Certificerede

En certificeret kundetypeekspert ved hvad der motiverer kunder til køb 
– og hvad der ikke gør.
Helt ned til den mindste detalje.

certifikat emotionelle kundetyper

Kundetypeeksperter kan:

  • Assistere markedsføringsansvarlige i at vælge den optimale Emotionelle Kundetype
  • Sammensætte en markedsføringsstrategi, der er målrettet den valgte kundetype
  • Udvælge netop de markedsføringstiltag, der vil tiltrække flere kunder for enhver virksomhed eller organisation
  • Udvælge de rette ord, billeder, grafiske virkemidler, markedsføringskanaler mm.
  • Spare andre for penge, tvivl, spildtid, tøven, uenigheder og fejlinvesteringer
  • Analysere, hvad der er henholdsvist rødt, gult, blåt og grønt. Eksempelvis hvem en hjemmeside, et Facebookopslag, et produkt, et foto, et visitkort, en brochure osv. vil kunne påvirke (bedst) – og give konkrete anvisninger til, hvad der med fordel kan optimeres på
  • Kombinere viden og redskaber til at arbejde kundetypesegmenteret med eget fagområde
  • Anvise den sikreste og mest lige vej til, at nå målet når det gælder markedsføring

        Se mere her.

Få hjælp til, hvem du skal vælge​

Skriv til os på kontakt@emotionellekundetyper.dk, så finder vi den rigtige samarbejdspartner til jer.

Scroll til toppen

Information om Corona-virus:

Vi vil gerne informere om, at du – med få undtagelser* – kan forvente normal drift hos os. Du kan således fortsat trygt regne med os trods omstændighederne, da vi problemfrit kan servicere vores kunder hjemmefra.

Undtagelserne er:

  • Certificeringseksamen den 26. marts afvikles online istedet for fysisk.
  • Kundetype-seminarer i Vejle og Aalborg er udsat på ubestemt tid.

Deltagerne får direkte besked via mail.

Vi ønsker dig, dine kollegaer og dine nærmeste alt det bedste i disse udfordrende tider.

Institut for Kundetyper
Senest opdateret 12. marts 2020

Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.