LOMMEBOGEN | EMOTIONELLE KUNDETYPER

Bliv introduceret til Kundetyperne

Vil du vide, hvad andre taler om, når de siger den røde, gule, blå og grønne kundetype? Så er Lommebogen om Emotionelle Kundetyper et godt sted at starte.

Du får en introduktion til segmenteringsværktøjet, en beskrivelse af de fire kundetyper og konkrete case-eksempler.

Evalueret til 4,8 ud af 5 stjerner på Trustpilot

Emotionelle Kundetyper | Lommebogen

Køb Lommebogen om
Emotionelle Kundetyper®

Køb Lommebogen om Emotionelle Kundetyper®

Når du har læst bogen, så ved du overordnet, hvad der motiverer de fire kundetyper til at købe, og du har fået konkrete eksempler på, hvilken markedsføring de foretrækker. Bogen kan læses på et par timer.

På et par timer får du:

4,8 ud af 5

Lommebogen er solgt i mere end 4000 eksemplarer og er nu på 3. oplag. 

Scroll to Top