Forstå jeres kunder

Foredrag

Få et lavpraktisk og tankevækkende foredrag, hvor tilhørerne allerede dagen efter kan bruge den nye indsigt i kunderne, til at få flere og mere loyale kunder. 

Højtflyvende teori serveret i øjenhøjde - tilsat humor og praktisk anvendelighed

De sidste 6 år har vi holdt utallige foredrag om Emotionelle Kundetyper® for netværksgrupper, brancheforeninger, dyreklinikker, frisører, elektrikere, webshopejere, planteproducenter, iværksættere, butiksansatte, advokater, marketing- og salgsbureauer osv.

Foredragene har alle haft det til fælles, at de indeholdte konkrete anvisninger, jordnære guidelines, velfunderede argumenter og teoretisk dybde, formidlet med udgangspunkt i konkrete cases og reelle problemstillinger.

Dét leverer vi også gerne til jer.

kundetyper uddannelsen

Forstå, via masser af cases, hvad det vil sige at målrette alt kommunikationen til én kundetype – og fremstå stærkt og tydeligt som brand – så det sælger.

Eksempler på foredrag

Standardforedrag

  • Vi har flere standardforedrag, der specifikt hendvender sig til konferencer, events, netværksgrupper og foreninger, som ønsker at give deres deltagere mere viden om salg- og markedsføring. Her er titlerne på standardforedragene: 
  • Fra modvillig sælger til troværdig og motiveret rådgiver
  • Den sikre vej til flere loyale kunder
  • Forstå din kundetype og træf sikre markedsføringsbeslutninger - hver gang
  • Kend din kundetype - og undgå at sabotere jeres eget salg
  • Et standardforedrag tager udgangspunkt i Emotionelle Kundetyper®, som er baseret på emotionelle beslutningsprocesser og en lang række nationale og internationale cases.

    Prisen er: 12.500 kr. + moms og kørsel.

Branchespecifikt foredrag

  • Her tager vi udgangspunkt i jeres virksomhed, hvor vi undersøger jeres produkt, købsprocesser, kultur, kunder, medarbejdere, konkurrenter. Fordraget bliver herved et konkret bud på, hvordan I kan kommunikere til de fire emotionelle kundetyper. Her er eksempler på foredragstitler: 
  • "Her er [indsæt virksomhedsnavn]´s emotionelle DNA"
  • "Sådan bliver [indsæt virksomhedsnavn]´s kunder mere tilfredse"
  • “Her er [indsæt virksomhedsnavn]´s markedsføringsstrategi"
  • “Sådan får [indsæt branchen] flere loyale kunder
  • Et brancheforedrag tager udgangspunkt i jeres konkrete problematikker, Emotionelle Kundetyper® og en lang række relevante cases.

    Prisen inklusiv online formøde er: 24.500 kr. + moms og kørsel.

Virksomhedsspecifikt foredrag

  • Her tager vi udgangspunkt i jeres virksomhed, hvor vi undersøger jeres produkt, købsprocesser, kultur, kunder, medarbejdere, konkurrenter. Fordraget bliver herved et konkret bud på, hvordan I kan kommunikere til de fire emotionelle kundetyper. Her er eksempler på foredragstitler: 
  • "Her er [indsæt virksomhedsnavn]´s emotionelle DNA"
  • "Sådan bliver [indsæt virksomhedsnavn]´s kunder mere tilfredse"
  • “Her er [indsæt virksomhedsnavn]´s markedsføringsstrategi"
  • Et virksomhedsforedrag er en præsentation af mulige salgs- & markedsføringsstrategier i forhold til jeres branche, produkt, målsætninger og ønsker.

    Pris fra: 29.500* kr. + moms og kørsel.

    (*Prisen varierer alt efter ønsket om interne og eksterne forundersøgelser.)

Udtalelser om foredrag

“Sanne og Jannie formår både at servere budskabet i øjenhøjde, men fremfor alt også at gøre budskabet konkret, enkelt og brugbart. De var blandt de indlægsholdere, der scorede højst i tilfredshedsundersøgelsen blandt de besøgende. Flere skrev, at det var det mest værdifulde ved deres deltagelse. At arbejde med Sanne og Jannie er altid professionelt og smidigt samarbejde. Der leveres med entusiasme, smil og ambition og med fokus på resultater og handling, som er et perfekt match til ambitionerne for Iværk&Vækst.” 

