KUNDETYPERÅDGIVNING | ERHVERV

Få valgt den rigtige kundetype

Bliv helt sikker på, at I har valgt den rigtige kundetype, så I slipper for at lave det om senere. En kundetyperådgivning tager 3 timer, og kan afholdes online og/eller fysisk. 

Evalueret til 4,8 ud af 5 stjerner på Trustpilot

Efter en kundetyperådgivning kan du:

Efter en kundetype-rådgivning kan du:

Sådan foregår rådgivningen

I løbet af de 3 timers rådgivning afgør vi i fællesskab, hvilken kundetype I med fordel kan kommunikere til fremover. Vi sætter fokus på det, der er mest relevant for jer.

Mød din rådgiver​

Rådgiverne er faglige specialister, der formår at kommunikere i øjenhøjde.
De formidler og omsætter nemlig viden til praksis, så det er nemt at implementere i virksomheden. 

Jannie Ilum Gade - kundetyper
Jannie Ilum Gade

Direktør og partner
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf: 25 15 38 00

Sanne Dollerup kundetyper
Ph.D Sanne Dollerup

Erhvervsforsker og partner
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39

Morten Kyvsgaard - kundetyper
Morten Kyvsgaard

Marketingchef
E-mail: mk@kundetyper.dk
Tlf.: 61 30 39 12

En rådgivning er det første skridt til få indsigt i jeres kunders emotionelle grund til købe

Hvad er udbyttet af rådgivningen?

Rådgivningsmødet er strukturet omkring en 10 trins proces samt jeres aktuelle behov. Herved sikrer vi, at vi kommer omkring alle parametre, der er de vigtigste for jer – fx.: 

Kursus i Emotionelle Kundetyper

Priser og booking

Du kan vælge at modtage rådgivning online, hos os eller hos jer.

Online

Hos os

Hos jer

Godt 500 virksomheder har modtaget rådgivning

Institut for Kundetyper rådgiver både B2B, B2C og B2G i ind- & udland om branding, marketing og kommunikation.
Se brancheoversigt her og forhør dig gerne, om vi har erfaring indenfor din branche.

Godt 500 virksomheder har modtaget kundetyperådgivning

Institut for Kundetyper rådgiver både B2B, B2C og B2G i ind- & udland om branding, marketing og kommunikation.
Se brancheoversigt her og forhør dig gerne, om vi har erfaring indenfor din branche.

FAQ

Har du yderligere spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os.

Tryk blot på knappen herunder for at sende en mail direkte, eller ring til os på telefon +45 92 90 49 32.

Det er aldrig for tidligt at få en rådgivning omkring valg af kundetype, men det er ofte for sent. 

Selvom I eksempelvis står foran eller midt i omstruktureringer, produktudvikling, ansættelser, forretningsmæssige beslutninger eller lingnede, som ikke umiddelbart har noget med markedsføringen at gøre, så er det en fordel at få afgjort kundetypen. 

Den kundetype I skal målrette jeres salg-, kundeservice og markedsføring til har også ofte betydning for andre dele af forretningen. 

I må meget gerne sende os en liste inden rådgivning med jeres konkurrenter. Hvis det ikke er muligt (fx pga tid), så kan vi sagtens finde dem og gennemgå det sammen i løbet af rådgivningen.

Ja, det kan selvfølgelig sagtens optages, hvis det er online.

Hvis det er fysisk, så kan vi opstille en computer der optager mødet – vi kan dog ikke garantere for kvaliteten af billede og lyd, men det plejer at fungere.

Når I ved, hvilken kundetype I har, så vil det være naturligt at lære mere omkring den kundetype. Det kan I gøre ved at deltage i et dagskursus omkring kundetyperne. 

Læs mere om kurserne her:
Den røde kundetype.
Den gule kundetype.
Den blå kundetype.
Den grønne kundetype.

Du kan se brancheoversigt her. Du er også velkommen til at sende os en mail på kontakt@kundetyper.dk for at høre om der er en rådgiver, som har speciel erfaring med jeres branche.

Scroll to Top