UDVIDET forløb

Abonnementet, som især er relevant for dig, der arbejder med markedsføring eller kommunikation, for eksempel fordi du er ansat i en marketingafdeling, på et bureau eller er selvstændig marketingprofessionel.

Optimalt, hvis du ønsker:

Med et UDVIDET forløb får du et abonnement, der inkluderer:

Månedspris: 1.200 kr. + moms

Årspris: 10.000 kr. + moms (Spar 4.400 kr.)

Kort om

UDVIDET forløb

Løser problemet, hvis du:
Er relevant, hvis du vil:

I hvert af de 4 online kurser får du:

Komplette manualer – inklusiv:

Læringsplatformen

I denne video får du en kort rundvisning på vores læringsplatform, så du kan lære den lidt bedre at kende. 

Via platformen kan du bl.a.:
Klik herunder og oplev læringsplatformen:
Afspil video

Med et UDVIDET forløb hos os lærer du bl.a.:

Du lærer kort sagt dine kunder indgående at kende
– og derfor kan du træffe langt mere sikre markedsføringsbeslutninger.

Desuden sparer du rigtig meget tid.

“Hjælp til klar kommunikation.

Jeg har fulgt med siden 2015 og brugt metoden til min egen markedsføring, men i særdeleshed også til at hjælpe andre.

I Kundeklubben kan jeg finde alt det nyttige materiale frem, og der bliver ofte givet mulighed for at få svar på spørgsmål om kommunikation til Kundetyperne og markedsføring generelt”.

“Genialt og nemt markedsføringsredskab, der giver så god mening. Jannie Illum Gade og Sanne Dollerup, kæmpe tak til jer!

Nu behøver man ikke længere at gå op i målgrupper på den “gammeldags” måde.

Det her, det virker!!”

“Metoden til dig, der vil have en sund forretning!

Blev certificeret i metoden om Emotionelle Kundetyper i 2017 og anvender stadig metoden i mit daglige arbejde. Jeg er stor fortaler for metoden, som i praksis betyder at mine kunder lettere kan arbejde med deres egen markedsføring i dagligdagen. Resultaterne af at målrette sin markedsføring efter anvisningerne ses også i stor stil på mine kunders bundlinje. At metoden bygger på et solidt teoretisk og videnskabeligt fundament betyder også at jeg til enhver tid vil anbefale alle at målrette deres markedsføring med udgangspunkt i metoden. Jannie og Sanne er super dygtige og har beriget min virksomhed på mange måder. Hvis du vil opbygge en sund forretning, som tiltrækker loyale kunder, så målret din markedsføring efter metoden!”

“Super kundeindsigt.

Institut for Kundetyper gør en stor forskel for den måde, hvorpå vi tilgår vores kunder.

Varm anbefaling herfra!”

“Det bedste der er sket efter Google Analytic

Et værktøj og viden der er fuldstændig uundværlig i arbejdet med segmentering og målgruppeudvægelse.

How can I live without”.

” Kundetyperne giver et rigtigt godt grundlag for at finde frem til den markedsføring, der lige præcist passer til den kundetype og forretning man driver.

Før i tiden valgte vi det, der så bedst ud og kiggede lidt på andre brancher.

Med kundetyperne bliver det mere målrettet til lige præcist de kunder man i forvejen tiltrækker. Så tak for det”.

 

“Det er et virkeligt spændende koncept, som jeg forventer giver et rigtigt godt resultat, når arbejdet er gjort.

Bare jeg havde hørt om det før”.

“Meget bedre kommunikation til vores kunder.

Vores samarbejde med Institut for Kundetyper startede med en grundig analyse af vores kunder og resulterede i en rapport med gode råd og vejledning til hvordan vi bedst kommunikerer til vores kunder.

Efterfølgende har vi et abonnement, som giver fri adgang til et meget omfattende værk af videoer, beskrivelser, checklister osv. som gør at vi i dag er meget bedre (og mere præcise) i vores kommunikation med kunder”.

Venlig hilsen
Danlamp A/S

“Super skarpt, velformidlet og effektfuldt. Service niveauet er over al forventning.

Det er en grundig og forskningsbaseret platform du lander på. Samtidig en proces, der giver et helt nyt fundament at stå på i forretningsudvikling”.

GRATIS

ABONNEMENT

ABONNEMENT

TELEFONMØDE

Er du i tvivl om, hvorvidt dette er relevant i netop din branche og situation?

Bliv ringet op, så du kan stille og få besvaret dine spørgsmål.

Vi afsætter op til 20 minutter til samtalen, og du er velkommen til at optage den samt at invitere flere med på telefonmødet.

Book et GRATIS TELEFONMØDE med en kundetypespecialist herunder

UDVIDET | MÅNED

For dig, der er:

Marketing- professionel

– For dig, der er ansat eller hjælper andre med at markedsføre og sælge deres ydelser og produkter, anbefaler vi UDVIDET forløb

DKK
1.200

PR. MÅNED | EKSKL. MOMS
INGEN BINDING

UDVIDET | ÅR

For dig, der er:

Marketing- professionel

– For dig, der er ansat eller hjælper andre med at markedsføre og sælge deres ydelser og produkter, anbefaler vi UDVIDET forløb

DKK
10.000

PR. ÅR | EKSKL. MOMS
INGEN BINDING

Find svar på dit spørgsmål her:

Vi ønsker kun tilfredse kunder. derfor er det en god idé at læse herunder, hvad du kan forvente som abonnent.