 

”56 frisører deltog i weekenden i en workshop med Sanne og Jannie. Tilbagemeldinger fra deltagerne var særdeles positive. Pludselig var spørgsmålet om man var en rød, gul eller grøn kunde en væsentlig brik i den videre dialog denne weekend.

Vi kan kun sige, at de sørgede for et meget spændende og lærerigt indlæg.

”Jeg har brugt Jannie og Sanne som oplægsholdere på konferencerne MarketingCamp og Digital Markedsføring. Og jeg kommer til at bruge dem igen og igen! De har en helt fantastisk konkret og ligefrem måde at formidle deres viden på. Noget man kun kan når man er 100% inde i sit stof, er kvik og dygtige formidlere.

Og det er ikke kun min oplevelse. Det har jeg også kunnet læse mig frem til, af evalueringerne fra hundrede af glade konferencedeltagere.”

Vi har oplevet meget positive tilbagemeldinger fra branchen efter foredraget som f.eks.: ”Det er noget af det bedste og mest konkrete input, vi har fået i nyere tid”. ”Det var et super godt foredrag, helt klart noget vi kan bruge fremadrettet”.

“Sanne og Janne (fra www.denskaevevinkel.dk) løftede i den grad årets Award Show til nye højder med deres enorme viden om social media marketing. Specielt indlæg og introduktion til begrebet om emotionelle kundetyper gav anledning til et helt nyt mindset for de mange fremmødte fra de Danske Folkebiblioteker. De formåede ligeledes at omsætte teorien til praksis, ved at tage udgangspunkt i de mange forskelligartede opslag, som SoMe-portalen; SoMeBi.dk havde modtaget i løbet af året.

Stefan Berg
Direktør
Globaltools

Vi er meget tilfredse med den professionelle tilgang og vi er tilfredse med at få overblik over, hvad der virker i hverdagen – særligt nogle konkrete redskaber som virker over for de grønne kundetyper. Vores medarbejdere har været positive stemte, og det har været godt, at der er sat fokus på de grønnes præferencer – og hvad netop disse kundetyper foretrækker. Effekten har været, at vi fået en bekræftelse af, at når vi arbejder i én retning, så tiltrækker vi de kundetyper vi sigter imod. Det bedste har været, at vi har kunne ensrette vores kommunikation og fået en fællesnævner for alt, hvad vi gør i virksomheden.

”Jeg havde glæden af at have besøg i min medlemsklub, og det var en fornøjelse! Faktisk var det et medlem som ønskede Emotionelle Kundetyper som emne til et foredrag, så jeg tog straks kontakt. Deltagerne har haft SÅ meget glæde af det, og jeg hører dem stadig omtale det i vores gruppe. Jeg fornemmer at alle har brugt det de lærte rigtig meget i deres business, og ville elske at invitere Jannie og Sanne indenfor i min klub igen.”

“Jannie llum Gade har holdt et foredrag for FreelanceGruppens medlemmer på FreelanceSeminar 2017. Alle deltagere blev stærkt inspireret af de grundlæggende tanker bag konceptet, de klare budskaber og Jannies smittende begejstring, der tydeligt var båret af stor erfaring, viden og professionalisme”.

Scroll til toppen

Information om Corona-virus:

Vi vil gerne informere om, at du – med få undtagelser* – kan forvente normal drift hos os. Du kan således fortsat trygt regne med os trods omstændighederne, da vi problemfrit kan servicere vores kunder hjemmefra.

Undtagelserne er:

  • Certificeringseksamen den 26. marts afvikles online istedet for fysisk.
  • Kundetype-seminarer i Vejle og Aalborg er udsat på ubestemt tid.

Deltagerne får direkte besked via mail.

Vi ønsker dig, dine kollegaer og dine nærmeste alt det bedste i disse udfordrende tider.

Institut for Kundetyper
Senest opdateret 12. marts 2020

Tilmeld dig nyhedsbrevet  
Lær mere om kundetyper
rød gul blå grøn kundetype

Hold dig samtidigt opdateret om aktuelle kampagner, nyheder mm.