Sådan kommer du bedst i gang med at lære kundetyper

Sådan vælges kundetypen

Du har flere muligheder for at få hjælp til at vælge den rigtige kundetype. Klik og læs mere herunder.

Sådan vælges kundetypen - Kundetype testen

Dine muligheder:

Find kundetypen på tre måder:

  1. Den telefoniske kundetypeafklaring, som koster 1.500 kr*. + moms og varer 20-30 minutter.
    (*inklusiv, hvis du er abonnent på BASISforløb).
  2. Den grundige online kundetyperådgivning, som koster 3.000 kr.* + moms og varer ca. 60 minutter.
    (*inklusiv, hvis du er abonnent på UDVIDETforløb).
  3. Den individuelle løsning, som tilpasses jeres behov og budget.

Er du i tvivl? Så anbefaler vi, at du vælger, at købe abonnement på et BASISforløb til 500 kr./mdr. + moms. Dét inkluderer den telefoniske kundetypeafklaring, er uden binding og giver dig fuld tilfredshedsgaranti – dvs. du kan få hver en krone retur, hvis du ikke bliver tilfreds med henholdsvis rådgivning og abonnement.

1. Den telefoniske kundetypeafklaring

A: Du booker en “20 minutters rådgivningstid” direkte i vores kalender her >>

B: Du tager eventuelt kundetypetesten her >> 

C: Du bliver ringet op på det ønskede tidspunkt. I løbet af samtalen finder vi i fællesskab frem til hvilken kundetype, der vil være mest optimal for jer at fokusere på.

NB: For at det kan lade sig gøre at finde frem til jeres kundetype på 20-30 minutter, skal de relevante beslutningstagere deltage i samtalen. 

Pris: 1.500 kr. + moms 

NB: Denne kundetyperådgivning indgår gratis i et BASISabonnement. Læs mere her >>

2. Den grundige online kundetyperådgivning

Denne kundetyperådgivning afvikles som et onlinemøde med op til 6 deltagere – typisk ejer, ledere, nøglemedarbejdere, bestyrelsesmedlem, investor og/eller eksterne samarbejdspartnere.

På mødet gennemgår og vægter vi sammen disse 10 parametre:

1. Hvad er umiddelbart mest logisk ift. produkttype?
2. Hvor er markedet størst
3. Hvor er konkurrencen mindst?
4. Findes der en interessant niche i markedet (som er stor nok)?
5. Hvilke USP’er har I? Hvilke kunne være relevante at finde på ift. kundetyperne?
6. Hvilken type er virksomhedens ejer/kultur?
7. Hvordan ville I selv have det med at håndtere røde? Gule? Blå? Grønne?
8. Lyst/ambitioner?
9. Hvad ville det koste at markedsføre sig til segmentet?
10. Har I nogen relationer/netværk/referencer/ andre fordele ift. den ene kundetype?

Mødet optages, så I senere kan gense eller dele det.

Pris: 3.000 kr. + moms 

NB: Denne kundetyperådgivning indgår gratis i et UDVIDETabonnement. Læs mere her >>

3. Den individuelle løsning

Denne løsning kan tilpasses jeres ønsker og budget og kan f.eks. bestå af:

  • et strategioplæg (med cirka 1 uges sammenlagt forberedende analysearbejde samt en intern dagsworkshop). Pris 45.000 kr. + transport og moms.
  • et særligt forberedt foredrag (hvor vi har fastlagt kundetypen på forhånd og derfor kan introducere jer for jeres kundetype). Pris fra 25.000 kr. + transport og moms.
  • det ønskede antal timers internt eller online møde, hvor I kan få besvaret jeres spørgsmål og afklaret kundetypen. Pris 5.000 kr/timen + transport og moms (dog halv pris ved aktivt abonnement).

Send mail til kontakt@kundetyper.dk ved ønske om en af disse løsninger.

Godt 5000 danske virksomheder kender nu deres kundetype

Scroll til toppen

LÆR PÅ 1 DAG HVORDAN DU KAN BENYTTE KUNDETYPEMETODEN I NETOP DIN BRANCHE.

sanne dollerup lektor aau

- skal du med? Få ledige pladser.

Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.