KUNDETYPERÅDGIVNING | Emotionelle Kundetyper®
Rådgivningsmøde
– den sikre vej til at forbedre markedsføringsindsatsen
Vi tilbyder rådgivning til virksomhedsejere og marketingansvarlige, der ønsker det optimale udbytte af marketingbudgettet ved at anvende segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®.
En rådgivning som giver et grundigt indblik og perspektiv på, hvilke markedsføringsindsatser der er mest ideelle, og hvordan man tilpasser indsatserne til den ønskede emotionelle kundetype.
Hvad giver et rådgivningsmøde mig
- sådan helt konkret?
Hvad giver et rådgivningsmøde mig - sådan helt konkret?
Med et tre timers rådgivningsmøde, får vi med udgangpunkt i emotionel segmentering skabt et solidt fundament for dine fremtidige markedsføringsbeslutninger.
I løbet af mødet vil du få:
- Valgt den optimale emotionelle kundetype (ud fra en systematisk 10-trins process med tid til evt. debat)
- Præcisering af konceptet/positioneringen i markedet
- Konkurrentanalyse (vi ser på udvalgte konkurrenters nuværende kommunikationsstil)
- Afdækning af USPére (og formentligt omformulering eller tilføjelse af nye)
- Konkrete svar og input til optimering af salgs- & markedsføringstiltag
- Øget fokus og motivation
- Svar på aktuelle spørgsmål
Mød din rådgiver
Hvis du ønsker en specifik rådgiver, så skriv det i din booking.
Jannie Ilum Gade
Direktør, salgspecialist og grundlægger
Jannie har +25 års praktisk salgs- & marketingerfaring indenfor både B2B og B2C - blandt andet fra stillinger som produktchef, salgschef, direktør, kørende sælger, butiksansat, Key Account Manager og virksomhedskonsulent. Herudover har hun stiftet 5 virksomheder.
Hun har grundlagt og videreudviklet segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®️ sammen med forsker Sanne Dollerup (siden 2013).
Hun er Diplomleder, oprindeligt uddannet akademiøkonom med speciale i eksport af tekniske artikler og har et hav af kurser og uddannelser i NLP, Adfærdsdesign, e-mailmarketing, forhandlingskteknik, økonomisk argumentationsteknik, 4MAT mv.
Du kan kontakte Jannie på: jig@kundetyper.dk
Jannie Ilum Gade
Direktør, salgsspecialist og grundlægger
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00
Ph.D Sanne Dollerup
Sanne er udover at være kandidat i kommunikation også forsker i strategisk markedsføring. Hendes forskning omhandler, hvordan man bevidst kan koble kunders positive følelser til et konkret produkt/mærke og dermed skabe loyale kunder og vækst. Hun har i den forbindelse studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning og formidler netop denne viden.
Hun har tidligere haft eget reklamebureau. Sanne har undersøgt butikskoncepter verden over og været tilknyttet forsker på University of Edmonton (School of Retailing).
Du kan kontakte Sanne på: sd@kundetyper.dk eller på telefon 31665439.
Ph.D Sanne Dollerup
Ekstern lektor, forsker og grundlægger
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39
Bodil Tejg Krunderup
Marketingrådgiver, partner, kundetypeekspert og foredragsholder
Bodil er certificeret hos Emotionelle Kundetyper® fra et af de tidligste hold, og hun har opnået meget erfaring med at arbejde med kundetyperne i praksis og holde foredrag herom. Hun har mere end 20 års erfaring som grafisk designer og marketingrådgivning.
Du kan kontakte Bodil på: Btk@kundetyper.dk
Bodil Tejg Krunderup
Marketingrådgiver og kundetypeekspert
E-mail: btk@kundetyper.dk
Tlf.: 22 39 47 96
Vores rådgivning
vil give jer det fundament,
I har savnet
Det virker
- også i længden
Ved at benytte den forskningsbaserede viden om Emotionelle Kundetyper® får I det rette fundament for et vellykket, langtidsholdbart og tilfredsstillende resultat. Rådgivningen giver dig konkret viden om, hvordan marketing og kommunikation bliver mere vedkommende og rammende.
Rådgivning i øjenhøjde
Vores rådgivere er enten trends- og vidensforskere eller faglige eksperter med stærke kommunikationsevner. De formår at servere budskabet i øjenhøjde – de formidler og målretter nemlig viden til et praksis niveau, så det er nemt at omsætte i virksomheden.
Få nye ord og billeder på
Bliv beriget med ny viden og inspiration fra rådgivere som har pulsen på den seneste forskning indenfor kundetyper, marketing og kommunikation. Som deltager får du et godt indblik i, hvordan du kan anvende de nyeste tendenser i jeres markedsføringsindsats.
Udgangspunktet
for sikre beslutninger
Der kan være mange valg og udfordringer, når du arbejder på en ny hjemmeside, en kampagne, sociale medier eller andre marketingtiltag.
Dét medfører ofte tvivl, tøven, forsinkelser og meningsdebatter – og værst: Tid du ikke har nok af i forvejen. Med indsigt i jeres emotionelle kundetypes præferencer vil du blive tryggere i processen af dine daglige marketingopgaver og ikke mindst få mere tid og overskud til dine opgaver.
Hjælper dig til at træffe mange mikrobeslutninger såsom:
- Kolde eller varme farver?
- Personlig eller professionel tone-of-voice?
- Frygt eller belønningsmotiveret?
- X, Y eller Z sociale medie?
- Messestand eller ej?
- Nye billeder eller Istock?
Godt 500 virksomheder
har modtaget kundetyperådgivning
Institut for Kundetyper rådgiver både B2B, B2C og B2G i ind- & udland om branding, marketing og kommunikation.
Forhør dig gerne om vi har erfaring indenfor din branche.







Priser og booking
Rådgivningsmøde online
- Kort introduktion
- 3 timers one rådgivningsmøde
- Vi optager gerne mødet til jer, så det kan genses/genhøres
- Op til 6 mødedeltagere
- Bliv helt sikker på valget af kundetype
kr. 4.500,-
Ekskl. moms.
Rådgivningsmøde fysisk hos os
- Kort introduktion
- 3 timers fysisk møde hos jer
- I er velkomne til at optage mødet (lyd eller video)
- Op til 6 mødedeltagere
- Bliv helt sikker på valget af kundetype
- Mulighed for konkret opgaveløsning
7.500,-
Ekskl. moms.
Rådgivningsmøde hos jer
- Kort introduktion
- 3 timers fysisk møde hos jer
- I er velkomne til at optage mødet (lyd eller video)
- Op til 6 mødedeltagere
- Bliv helt sikker på valget af kundetype
- Mulighed for konkret opgaveløsning
9.500,-
Ekskl. kørsel og moms.