Om Institut for Kundetyper

Emotionelle Kundetyper® er udviklet i Danmark af Institut For Kundetyper og videnskabeligt funderet i analyse af 1400 internationale brands og 1600 danske cases fra vidt forskellige brancher.

Siden 2014 har beslutningsværktøjet hjulpet marketingmedarbejdere over hele landet – primært i marketingafdelinger, hvor ressourcerne er få, opgaverne er mange og behovet for at spare tid her-og-nu er presserende. 

stort logo institut for kundetyper

Mød partnerne

Et kort introduktion af grundlæggere og partnere hos Institut for Kundetyper.

Jannie Ilum Gade - grundlægger

Jannie Ilum Gade

Direktør, salgsspecialist og grundlægger

E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00

sanne_dollerup_kundetypeekspert
Ph.D Sanne Dollerup

Ekstern lektor, forsker og grundlægger

E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39

Bodil_Tejg_Krunderup_Kundetyper

Bodil Tejg Krunderup

Marketingrådgiver og kundetypeekspert 

E-mail: btk@kundetyper.dk
Tlf.: 22 39 47 96

Scroll til toppen