Sådan vælges kundetypen
Du har flere muligheder for at få hjælp til at vælge den rigtige kundetype – klik og læs mere herunder.

Dine muligheder:
Find kundetypen på tre måder:
- Den gratis telefoniske kundetypeafklaring, som varer 20 minutter.
- Den grundige kundetyperådgivning, der afvikles som et onlinemøde, koster 5.000 kr.* + moms og varer ml. 90-180 minutter. (*dog halv pris hvis du er abonnent).
- Den individuelle løsning, som tilpasses jeres behov og budget.
Er du i tvivl? Så anbefaler vi, at du vælger den gratis telefoniske kundetypeafklaring først.
1. Den gratis telefoniske kundetypeafklaring
A: Du booker en tid direkte i Jannie Ilum Gades kalender her >>
B: Du tager eventuelt kundetypetesten her >>
C: Du bliver ringet op på det ønskede tidspunkt. I løbet af samtalen kan du få at vide hvilken eller hvilke kundetyper, I henvender jer til idag – og hvilken, der vil være mest nærliggende/optimal for jer at fokusere på.
D: Dét var det: 9 ud af 10 virksomheder kan få et klart svar allerede her. Kan du ikke få et klart svar nu, så skyldes det, at I har en lige god mulighed for at vælge mellem to eller flere kundetyper. I så fald vil det være nødvendigt at vælge den grundigere kundetyperådgivning. Læs mere herunder.
2. Den grundige kundetyperådgivning
Denne kundetyperådgivning afvikles som et onlinemøde med op til 6 deltagere – typisk ejer, ledere, nøglemedarbejdere, bestyrelsesmedlem, investor og/eller eksterne samarbejdspartnere.
På mødet gennemgår – og vægter – vi sammen disse 10 parametre:
1. Hvad er umiddelbart mest logisk ift. produkttype?
2. Hvor er markedet størst
3. Hvor er konkurrencen mindst?
4. Findes der en interessant niche i markedet (som er stor nok)?
5. Hvilke USP’er har I? Hvilke kunne være relevant at finde på ift. kundetyperne?
6. Hvilken type er virksomhedens ejer/kultur?
7. Hvordan ville I selv have det med at håndtere røde? Gule? Blå? Grønne?
8. Lyst/ambitioner?
9. Hvad ville det koste at markedsføre sig til segmentet
10. Har I nogen relationer/netværk/referencer/ andre fordele ift. den ene kundetype?
Mødet optages, så I senere kan gense eller dele det.
Pris: 5.000 kr. + moms
NB: Denne kundetyperådgivning kan købes til halv pris, hvis I har et månedsabonnement og indgår gratis i et årsabonnement – læs mere her >>
3. Den individuelle løsning
Denne løsning kan tilpasses jeres ønsker og budget, og kan f.eks. bestå af:
- et strategioplæg (med cirka 1 uges sammenlagt forberedende analysearbejde samt en intern dagsworkshop). Pris 45.000 kr. + transport og moms.
- et særligt forberedt foredrag (hvor vi har fastlagt kundetypen på forhånd og derfor kan introducere jer for jeres kundetype): Pris fra 25.000 kr. + transport og moms.
- det ønskede antal timers internt eller online møde, hvor I kan få besvaret jeres spørgsmål og afklaret kundetypen. Pris 5.000 kr/timen + transport og moms (dog halv pris ved aktivt abonnement).
Send mail til kontakt@kundetyper.dk ved ønske om en af disse løsninger.
Godt 2000 danske virksomheder kender nu deres kundetype
Vi ser frem til at høre fra dig.