WORKSHOP I | FIND LØSNINGEN SAMMEN
En målrettet workshop
– med fokus på jeres virksomhed
Når I booker en strategi workshop med en af vores kundetypeeksperter, er I sikret en skræddersyet proces, hvor vi sammen finder frem til det rette format. En workshop er altid specifikt til jeres virksomhed og de konkrete ønsker eller udfordringer, I står overfor.
Hos Institut for Kundetyper forsker vi hele tiden i de forskellige trends og tendenser, der rør sig i samfundet. I kan derfor være sikker på, at vi kan hjælpe jer med at implementere nye tendenser mest hensigtmæssigt i markedsføringen.
Hvem er de typiske deltagere på en workshop?
Typiske deltagere på vores workshops er virksomhedsejere, ledere, marketing- og kommunikationsmedarbejdere, da det helt naturligt oftest er dem, der arbejder med kundetyperne i deres daglige arbejde.
Efterfølgende kan vi holde opfølgende workshops, hvis der skulle opstå et behov for, at flere medarbejdere bliver introduceret til værktøjet.
Workshoppen er for dig:
- der er kommunikations- og marketingmedarbejder, virksomhedsejer eller leder
- der ønsker en dybtgående introduktion til kundetyperne
- der vil styrke jeres kommunikation og marketing
- der vil have et klart, ensartet og tydeligt brand
- der vil have løst en specifik udfordring eller en konkret opgave
Mød din underviser
Hvis du ønsker en specifik underviser, så skriv det i din booking.
Ph.D Sanne Dollerup
Sanne er udover at være kandidat i kommunikation også forsker i strategisk markedsføring. Hendes forskning omhandler, hvordan man bevidst kan koble kunders positive følelser til et konkret produkt/mærke og dermed skabe loyale kunder og vækst. Hun har i den forbindelse studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning og formidler netop denne viden.
Hun har tidligere haft eget reklamebureau. Sanne har undersøgt butikskoncepter verden over og været tilknyttet forsker på University of Edmonton (School of Retailing).
Du kan kontakte Sanne på: sd@kundetyper.dk eller på telefon 31665439.
Ph.D Sanne Dollerup
Ekstern lektor, forsker og grundlægger
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39
Jannie Ilum Gade
Direktør, salgspecialist og grundlægger
Jannie har +25 års praktisk salgs- & marketingerfaring indenfor både B2B og B2C - blandt andet fra stillinger som produktchef, salgschef, direktør, kørende sælger, butiksansat, Key Account Manager og virksomhedskonsulent. Herudover har hun stiftet 5 virksomheder.
Hun har grundlagt og videreudviklet segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®️ sammen med forsker Sanne Dollerup (siden 2013).
Hun er Diplomleder, oprindeligt uddannet akademiøkonom med speciale i eksport af tekniske artikler og har et hav af kurser og uddannelser i NLP, Adfærdsdesign, e-mailmarketing, forhandlingskteknik, økonomisk argumentationsteknik, 4MAT mv.
Du kan kontakte Jannie på: jig@kundetyper.dk
Jannie Ilum Gade
Direktør, salgsspecialist og grundlægger
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00
Morten Kyvsgaard
Marketingrådgiver, kundetypeekspert og foredragsholder
Du kan kontakte Morten på: mk@kundetyper.dk
Morten Kyvsgaard
Marketingrådgiver og kundetypeekspert
E-mail: mk@kundetyper.dk
Tlf.: 61 30 39 12
Et hurtigt overblik over hvad I kan forvente
Et hurtigt overblik over
hvad I kan forvente
Opstartsmøde
Inden workshoppen aftaler vi et onlinemøde, hvor vi i fælleskab får afklaret forløb og indhold, så det er skræddersyet til netop jeres virksomhed.
Undervisere
Vores undervisere er enten trends- og vidensforskere eller faglige eksperter med stærke kommunikationsevner. De har en unik evne til at formidle og målrette viden til et praksis niveau, så det er nemt at omsætte i jeres virksomhed.
Et aktivt forum
Vores workshops er effektive og resultatorienterede, hvor vi i fællesskab med deltagernes viden og erfaringer skaber nye ideer, tiltag og processer. I vil ikke opleve lange trættende oplæg. Her er fokus på konkret og omsættelig viden relateret til jeres virksomhed og udfordring.
