KURSUSPAKKEN| DEN RØDE KUNDETYPE

Lær at sælge mere til den røde kundetype

Ved du, hvor mange loyale kunder du går glip af, fordi du ikke opfylder deres behov for stimuli i hjernen?

Dette er løsningen for dig, der vil vide, hvordan du helt konkret tilpasser såvel hjemmesiden og events som aktiviteterne i sociale medier, tekster, billeder, video, grafik mm. så du skaber den fornødne interesse – og dermed får bedre resultater.

Den forskningsbaserede metode virker både B2B og B2C – i og uden for Danmark.

30 dages tilfredshedsgaranti.

Evalueret til fremragende på Trustpilot

Få den komplette manual til at:

Online undervisning i dit tempo

Vælg selv om du vil se kurset:

  • samlet eller over flere dage
  • alene, med kollegaer eller sammen med din kunde
  • via computer eller den medfølgende app
  • en enkelt gang eller ad hoc (som opslagsværk)
Brandhjulet
Til den røde kundetype

Du lærer at anvende brandhjulet

Med brandhjulet som den gennemgående røde tråd, får du skabt et komplet overblik, og det optimale fundament for det videre arbejde.

Brandhjulet er baseret på de forskningsbaserede retningslinjer for den blå kundetype. Med værktøjet kan du analysere og vurdere et brand ud fra specifikke salgs- og markedsføringsindsatser og derudfra prioritere og konkretisere handlingsplanen.

Fagligt indhold på dagen

Aktuelle trends

De mest relevante medievalg

Optimale budskaber

Konkrete virkemidler

Købsmotivation

B2B og B2C Caseeksempler

I løbet af en enkelt dag får du:

  • En grundlæggende forståelse for den røde kundetypes bagvedliggende købsmotivation (og hvordan du skruer op for købelysten).
  • Den gennemgående kommunikationsstil såsom ordvalg og brug af grafiske virkemidler, billeder og video som du skal bruge på tværs af alle kommunikationsindsatser.
  • De 3 særligt effektive parametre: Provokation, unikt og æstetik – som har meget afgørende indflydelse ift. at få kunderne til at tage en købsbeslutning.
  • Masser af inspirerende eksempler fra B2B og B2C på hvordan du specifikt kan markedsføre dig i de mest relevante markedsføringskanaler såom hjemmesiden, events, sociale medier, trends og influencers.
  • Introduktion til de 3 mest aktuelle trends.

Sanne Dollerup
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf: 31 66 54 39

Erfaren underviser

Din underviser bliver ph.d. Sanne Dollerup – kandidat i kommunikation, forfatter, partner og medstifter af metoden Emotionelle Kundetyper®.

Ud over den formelle uddannelse inden for kommunikation har Sanne godt 15 års praktisk erfaring med salg og markedsføring i praksis – blandt andet fra tiden med eget reklamebureau. Siden 2013 har hun rådgivet, undervist, koncept- og forretningsudviklet samt implementeret viden om kundetyperne i salgs- og markedsføringsafdelinger.

Forstå endelig, hvorfor din potentielle kunde ikke har købt - endnu..

4,7 ud af 5

Evalueret til 4,7 ud af 5 stjernerTrustpilot

Sådan bruger
Mette Holmgaard kundetyperne

Da jeg hørte om kundetyper, så tænkte jeg. "Ej, det er noget pjat... Det behøver jeg ikke at gøre - jeg kan godt skrive til min kunder". Men så begyndte jeg at se på Linkedin, at der ikke var så mange, der så mine opslag. Derfor prøvede jeg det af, og det har virkelig givet en gevinst."

Sådan bruger
Global Tools kundetyperne

Inden vi arbejdede med kundetyperne, der stod vi en frustration, hvor vi kiggede på forskellige målgrupper og produktsegmenter. Det var svært at lave en fællesnævner for dem, og derfor faldt vi tilbage til "Hvad synes jeg?". Hvorimod nu, der fokuserer vi på de grønne kunder i vores sprog og indhold. Det har betydet, at vi med små-steps har flyttet os i den retning, hvor vi er i dag.

FAQ

Har du yderligere spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os.

Tryk blot på knappen herunder for at sende en mail direkte, eller ring til os på telefon +45 92 90 49 32.

Er du i tvivl om din kundetype, så kan du booke en 1/2 times online rådgivningsmøde, hvor vi kan hjælpe dig til at få valgt det rigtige kursus. Klik her for at booke et møde.

Det kan du ikke, da kurset er optaget på forhånd. Men har du korte afklarende spørgsmål ift. forståelsen af kurset, er du velkommen til at kontakte os på kontakt@kundetyper.dk.

Har du brug for specifik individuel afklaring, så er det muligt at tilkøbe minutrådgivning á 25 kr. + moms pr. minut.

Ja, det må du gerne, så længe I holder det internt eller du ser det sammen med din kunde.

Fordelen er, at så kan I tale sammen undervejs samt sparre og fastholde hinanden, når I skal implementere den nye viden.

Ork ja – vi skal nok hjælpe dig videre – også til at finde en evt. underleverandør blandt vores +100 kundetypeuddannede markedsføringsspecialister.

Du har også mulighed for at tilkøbe individuel rådgivning (1500 kr/timen), farvekort (800 kr), fysisk arbejdsbog (1200 kr), udvidet ordliste (800 kr) mm. hos os. Alle priser er eksklusiv moms.

Start med at kontakte os via formularen herunder – eller på kontakt@kundetyper.dk

Den betyder, at du har 30 dage, efter købsdatoen, til at fortælle os, hvis du var utilfreds. Skulle dét ske, kan du få alle eller nogen af dine penge igen (det vælger du selv – vi ønsker udelukkende at have tilfredse kunder). 

PRISER

KUN ONLINE

Adgang via pc og app.

Pris:

2.500 kr.  + moms

Du får:

Bestil nu >

MEST POPULÆRE VALG

Få adgang via pc og app + den fysiske bog frit leveret.

Pris:

3.000 kr. + moms

Du får:

Bestil nu >

KUN FYSISK BOG

Få den fysiske bog frit leveret.

Pris:

1.200 kr. + moms
INTRO-PRIS i APRIL: 960 kr. + moms 

Du får:

Bestil nu >

Scroll to Top