DAGSKURSUS | DEN RØDE KUNDETYPE

Lær at sælge mere til den røde kundetype

På kurset lærer du på én dag fra 9.00-16.00, hvordan du kan forbedre specifikke markedsføringsindsatser for at øge salget.

Evalueret til fremragende på Trustpilot

På dagskurset får du viden om:

Online undervisning på den gode måde

Vi underviser med fokus på dialog, refleksion og hyppige pauser. Derfor føles det ligesom en fysisk undervisningsdag.

Efter undervisningsdagen får du optagelsen tilsendt, så du kan gense den, når det passer dig. 

Praktisk information

Kontakt os på mail kontakt@kundetyper.dk, hvis du ønsker betaling via faktura.

10. december 2024

Brandhjulet
Til den røde kundetype

Kurset er struktureret omkring brandhjulet

Brandhjulet er baseret på de individuelle retningslinjer for den røde kundetype. Med værktøjet kan du analysere og vurdere et brand ud fra specifikke salgs- og markedsføringsindsatser, og derudfra prioritere og konkretisere handlingsplaner.

På dagskurset får du en introduktion til eget brug.

Faglige emner på dagen

Trends

Medievalg

Budskaber

Virkemidler

Købsmotivation

Caseeksempler

På kursusdagen lærer du:

  • En grundlæggende forståelse for den røde kundetypes bagvedliggende købsmotivation.
  • Den gennemgående kommunikationsstil såsom ordvalg og brug af grafiske virkemidler, billeder og video.
  • De 3 helt særlige parametre: Provokation, unikt og æstetik – som er altafgørende for at få kunderne til at tage en købsbeslutning.
  • De 4 mest relevante markedsføringskanaler til den røde kundetype.
  • De mest aktuelle trends introduceres.

Erfarne undervisere

Din underviser er specialiseret i Emotionelle Kundetyper®. Underviseren har også praktisk erfaring med at implementere viden om kundetyperne i salgs- og markedsføringsindsatser. 

Undervisningsformen er altid med udgangspunkt i konkrete problemstillinger. 

Kurset giver dig indblik i den røde kundetypes emotionelle købsmotivation

4,7 ud af 5

Evalueret til 4,7 ud af 5 stjernerTrustpilot

Sådan bruger
Mette Holmgaard kundetyperne

Da jeg hørte om kundetyper, så tænkte jeg. "Ej, det er noget pjat... Det behøver jeg ikke at gøre - jeg kan godt skrive til min kunder". Men så begyndte jeg at se på Linkedin, at der ikke var så mange, der så mine opslag. Derfor prøvede jeg det af, og det har virkelig givet en gevinst."

Sådan bruger
Global Tools kundetyperne

Inden vi arbejdede med kundetyperne, der stod vi en frustration, hvor vi kiggede på forskellige målgrupper og produktsegmenter. Det var svært at lave en fællesnævner for dem, og derfor faldt vi tilbage til "Hvad synes jeg?". Hvorimod nu, der fokuserer vi på de grønne kunder i vores sprog og indhold. Det har betydet, at vi med små-steps har flyttet os i den retning, hvor vi er i dag.

FAQ

Har du yderligere spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os.

Tryk blot på knappen herunder for at sende en mail direkte, eller ring til os på telefon +45 92 90 49 32.

Er du i tvivl om din kundetype, så kan du booke en 1/2 times online rådgivningsmøde á 1500 kr. + moms, hvor vi kan hjælpe dig til at få valgt det rigtige kursus. Klik her for at booke et møde.

Der vil være en indbygget Q&A, hvor du kan skrive generelle opklarende spørgsmål – og så vil vi forsøge at svare, når det passer ind i løbet af dagen eller i pauserne.

Herudover kan du blive hængende efter kl. 16, hvor vi kan slå deltagernes mikrofon til. Her vil vi besvare eventuelle ubesvarede og mere specifikke/individuelle spørgsmål.

Sidst men ikke mindst vil der være en frivillig chatfunktion til evt. kommentarer og indbyrdes kommunikation med de øvrige deltagere. 

Ja, det må du gerne, hvis I kan sidde ved den samme skærm (da prisen er pr. skærm, og der er video på deltagerne).

Dermed kan I holde deltagerprisen nede.

I kan også tale sammen undervejs samt sparre og fastholde hinanden, når I skal implementere den nye viden.

Så kan du se den optagelse, vi laver til dig af dagen.

Ork ja – vi skal nok hjælpe dig videre – også til at finde en evt. underleverandør blandt vores +100 kundetypeuddannede markedsføringsspecialister.

Du har også mulighed for at tilkøbe individuel rådgivning (1500 kr/timen), farvekort (800 kr), fysisk arbejdsbog (1950 kr), udvidet ordliste (800 kr), KundetypeValidator (99 kr/mdr), supportabonnement (500 kr/mdr) mm. hos os. Alle priser er eksklusiv moms.

Start med at kontakte os via formularen herunder – eller på kontakt@kundetyper.dk

Den betyder, at du har 30 dage, efter at dagskurset er afholdt, til at fortælle os, hvis du var utilfreds. Skulle dét ske, kan du få alle eller nogen af dine penge igen (det vælger du selv – vi ønsker udelukkende at have tilfredse kunder).

NB: Du skal deltage i dagskurset for at kunne benytte tilfredshedsgarantien, så vi kan nå at rette op i løbet af dagen, hvis det er noget, vi let kan afhjælpe. Den gælder altså ikke, hvis utilfredsheden skyldes at du selv blev forhindret, for i så fald har du jo stadigvæk optagelsen.

Den typiske deltager på dagskurset er marketingprofessionel (dvs. en, der udformer andres markedsføring) eller ansvarlig for markedsføringen i en virksomhed, de ejer eller er ansat i. 

Du behøver ikke at være nervøs for, om du kan følge med – og heller ikke for om du ved det hele i forvejen.

Du får ikke tilsendt fysisk materiale, men du får tilsendt en PDF med tjeklister + et brandhjul, som du kan printe. Disse bliver du til kurset klædt på til at bruge, så du efter kurset kan udføre en intern brandhjulsanalyse samt bevare overblikket, når du efterfølgende skal implementere den nye viden fra kurset.

Scroll to Top