Sådan kommer du bedst i gang med at lære kundetyper

Kundetypeeksperter

En eksamineret kundetypeekspert har bestået den 6 måneders intensive kundetypeuddannelse. De ved derfor, hvad der motiverer kunder til køb – og hvad der ikke gør. Helt ned til den mindste detalje. 

Den viden en eksamineret kundetypeekspert besidder, kan ikke erhverves på anden vis.

kundetyper certifikat

Kundetypeeksperter kan:

  • Assistere markedsføringsansvarlige i at vælge den optimale Emotionelle Kundetype
  • Sammensætte en markedsføringsstrategi, der er målrettet den valgte kundetype
  • Udvælge netop de markedsføringstiltag, der vil tiltrække flere kunder for enhver virksomhed eller organisation
  • Udvælge de rette ord, billeder, grafiske virkemidler, markedsføringskanaler mm.
  • Spare andre for penge, tvivl, spildtid, tøven, uenigheder og fejlinvesteringer
  • Analysere, hvad der er henholdsvist rødt, gult, blåt og grønt. Eksempelvis hvem en hjemmeside, et Facebookopslag, et produkt, et foto, et visitkort, en brochure osv. vil kunne påvirke (bedst) – og give konkrete anvisninger til, hvad der med fordel kan optimeres på
  • Kombinere viden og redskaber til at arbejde kundetypesegmenteret med eget fagområde
  • Anvise den sikreste og mest lige vej til, at nå målet når det gælder markedsføring

        Se mere her.

Få hjælp til, hvem du skal vælge

Skriv til os på kontakt@kundetyper.dk, så finder vi den rigtige samarbejdspartner til jer.

Scroll til toppen
LOMMEBOGEN_Emotionelle-Kundetyper_kvadrat
Så er kundetypebogen udkommet - klik og læs mere
Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.