Podcast

Forsker Sanne Dollerup bliver ofte inviteret ind som gæst i forskellige podcasts og fortæller om emotionelle Kundetyper® koblet til et bestemt emne, en branche eller en trend eller tendens. Lyt med her.

Her er et udsnit af podcasts:

Kundetyper – hvilken farve kendetegner dine købsoplevelser?

Bag dette afsnit står Peter Vistisen, fra Aalborg Universitet og Sanne Dollerup fra Institut for Kundetyper i samarbejde med Folkeuniversitet Aalborg.

Kend din kundetype med Emotionelle Kundetyper®

Lars Skjoldby og Simone Borup, kommunikationskonsulent og tekstforfatter, forklarer hvad kundesegmenteringsværktøjet går ud på, og hvorfor det er vigtigt, at man kender din kundetype.

Kunderejsen

#25. Samtale med Sanne Dollerup om de emotionelle kundetyper, markedsføring og smileys

Marketingpodcasten

#15: Undgå dyre fejl i din markedsføring v. forsker Sanne Dollerup. Introduktion til metoden med de 4 Emotionelle Kundetyper.

E-mail jam

#3: Utraditionel segmentering: Sådan kommunikerer du til kundernes følelser -både på e-mail og alle andre steder.

Marketers morgen

#Frygten sælger til de grønne – Loyale kunder når de er bedst. Hvordan skal man sælge frygt til den grønne kundetype.

Marketers morgen

#Sådan sælger du til stræberen – Kunden der vægter hastigheden højest. Den blå kundetype er dagens emne.

Marketers morgen

#Sælg drømmen til denne kunde – men gør det meget langsomt. Den gule kundetype er dagens emne.

Marketers morgen

#Marketing mod firstmovers. Henvender du dig til kunder, der gerne vil skille sig ud fra mængden, så skal du lytte med i dag

At turde FM

#63: Segmenter kunderne efter deres emotionelle behov. Vi mennesker er styret af vores følelser også når det gælder køb.

Scroll to Top