Webinar-opfølgning

Særlig information til dig, der var tilmeldt webinaret: “Fotografier til de emotionelle kundetyper”

rød gul blå grøn kundetype

Materiale vedr. dagens webinar

Klik og find de relevante informationer herunder

1. Se eller gense webinaret

2. Slides fra webinaret

3. Kundetypelicens - Grundkursus

Kundetypelicens

Licens er for dig:
  • der er grafiker, tekstforfatter, forretningsudvikler, seo-konsulent, webdesigner, illustrator, fotograf mv.
  • der vil have værktøjer som fungerer i en travl hverdag
  • der vil definere kundetypen, før du løser kundens opgave
  • der vil løse kundeopgaver med segmenteringsværktøjet
  • der vil have fuld adgang til alle skabeloner, ordlister, tjeklister, guides mv.
Se mere her

Grundkursus

Grundkurset er for dig:
  • der er virksomhedsejer eller marketingmedarbejder
  • der vil spare tid og penge på markedsføringsindsatsen
  • der vil have retningslinjer og skabeloner til marketing platforme
  • der vil have værktøjer som fungerer i en travl hverdag
  • der vil have casebaseret og konkret formidling
Se mere her

4. Book 2o min. gratis formøde

Her kan du booke 20 min. gratis formøde.

Gratis telefonisk formøde:

Hvad kan jeg få svar på til et gratis telefonisk formøde?

➕ Er dette segmenteringsværktøj anvendeligt/ relevant i min branche?

➕ Kan jeg løse xxx udfordring med Emotionelle Kundetyper®️?

➕ Hvordan overtaler jeg min chef/kollega/partner/kunde til at bruge kundetyper?

➕ Hvad skal jeg forvente det koster – i tid og penge – at nå i mål?

➕ Hvad kræver det af mig/mit team og hvor hurtigt vil jeg forvente at kunne se effekten?

➕ Hvem ville kunne levere xxxx målrettet vores kundetype?

Hvad kan jeg ikke få svar på til et gratis telefonisk formøde?

➗ Hvad er min kundetype?

➗ Hvad skal jeg konkret gøre for at ramme min kundetype

➗ Kan du give mig feedback, en idé eller sige hvad jeg skal gøre i en given situation?

Book din tid her: https://kundetyper.zohobookings.eu/#/customer/110192000000523076

5. Link til phd-afhandling og bog.

Her kan du downloade phd’en: “Engaging the Shopping Experience”

Her kan du købe “Lommebogen Emotionelle Kundtyper”. Rabatkode: WEBINAR (gælder i 24 timer).

Scroll til toppen