Sådan vælges kundetypen

Du har to muligheder for at få hjælp til at vælge den rigtige kundetype: Den gratis afklaring eller den grundigere kundetyperådgivning. 

Sådan vælges kundetypen

Dine muligheder:

Find kundetypen på to måder:
  1. Den gratis telefoniske kundetypeafklaring, som varer 20 minutter.
  2. Den grundige kundetyperådgivning, der afvikles som et onlinemøde, koster 5.000 kr.* + moms og varer ml. 90-180 minutter. (*dog halv pris hvis du er abonnent).

Er du i tvivl? Så anbefaler vi, at du vælger den gratis telefoniske kundetypeafklaring først.

1. Den gratis telefoniske kundetypeafklaring

A: Du booker en tid direkte i Jannie Ilum Gades kalender her >>

B: Du tager eventuelt kundetypetesten her >> 

C: Du bliver ringet op på det ønskede tidspunkt. I løbet af samtalen kan du få at vide hvilken eller hvilke kundetyper, I henvender jer til idag – og hvilken, der vil være mest nærliggende/optimal for jer at fokusere på.

D: Dét var det: 9 ud af 10 virksomheder kan få et klart svar allerede her. Kan du ikke få et klart svar nu, så skyldes det, at I har en lige god mulighed for at vælge mellem to eller flere kundetyper. I så fald vil det være nødvendigt at vælge den grundigere kundetyperådgivning. Læs mere herunder.

2. Den grundige kundetyperådgivning

Denne kundetyperådgivning afvikles som et onlinemøde med op til 6 deltagere – typisk ejer, ledere, nøglemedarbejdere, bestyrelsesmedlem, investor og/eller eksterne samarbejdspartnere.

På mødet gennemgår – og vægter – vi sammen disse 10 parametre:

1. Hvad er umiddelbart mest logisk ift. produkttype?
2. Hvor er markedet størst
3. Hvor er konkurrencen mindst?
4. Findes der en interessant niche i markedet (som er stor nok)?
5. Hvilke USP’er har I? Hvilke kunne være relevant at finde på ift. kundetyperne?
6. Hvilken type er virksomhedens ejer/kultur?
7. Hvordan ville I selv have det med at håndtere røde? Gule? Blå? Grønne?
8. Lyst/ambitioner?
9. Hvad ville det koste at markedsføre sig til segmentet
10. Har I nogen relationer/netværk/referencer/ andre fordele ift. den ene kundetype?

Mødet optages, så I senere kan gense eller dele det.

Pris: 5.000 kr. + moms 

NB: Denne kundetyperådgivning kan købes til halv pris, hvis I har et månedsabonnement og indgår gratis i et årsabonnement – læs mere her >>

Godt 2000 danske virksomheder kender nu deres kundetype

Kundetyper referencer
Scroll til toppen