jernbanegade 23, 4000 Roskilde.
PRIS: GRATIS (max 22 deltagere).
MÅLGRUPPE: Dig, der er marketingprofessionel og overvejer at deltage på Kundetypeuddannelsen fra oktober 2023 eller senere.

MasterClass om Kundetypeuddannelsen
er for dig, der:
- Gerne vil efteruddanne dig indenfor dit fagområde.
- Har indset at købsbeslutninger er følelsesbaseret.
- Gerne vil rådgive og undervise mere.
- Har brug for et forskningsbaseret segmenteringsværktøj.


Programmet
1. Velkommen til MasterClass (præsentationsrunde).
2. Unique Emotionel Selling Proposition – Et redskab til at hjælpe en kunde med at finde sin unikke berettigelse i markedet, som er oplagt at benytte ifm. en rådgivning.
3. Possible worlds – Et redskab til at opbygge sammenhængende koncepter, som målgruppen vil knytte stærke følelser til. Redskabet er samtidigt fundamentet bag kundetyperne.
4. Omvendt metoden – Én af flere metoder til at hjælpe med at vælge den optimale Emotionelle Kundetype. Denne er så effektiv, at svaret kan findes på 20-30 minutter.
5. Kundetypeuddannelsen – Her får du styr på, hvad du kan og må efter uddannelsen.
6. Rentabilitet – Sådan sikrer du, at uddannelsen kan betale sig.
Hvem møder du?
Underviserne på denne MasterClass er
Sanne Dollerup og Jannie Ilum Gade.

Sanne Dollerup
Forsker hos Institut for Kundetyper.

Jannie Ilum Gade
Direktør hos Institut for Kundetyper.