Du vælger selv: Vi trækker pengene på dén dag, hvor du har tilmeldt dig abonnementet. Betalingen sker fortløbende og automatisk via dit tilmeldte kort, indtil du ønsker at opsige aftalen (når som helst). Dette kan dog justeres, hvis du meget gerne vil trækkes på et bestemt tidspunkt. Bare kontakt os på kontakt@kundetyper.dk.

Det er præcis lige så enkelt som at have et Netflix-abonnement:

  1. START: Læg det ønskede “Abonnement” i kurven, og betal den første periode
  2. BRUG: Log på læringsplatformen, og se præcis de videoer og arbejdsbøger, du ønsker, og deltag i alle de ønskede medlemsaktiviteter (NUL BINDING)
  3. STOP: Meld dig ud med ét klik (NUL OPSIGELSESPERIODE). Opsiger du eksempelvis 10 dage efter sidste abonnementsbetaling, har du fortsat adgang til alt i de resterende 20 dage.

Hvert eneste onlinekursus er overskueligt struktureret, så det er let at navigere rundt og finde præcis det materiale, som du mangler. Der er endvidere en gennemtænkt og enkel struktur på tværs af materialet. Således hedder kapitel 13 altid “Tekst”, kapitel 14 er “Grafik”, og kapitel 15 er “Billeder”. Du kan forstørre hvert billede og se indholdsfortegnelserne:

  1. Du starter med at booke en velkomstsamtale, så vi sammen kan få valgt den optimale kundetype.
  2. I slutningen af samtalen aftaler vi hvad du skal se først. Materialet kan ses samlet eller løbende, når du har tid (varigheden pr. emne er fra få minutter til cirka 45 minutter). Vi anbefaler, at du åbner både video og den online arbejdsbog samtidigt i hver sin fane, så du får og bevarer overblikket hele vejen. 
  3. Dernæst modtager du et link til den 100 siders print selv-PDF med alle de opgaver, du skal igennem, hvis du vil rette hele markedsføringen til efter kundetypen. 
  4. Du modtager også en invitation til en Facebookgruppe med andre kommunikations- & marketingprofessionelle.
  5. Hver uge vil du modtage en mail med forslag til, hvilke opgaver du vil få mest ud af at løse i indeværende uge. Opgaverne er altid sammensat, så du kan nå igennem dem på én time. Dette mailforløb varer i 18 uger, men kan afbrydes når som helst. Der er jo ingen binding på forløbet.
  6. Herefter arbejder du dig trin-for-trin igennem arbejdsbogens anvisninger. Den er opbygget således, at du let kan dykke ned i præcis den opgave, du sidder med lige nu. Ved at følge anvisningerne sikrer du at komme helt til bunds i hver opgave – og at du altid har overblikket. Denne fase kan tage alt fra en måned til år afhængigt af dit udgangspunkt, og hvor mange ressourcer du har til rådighed. 
  7. Efter 3 måneders medlemskab begynder du at modtage løbende opdateringer om kundetypen, og du bliver også inviteret ind i et ERFA-forum (på Facebook). Derinde møder du medlemmer med samme kundetype og som følger samme materiale. Her kan du dele dit tilrettede markedsføringsmateriale og få feedback fra os, de uddannede i Emotionelle Kundetyper® og de øvrige medlemmer. Dermed sikrer du, at slutresultatet bliver optimalt. F.eks. kan du få feedback på nyhedsbrev, artikel, hjemmeside, produktidé, annonce, billeder, kampagner osv. i forummet.
  8. Hver torsdag fra kl. 13-14 kan du helt fortroligt og skriftligt stille os spørgsmål og få svar, så du kan komme videre.
  9. Hele ugen kan du ringe til vores hovednummer eller skrive en mail til os, med dine spørgsmål. Så svarer vi dig indenfor 24 timer, i samme format, som du har spurgt (indenfor almindelig åbningstid).

For nogle bliver abonnementet et kort bekendtskab, imens de får styr på et par hængepartier ift. markedsføringen eller for at få bekræftet, at der er styr på alt. For andre bliver det et fast opslagsværk med tilknyttet feedbackteam – lidt som at have en dygtig chef, der lige kan godkende en markedsføringsindsats.

UDVIDETforløbet er specifikt sammensat, så det passer til kommunikations- & marketingprofessionelle (ansat eller selvstændig). Vi har med UDVIDETforløbet sammensat et forløb, som guider og giver konkrete og praksisnære løsninger – uden at overvælde – og uden at du skal igennem noget, der er irrelevant for dig. Abonnementet og redskaberne er relevante for alle typer virksomheder (B2B, B2C og B2G), uanset kompetenceniveauet og størrelsen på markedsføringsbudgettet. Se det som din egen online marketingchef, der altid har den rette skabelon, en trin-for-trin-guide og kan give konstruktiv feedback, velfortjent ros og svar på kundetyperelaterede spørgsmål. 

Der er grundlæggende 3 løsningsmodeller, når vi skal finde din kundetype sammen (for det kan du ikke gøre selv). Heldigvis er den ene løsning gratis – se den her >>

Har du et nyt produkt, en ny virksomhed eller et nyt format (f.eks. et abonnement), som endnu ikke er færdigudviklet? Intet problem. Her kan du læse, hvordan vi alligevel kan hjælpe dig til at vælge kundetypen >>  

Vores UDVIDET forløb er et bindingsfrit abonnement, som er bygget op som et sammenhængende forløb, så du nemt og overskueligt kan danne dig et overblik over kommende markedsføringsindsatser.

Se videoen her, hvor vi forklarer dig, hvad der sker, når du har bestilt et UDVIDET forløb hos os.

Scroll til toppen
Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.