Faglig viden

Her kan du finde et stort udvalg af artikler, som kan gøre dig klogere på hvad kundetyper er.

kundetyper pile
lille logo institut for kundetyper

Artikler og cases

Susan Muphy

“Kundetyperne gør det nemmere at sige til og fra”

“Jeg var lidt spændt på, hvad der ville ske. Efterhånden som jeg har været en del af det, er det vokset på mig. Det er …

Susan Murphy Lamprecht, selvstændig indehaver af virksomheden Murphy Technical Text
Læs mere
Anne Mie

“Nu træffer jeg sikrere markedsføringsbeslutninger”

“Jeg har altid vidst, at jeg skulle være skarp på min og mine kunders målgruppe. Men jeg har altid følt, at jeg manglede noget viden for …

Anna Mie Skovdal, Selvstændig tekstforfatter, oversætter og redaktør
Læs mere
Morten Kyvsgaard

“Troede kundetyperne var gammel vin på nye flasker”

3 år.  Så lang tid gik der fra Morten Kyvsgaard, indehaver af Kyvsgaard Kommunikation, der beskæftiger sig med online annoncering og strategi, gik fra at …

Morten Kyvsgaard, Indehaver af Kyvsgaard Kommunikation
Læs mere

Sådan finder vi kundetypen, når jeres produkt ikke er færdigudviklet

Du skal kommunikere dét, du kan levere – dét er kernebudskabet i arbejdet med kundetyper. Men hvordan vælger vi en kundetype, når I endnu ikke …

Sanne Dollerup, forsker og partner, Institut for Kundetyper
Læs mere

Vores forfattere

sanne dollerup profil

Sanne Dollerup

Tidligere medstifter af reklamebureauet Funky Beat. Underviser på Kundetypeuddannelsen.

jannie illum gade ejer

Jannie Ilum Gade

26 års praktisk erfaring med salg og markedsføring indenfor B2B og B2C.

andreas dirksen bestyrelse

Andreas Dirksen

Grundlægger af Plus-bog, som blev solgt. Idag indehaver af Sign-up Academy.

Scroll til toppen
Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.