PODCASTEN OM KUNDETYPER | Episode 30
Episode 30: Hvad der sker, når et brand ikke er troværdigt
Er UGC genialt – eller en tikkende bombe under dit brand?
User Generated Content vælter ind i marketingfeeds overalt, men er det virkelig for alle?
I denne episode tager Morten og Sanne UGC under kærlig, kritisk behandling.
De diskuterer, hvad UGC egentlig er, hvorfor det virker – og hvornår det risikerer at skade mere end det gavner.
Lyt med og få skarpe perspektiver på, hvordan UGC spiller sammen med de fire kundetyper, og hvornår du bør vælge det fra.
Er du blevet nysgerrig på at vide endnu mere om Emotionelle Kundetyper®,
har vi her et par forslag til at komme godt igang
Rådgivning
Det kan være en god idé at få hjælp til finde den kundetype, der passer bedst til jeres brand og virksomhed.
Kundetypebogen
Få en grundig introduktion til segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®, dets tilblivelse samt den optimale anvendelse i “Lommebogen – Emotionelle Kundetyper®”
Redskaber

Med vores enkeltstående redskaber. kan du arbejde målrettet med specifikke indsatser i jeres markedsføring.
Transskription
Kontakt os
Vi ser frem til at høre fra dig.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.