WORKSHOP I | FIND LØSNINGEN SAMMEN

En målrettet workshop

– med fokus på jeres virksomhed

Når I booker en strategi workshop med en af vores kundetypeeksperter, er I sikret en skræddersyet proces, hvor vi sammen finder frem til det rette format. En workshop er altid specifikt til jeres virksomhed og de konkrete ønsker eller udfordringer, I står overfor. 

Hos Institut for Kundetyper forsker vi hele tiden i de forskellige trends og tendenser, der rør sig i samfundet. I kan derfor være sikker på, at vi kan hjælpe jer med at implementere nye tendenser mest hensigtmæssigt i markedsføringen.

Hvem er de typiske deltagere på en workshop?

Typiske deltagere på vores workshops er virksomhedsejere, ledere, marketing- og kommunikationsmedarbejdere, da det helt naturligt oftest er dem, der arbejder med kundetyperne i deres daglige arbejde. 

Efterfølgende kan vi holde opfølgende workshops, hvis der skulle opstå et behov for, at flere medarbejdere bliver introduceret til værktøjet.

Workshoppen er for dig:

Mød din underviser

Hvis du ønsker en specifik underviser, så skriv det i din booking. 

sanne_dollerup_kundetypeekspert
Ph.D Sanne Dollerup

Ekstern lektor, forsker og grundlægger

E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39

Jannie Ilum Gade - grundlægger

Jannie Ilum Gade

Direktør, salgsspecialist og grundlægger

E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00

Morten Kyvsgaard - kundetyper

Morten Kyvsgaard

Marketingrådgiver og kundetypeekspert 

E-mail: mk@kundetyper.dk
Tlf.: 61 30 39 12

Et hurtigt overblik over hvad I kan forvente

Et hurtigt overblik over
hvad I kan forvente

Vælg kundetype
Opstartsmøde

Inden workshoppen aftaler vi et onlinemøde, hvor vi i fælleskab får afklaret forløb og indhold, så det er skræddersyet til netop jeres virksomhed. 

kundetype_workshop_undervisere
Undervisere

Vores undervisere er enten trends- og vidensforskere eller faglige eksperter med stærke kommunikationsevner. De har en unik evne til at formidle og målrette viden til et praksis niveau, så det er nemt at omsætte i jeres virksomhed.

kundetype_support1000
Et aktivt forum

Vores workshops er effektive og resultatorienterede, hvor vi i fællesskab med deltagernes viden og erfaringer skaber nye ideer, tiltag og processer. I vil ikke opleve lange trættende oplæg. Her er fokus på konkret og omsættelig viden relateret til jeres virksomhed og udfordring.

kundetyper_arbejdsmappe1000
Forstå jeres kunder meget bedre

I får en grundig introduktion til kundetyperne og dermed en dybere indsigt i, hvem jeres kunder helt præcist er, og hvordan I kommunikerer mest hensigtsmæssigt til dem. I får viden, som er med til give tydelige og klare retningslinjer for markedsføringsindsatsen.

Kundetype_tilfredshedsgaranti1000
Få ekspertviden til jeres udfordringer

I får en skræddersyet workshop tilpasset jeres virksomhed, hvis I har en specifik udfordring eller et ønske om noget konkret, I gerne vil have ekspertviden om.

Eksempelvis hvordan jeres kunder skal håndteres ift. bestemte trends eller samfundsforhold.

kundetype_trends1000
Forsknings- og trendbaseret

Emotionelle Kundetyper® er det nyeste forsknings- og trendbaserede segmenteringsværktøj, hvor der segmenteres ud fra kundens emotionelle responssystemer, identitetsfortælling og mavefornemmelsen i det enkelte købsøjeblik. Materialet er udviklet således, at I på en nem måde kan implementere segmenteringsværktøjet i virksomheden.

Workshops
der viser den sikre vej

En workshop om segmenteringsværtøjet Emotionelle Kundetyper® er en sikker og effektiv måde at få ny viden og inspiration på. Vi tilbyder to forskellige typer af workshops, hvor I alt efter jeres behov kan vælge enten en halv- eller heldagsworkshop.

kundetypekursus_udbytte1000

1.
Intro workshop

– en intro workshop er for jer, der ønsker en dybtgående introduktion til kundetype værktøjet, hvilket giver jer en grundig kundeindsigt, så I ikke er i tvivl, når I møder dem.

Hvilket udbytte kan I få?

2.
Strategi workshop

– en strategi workshop er for jer, der ønsker at komme endnu mere i dybden med kundetyper, hvor I får mulighed for at arbejde og få feedback på konkrete tiltag, kommende kampagner eller udfordringer.

Hvilket udbytte kan I få?

REFERENCER:

Priser

Intro workshop

1/2 dag kr. 17.500,-

1/1 dag kr. 24.500,-

Priserne er ekskl. kørsel og moms.
Gældende ved max. 30 deltagere.

Strategi workshop

1/2 dag kr. 24.500,-

1/1 dag kr. 30.500,-

Priserne er ekskl. kørsel og moms.
Gældende ved max. 30 deltagere.

Hvordan booker du
en workshop?

For at booke en workshop, skal du kontakte os. Så sikrer vi os, at vi finder frem til det rette format for lige netop jeres virksomhed. Du er velkommen til at ringe, sende en mail eller udfylde formularen.

Kontakt@kundetyper.dk
Tlf.: 71 74 75 33

Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.

Scroll to Top