PODCASTEN OM KUNDETYPER | Episode 30
Episode 30: Hvad der sker, når et brand ikke er troværdigt
I denne episode vender vi det finurlige fænomen “suspension of disbelief” – og hvorfor det kan være altafgørende for dit brand. Vi taler om vandflasker i Downton Abbey, utroværdige sælgere i blå habitter og hjemmesider, der crasher hele fortællingen.
Hvordan kan en enkelt detalje slå revner i hele dit brandunivers? Og hvordan undgår du det? Vi kalder det vandflasker – og du vil aldrig kunne ikke se dem igen.
Lyt med, og få konkrete eksempler på, hvordan du bygger en brandfortælling, kunderne kan tro på.
Er du blevet nysgerrig på at vide endnu mere om Emotionelle Kundetyper®,
har vi her et par forslag til at komme godt igang
Rådgivning
Det kan være en god idé at få hjælp til finde den kundetype, der passer bedst til jeres brand og virksomhed.
Kundetypebogen
Få en grundig introduktion til segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®, dets tilblivelse samt den optimale anvendelse i “Lommebogen – Emotionelle Kundetyper®”
Redskaber

Med vores enkeltstående redskaber. kan du arbejde målrettet med specifikke indsatser i jeres markedsføring.
Transskription
Kontakt os
Vi ser frem til at høre fra dig.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.