Forstå jeres kunder meget bedre
I får en grundig introduktion til kundetyperne og dermed en dybere indsigt i, hvem jeres kunder helt præcist er, og hvordan I kommunikerer mest hensigtsmæssigt til dem. I får viden, som er med til give tydelige og klare retningslinjer for markedsføringsindsatsen.
Få ekspertviden til jeres udfordringer
I får en skræddersyet workshop tilpasset jeres virksomhed, hvis I har en specifik udfordring eller et ønske om noget konkret, I gerne vil have ekspertviden om.
Eksempelvis hvordan jeres kunder skal håndteres ift. bestemte trends eller samfundsforhold.
Forsknings- og trendbaseret
Emotionelle Kundetyper® er det nyeste forsknings- og trendbaserede segmenteringsværktøj, hvor der segmenteres ud fra kundens emotionelle responssystemer, identitetsfortælling og mavefornemmelsen i det enkelte købsøjeblik. Materialet er udviklet således, at I på en nem måde kan implementere segmenteringsværktøjet i virksomheden.
Workshops
der viser den sikre vej
En workshop om segmenteringsværtøjet Emotionelle Kundetyper® er en sikker og effektiv måde at få ny viden og inspiration på. Vi tilbyder to forskellige typer af workshops, hvor I alt efter jeres behov kan vælge enten en halv- eller heldagsworkshop.
1.
Intro workshop
– en intro workshop er for jer, der ønsker en dybtgående introduktion til kundetype værktøjet, hvilket giver jer en grundig kundeindsigt, så I ikke er i tvivl, når I møder dem.
Hvilket udbytte kan I få?
- I får indblik i, hvordan I kan skabe et stærkt brand, som tydeligt adskiller sig fra konkurrenterne, og som kommunikerer præcis dét, I leverer.
- I får forståelse for, hvor forskellige vi mennesker er, når vi træffer købsbeslutninger. Med den nye viden får I et nyt syn på jeres markedsføringsindsatser og får sat nye ord og billeder på.
- I får konkret og omsættelig viden, som sikrer en mere effektiv arbejdsproces, hvilket i sidste ende betyder besparelser, både på tid og penge i markedsføringsindsatsen.
2.
Strategi workshop
– en strategi workshop er for jer, der ønsker at komme endnu mere i dybden med kundetyper, hvor I får mulighed for at arbejde og få feedback på konkrete tiltag, kommende kampagner eller udfordringer.
Hvilket udbytte kan I få?
- I kan arbejde med ideér og implementeringen af et nyt koncept-/kampagne i jeres virksomhed, så markedsføringsindsatsen bliver ensrettet og tydelig på alle kanaler
- I kan arbejde med jeres SoMe-strategi og udarbejde content, så der bliver sendt et tydeligt signal på tværs af sociale platforme.
- I kan arbejde med forbedringer eller nyt layout og indhold til jeres hjemmeside, så det tiltrækker kundetyperne endnu mere.
- I kan arbejde med at implementere eksempelvis bæredygtighed i jeres virksomhed, så det bliver klart og tydeligt, hvordan I kan målrette kommunikation og marketing.
REFERENCER:
Priser
Intro workshop
- Online opstartsmøde
- Generelt indsigt i kundetyperne
- Mulighed for faciliteret debat eller gruppearbejde
1/2 dag kr. 17.500,-
1/1 dag kr. 24.500,-
Priserne er ekskl. kørsel og moms.
Gældende ved max. 30 deltagere.
Strategi workshop
- Online opstartsmøde
- Specifik research om kundetyperne koblet med jeres branche, udfordring eller konkrete opgave.
- Mulighed for konkret opgaveløsning
- Deltagerne får lommebogen om kundetyperne
1/2 dag kr. 24.500,-
1/1 dag kr. 30.500,-
Priserne er ekskl. kørsel og moms.
Gældende ved max. 30 deltagere.
Hvordan booker du
en workshop?
For at booke en workshop, skal du kontakte os. Så sikrer vi os, at vi finder frem til det rette format for lige netop jeres virksomhed. Du er velkommen til at ringe, sende en mail eller udfylde formularen.
Kontakt@kundetyper.dk
Tlf.: 71 74 75 33
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.