Få lydbogen med
gratis, når du køber “Lommebogen” om Emotionelle Kundetyper®
Indtil den 1. august 2023 kan du få lydbogen med gratis, når du køber “Lommebogen” om Emotionelle Kundetyper® til kun 250 kroner inklusiv moms og levering i Danmark. Du sparer 150 kroner.
På et par timer får du b.la.:
- En grundig introduktion til segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper, dets tilblivelse samt den optimale anvendelse.
- Forståelse for hvor forskellige kundetyperne er, når det gælder motivation, præferencer og købsadfærd og hvorfor man kun kan vælge én kundetype.
- Masser af virkelige og konkrete caseeksempler (enkelte let anonymiserede).
- Indblik i hvor galt det kan gå, når man træffer beslutning ud fra egen mening eller data alene.
- Præsentation af de 10 parametre, der har afgørende betydning for valget af kundetype.
Udtalelser

”Efter mange år som PR- og kommunikationsrådgiver må jeg tilstå, at jeg utilsigtet kører på autopilot og af og til springer direkte til konklusioner og løsninger. Valg bliver truffet på rutinen, og beslutninger bliver baseret på forudfattede idéer. Lommebogen gav mig en brat opvågning. Jeg er ikke pludselig holdt op med at være biased, men jeg er blevet bevidst om, hvordan jeg undgår at være forudindtaget i mit arbejde. Min nysgerrighed er vakt for at afdække følelser forbundet med købsbeslutninger, som jeg kan tage hensyn til og tilgodese for at appellere målrettet og konsekvent til en defineret kundetype i markedsføringen”.
– Esben Aaby Nielsen, PR-rådgiver og direktør i Aaby PR ApS

”Umiddelbart tænkte jeg, at kundetyperne i de forskellige farver, bare var endnu en banal inddeling af segmenter i kasser.Men den store styrke er, at det er en måde at se mennesker i forskellige situationer, og hvordan man så kan handle på at møde deres behov og følelser. Det er på én gang enkelt og fleksibelt.”
– Lars Raakilde Jespersen, forfatter & ejer af Raakilde – strategisk kommunikation

“Markedsføring i dagens samfund er en hyper kompleks størrelse, hvor én udfordring kan være entydigt at definere sin målgruppe. En anden og måske større udfordring kan være at forstå sine kunder, deres adfærd og den rejse, som de foretager. Her bidrager bogen Emotionelle Kundetyper med ny viden til bedre forståelse af ens kunder og målrettet markedsføring mod netop specifikke kundetyper.
Emotionelle Kundetyper er en banebrydende introduktion til emotionelle kundetyper og dermed bedre forståelse af menneskers handlinger i købssituationen. Med den viden, som bogen formidler, er du uanset job eller titel, bedre klædt på til at træffe beslutninger af markedsføringsmæssig karakter.
Bogen er skrevet i et letforståeligt sprog, som uden støj i sin kommunikation og på en ligefrem måde, sætter ord på de emotionelle kundetyper med konkrete og praktiske eksempler. Viden om kundetyper og de emotionelle handlinger, som ligger bag, burde fylde mere og være en større del af pensum i afsætningsmæssige discipliner på en række uddannelser.
Bogen Emotionelle Kundetyper er et fremragende bidrag til en bedre og mere nuanceret forståelse af ens kunder, som ikke nødvendigvis handler rationelt! Jeg kan kun opfordre dig til at læse bogen”.
– Peter Karstrøm Vagning, Virksomhedskoordinator Aalborg Handelsskole og Handelschef