KUNDETYPELICENS | Superbruger-niveau

 

Med denne kundetypelicens kan du anvende segmenteringsværktøjet på både din egen og dine kunders markedsføringsindsatser.

Kursus i Emotionelle Kundetyper

Licensen er for dig:

Et overblik over licensen

Vælg kundetype
Velkomstsamtale

Vi mødes til en velkomstsamtale, hvor vi i fællesskab vælger din egen kundetype – hvis du endnu ikke kender den. Du får desuden en grundig introduktion til hele læringsplatformen, procedurerne og dine muligheder, så du får et godt fundament for at arbejde videre. 

kundetyper_onlinekursus1000
Fuld adgang til
alle 4 kundetyper

Du får fuld adgang til segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper, hvilket giver dig mulighed for at fordybe dig i kurset og lære værktøjerne bedre at kende, når det passer bedst muligt ind i din arbejdsdag. Du kan blive superbruger på én kundetype på en arbejdsdag.

kundetyper_arbejdsmappe1000
Tjeklister, skabeloner

Du modtager fire online arbejdsbøger (PDF-format) med  230 sider for hver kundetype, hvor du får et grundigt indblik i kundetypens behov, motivation og præference. Mappen indeholder skabeloner, tjeklister, inspiration til grafisk layout, sociale medier, tekster mv. og du bliver guidet trin-for-trin til at implementere din nye viden.

kundetype_licens
Kundetypelicens-logoet

Du får rettigheden til at anvende licenslogoet i din markedsføring, så du kan synliggøre dine kompetencer indenfor Emotionelle Kundetyper i dit professionelle virke. Derved vil du helt naturligt få nemmere ved adskille dig fra fra konkurrenterne samt fastholde og tiltrække nye potentielle kunder.

farvekort_1
Opdateringer inkl. årets 4 nye farvekort

Vi forsker hele tiden i de forskellige trends og tendenser, der bevæger sig i samfundet. Derfor vil du hver kvartal få opdateringer til alle 4 kundetyper som hjælper dig med at implementere de nye tendenser mest hensigtmæssigt både i din egen og dine kunders markedsføring. 

kundetype_support1000
Support

Du har adgang til fortrolig individuel rådgivning på din egen markedsføring samt aktuelle projekter i vores ugentlige live-chat. I dette forum får du én times ugentlig, skriftlig adgang til at stille spørgsmål til os, så du kan få afklaring og hjælp til at komme videre med dine udfordringer og projekter – uden at andre ser med.

Dig og din
virksomheds
udbytte

Med segmenteringsværktøjet lærer du præcist, hvordan dine kunders hjemmeside, nyhedsbrev, sociale medier, artikler og landingssider mv. skal opbygges, og hvilke budskaber du skal vælge. Du får helt konkret indblik i hvilke ord, billeder, grafiske virkemidler og markedføringskanaler der virker på de fire kundetyper, samt hvilke markedsføringskanaler dine kunder får mest ud af at være aktive i.

Med disse konkrete og omsættelige værktøjer arbejder du mere sikkert og effektivt, hvilket i sidste ende betyder besparelser, både på tid og penge på både din egen og dine kunders markedsføringsindsatser.

kundetypekursus_udbytte1000

Interview
med en licensindehaver

kundetyper_udtalelser1000

Skjoldby & Co er et online marketingbureau beliggende i Roskilde, som hjælper virksomheder med at skabe vækst med SEO, Google Ads og paid social.

“Valget om kundetypelicensen udsprang af et ønske om at tiltrække de kunder, der passer bedst til os, og som vi kan samarbejde bedst med. I den forbindelse havde vi brug for et konkret værktøj, som kunne hjælpe os med at målrette vores kommunikation.

Vi snakkede om forskellige muligheder, og valget faldt på Emotionelle Kundetyper, da det for os vægter højt, at det er en forskningsbaseret og praktisk metode.”

“Vi har fået god hjælp i form af møder, rådgivning og live-chats efter behov. Der har altid været god respons og særligt den ugentlige live-chat gør, at hjælpen aldrig er langt væk.

Vi har fået hjælp til at identificere en af vores kunders kundetype, så vi kan bruge vores viden i praksis for den pågældende kunde. Vi har tilmed fået sparring omkring, hvordan vores viden om kundetyper bedst kan spille sammen med vores eksisterende services.”

“På nuværende tidspunkt er det kun mig, der har en licens, men vi er godt i gang med videndeling i virksomheden, så det bliver noget, som alle bruger i højere eller mindre grad. Særligt for vores interne markedsføring er det relevant, når der kommer nye medarbejdere i virksomheden, som skal læres op i, hvordan vi kommunikerer til potentielle kunder.

Derudover kan vi bruge det i vores samarbejde med kunder for at sikre, at vores kunder rammer netop deres målgruppe.”

Licensen anvendes af marketingprofessionelle som segmenteringsværktøj til planlægning af deres kunders markedsføringsindsatser.

kundetypelicens
licens emotionelle kundetyper

Hvem kan bruges licensen?

kundetyper til virksomhedejere

Måske arbejder du på et online marketingbureau og ønsker at tiltrække de kunder, der passer bedst til jer, og som I kan samarbejde bedst med?

kundetyper til grafiske designere

Måske arbejder du med grafisk produktion og markedsføring, hvor du udvikler layout til eksempelvis kampagner, annoncer, website og sociale medier?

Måske arbejder du som fotograf, hvor du skal tage billeder som afspejler og skaber bestemte stemninger om personer, virksomheder og produkter? 

Kundetyper til tekstforfattere

Eller måske arbejder du som tekstforfatter, hvor du skriver tekster til artikler, nyhedsbreve, pressen eller website?

Pris

Kundetypelicens

Licens

Månedsabonnement uden binding

Kr. 1.200 

pr. mdr / ekskl. moms

Din process vil være:

  1. Du køber en licens.
  2. Du booker tid til et velkomstmøde, hvor vi i fælleskab finder frem til din kundetype samt du får en grundig introduktion til hele læringsplatformen.
  3. Du får hjælp til alt det praktiske og får adgang til kursusplatformen.

Værdifuld bonus
- kun i 2022:

Mød de andre licensindehavere:

Scroll til toppen