Certificerede

En certificeret kundetypeekspert ved hvad der motiverer kunder til køb 
– og hvad der ikke gør.
Helt ned til den mindste detalje.

Kundetypeeksperter kan:

  • Assistere markedsføringsansvarlige i at vælge den optimale Emotionelle Kundetype
  • Sammensætte en markedsføringsstrategi, der er målrettet den valgte kundetype
  • Udvælge netop de markedsføringstiltag, der vil tiltrække flere kunder for enhver virksomhed eller organisation
  • Udvælge de rette ord, billeder, grafiske virkemidler, markedsføringskanaler mm.
  • Spare andre for penge, tvivl, spildtid, tøven, uenigheder og fejlinvesteringer
  • Analysere, hvad der er henholdsvist rødt, gult, blåt og grønt. Eksempelvis hvem en hjemmeside, et Facebookopslag, et produkt, et foto, et visitkort, en brochure osv. vil kunne påvirke (bedst) – og give konkrete anvisninger til, hvad der med fordel kan optimeres på
  • Kombinere viden og redskaber til at arbejde kundetypesegmenteret med eget fagområde
  • Anvise den sikreste og mest lige vej til, at nå målet når det gælder markedsføring

        Se mere her.

Få hjælp til, hvem du skal vælge​

Skriv til os på kontakt@emotionellekundetyper.dk, så finder vi den rigtige samarbejdspartner til jer.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies. Læs mere.