Deltag i webinar

Vælg dét webinar, der passer dig bedst – og tilmeld dig herunder:

Webinar for grafiske designere

WEBINAR OM GRAFIK TIL DE FIRE EMOTIONELLE KUNDETYPER

Dette er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere i og håndtere kunders, chefens, kollegaers, samarbejdspartnernes personlige mening om forskellige grafiske udtryk.

Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:

  • Jeg kan ikke lide, når der er så mange farver.
  • Jeg synes, at det bliver for kedeligt.
  • Jeg kunne godt tænke mig mere luft mellem elementerne.
  • Jeg er ikke så vild med rød og orange sammen.
  • Jeg synes, at det bliver for feminint. 

Når dem, der skal give dig feedback tager udgangspunk i deres egen mening kan det give en masse diskussioner og tvivlspørgsmål omkring den endelig udformening af designet.

I webinaret præsenteres du for de Emotionelle Kundetyper, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt. 

Koster kun din tilmelding til vores nyhedsbrev.

Webinaret afholdes løbende og varer en times tid. Næste gang den 24. november kl. 10.30. 

Dette webinar er specifikt målrettet til dig, der gerne vil:

  • Vide mere om kunderne (og hvorfor de køber).
  • Minimere meningsbaseret debat omkring det grafiske design.
  • Spare ressourcer (tid, energi og penge).
  • Udforme grafik der er med til at motivere kunder til at købe mere. 

Webinaret optages og tilmeldte får tilsendt optagelsen.

Underviser vil være en af indehaverne i Institut for Kundetyper.

Tilmeld dig her:

https://showtime.zoho.eu/join#/30003791897/13880000000291017

Webinar for tekstforfattere

WEBINAR OM TEKST TIL DE FIRE EMOTIONELLE KUNDETYPER

Webinaret er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere i og håndtere kunders, chefens, kollegaers, samarbejdspartnernes personlige mening om indholdet i teksten.

Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:

  • Jeg ikke lige kan lide den overskrift.
  • Jeg synes, at det bliver for følelsesladet med alt den storytelling.
  • Jeg kunne godt tænke mig nogle flere beviser for effekten i teksten.
  • Jeg synes, at teksten bliver for lang.
  • Jeg kunne godt bruge noget mere information i teksten. 

Når dem, der skal give dig feedback tager udgangspunk i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlspørgsmål omkring teksten – og dermed også en tekst, som skal rumme mange meninger, og derfor ikke virker efter hensigten.

I webinaret præsenteres du for de Emotionelle Kundetyper, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt. 

Koster kun din tilmelding til vores nyhedsbrev.

Webinaret afholdes løbende og varer en times tid. Næste gang den 24. november  kl. 09.00. 

Dette webinar er specifikt målrettet til dig, der gerne vil:

  • Vide mere om kunderne (og hvorfor de køber).
  • Minimere meningsbaseret debat omkring det teksten.
  • Spare ressourcer (tid, energi og penge).
  • Skrive tekst der er med til at motivere kunder til at købe mere. 

Webinaret optages og tilmeldte får tilsendt optagelsen.

Underviser vil være en af indehaverne i Institut for Kundetyper.

Tilmeld dig her:

https://showtime.zoho.eu/join#/30003791897/13880000000291003

Webinar for fotografer

webinar om fotos til de fire EMOTIONELLE kundetyper

Webinaret om “Fotos til de fire Emotionelle Kundetyper” er for dig, der fotograf.

Webinaret om “Fotos til de fire Emotionelle Kundetyper” er for dig, der er fotograf. Det er relevant, hvis du gerne vil blive (endnu) bedre til at rådgive dine kunder omkring det budskab de sender via deres billeder. Det kan også være, at du i den forbindelse har en udfordring med at navigere og håndtere dine kunders personlige mening om billedstilen. Det kan give en masse tvivlsspørgsmål omkring påklædning, baggrund, lokation, styling, graden af redigering efterfølgende osv.

I webinaret præsenteres du for de Emotionelle Kundetyper®, om kan være en stor hjælp, når du skal rådgive dine kunder omkring billedstil osv.

Det er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kunders, chefens, kollegaers, samarbejdspartnernes personlige mening om billederne. Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom: 

  • Jeg ikke lige kan lide den farve.
  • Jeg vil hellere have at fotografiet skal være sort/hvid.
  • Jeg synes, at det er lidt kedeligt.

Når dem, der skal give dig feedback tager udgangspunk i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlspørgsmål omkring udformningen af designet. Det betyder også, at den endelige hjemmeside, skal rumme alt for mange meninger, og derfor ikke kommer til at virke efter hensigten.

I webinaret præsenteres du for de Emotionelle Kundetyper, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt.

Koster kun din tilmelding til vores nyhedsbrev.

Webinaret afholdes løbende og varer en times tid. Næste gang den 24. november kl. 14.00. 

Dette webinar er specifikt målrettet til dig, der gerne vil:

  • Vide mere om kunderne (og hvorfor de køber).
  • Minimere meningsbaseret debat omkring hjemmesiden.
  • Spare ressourcer (tid, energi og penge).
  • Udforme hjemmesider der er med til at motivere kunder til at købe mere. 

Webinaret optages og tilmeldte får tilsendt optagelsen.

Underviser vil være en af indehaverne i Institut for Kundetyper.

Tilmeld dig her:

https://showtime.zoho.eu/join#/30003791897/13880000000291041

Scroll til toppen