FOREDRAG | FORSKNINGSBASERET & PRAKSISNÆRT

kundetypeforedrag

Et foredrag om kundetyper

-leveret i øjenhøjde

Vores foredragsholdere har stærke kommunikationsevner, og formidler  kundetypeviden på et lavpraktisk plan, så indsigterne fra foredraget er nemme at implementere i jeres virksomhed.

Et foredrag er for jer:

Mød din foredragsholder

Hvis du ønsker en specifik foredragsholder, så skriv det i din booking.

sanne_dollerup_kundetypeekspert
Ph.D Sanne Dollerup

Ekstern lektor, forsker og grundlægger

E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39

Mathilde Vestergaard Jensen - kundetyper

Mathilde Vestergaard

Junior erhvervsforsker

E-mail: mvj@kundetyper.dk
Tlf.: 30 30 98 92

Jannie Ilum Gade - grundlægger

Jannie Ilum Gade

Direktør, salgsspecialist og grundlægger

E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00

Et hurtigt overblik over hvad I kan forvente

Et hurtigt overblik over
hvad I kan forvente

Vælg kundetype
Opstartsmøde

Inden foredraget aftaler vi et onlinemøde, hvor vi får styr på formål, indhold, forløb og alt det praktiske, så foredraget er målrettet til netop jeres virksomhed.

kundetype_workshop_undervisere
Foredragsholdere

Vores foredragsholdere er enten trends- og vidensforskere eller faglige eksperter med stærke kommunikationsevner. De formår at servere budskabet i øjenhøjde – de formidler og målretter viden til et praksis niveau, så det er nemt at omsætte i jeres virksomhed.

kundetype_support1000
Få nye ord og billeder på

Bliv beriget med ny viden og inspiration fra fordragsholdere som har pulsen på den seneste forskning indenfor kundetyper, marketing og kommunikation. Som deltagere får I et godt indblik i, hvordan I kan anvende de nyeste tendenser i jeres markedsføringsindsats.

kundetyper_arbejdsmappe1000
Forstå jeres kundetype

I får en grundig introduktion til kundetyperne og dermed en dybere indsigt i, hvem jeres kunder helt præcist er, og hvordan I kommunikerer mest hensigtsmæssigt til dem. I får viden som er med til give tydelige og klare retningliner for markedsføringsindsatsen.

kundetyper_arbejdsmappe1000
Et skræddersyet foredrag

Vores foredrag formidles med udgangspunkt i konkrete cases og reelle problemstillinger. Hvis I har en specifik udfordring eller et ønske om noget konkret, I gerne vil have ekspertviden om, står vi klar med et skræddersyet foredrag tilpasset jer.

kundetype_trends1000
Forsknings- og trendbaseret

Emotionelle Kundetyper® er det nyeste forsknings- og trendbaserede segmenteringsværktøj, hvor der segmenteres ud fra kundens emotionelle responssystemer, identitetsfortælling og mavefornemmelsen i det enkelte købsøjeblik. 

Her er et udsnit af steder, hvor vi har holdt foredrag:

Social Ads Conference 2022 og 2023

MarketingCamp 2022, 2023 og 2024

WordCamp Denmark 2023

E-handelskonferencen 2022

EmailSummit 2023 I 2024

Idrætsmødet 2022

Linked Summit 2024

EmailSummit 2023 I 2024

Idrætsmødet 2022

Foredrag
i øjenhøjde

Vores erfarne og professionelle foredragsholdere afholder en lang række foredrag, hvor budskabet bliver serveret i øjenhøjde – med et glimt i øjet.

Så uanset om I mangler et foredrag om kundertyperne relateret til branchen, strategiske muligheder eller noget helt andet, så har vi en foredragsholder, som kan berige jeres virksomhed med konkrete og brugbare værktøjer – lige til at anvende i virksomhedens markedsføringindsatser.

Her på siden har du et overblik over vores foredrag og emner, der kan kombineres på forskellig vis.

Foredrag om Emotionelle Kundetyper

1.
Signaturforedrag

Et signaturforedrag henvender sig specifikt til konferencer, events, netværksgrupper og foreninger som ønsker at give deres deltagere mere viden om salg og markedsføring.

Et signaturforedrag består typisk af:

Eksempler på foredrag vi har afholdt:

2.
Trend- eller branchespecifikt foredrag

Dette foredrag henvender sig til virksomheder, som ønsker et foredrag med perspektiv på en bestemt trend, branchen, konkrete problematikker eller et specifikt emne. Her tager vi udgangspunkt i jeres virksomhed, hvor vi undersøger jeres produkt, købsprocesser, kultur, kunder, medarbejdere og konkurrenter eller andet relevant.

Et trend- eller branchespecifikt foredrag består typisk af:

Eksempler på mulige foredragstitler:

Hvad siger andre
om foredrag?

kundetyper_udtalelser1000

“Institut for Kundetyper formår både at servere budskabet i øjenhøjde, men fremfor alt også at gøre budskabet konkret, enkelt og brugbart. De var blandt de indlægsholdere, der scorede højst i tilfredshedsundersøgelsen blandt de besøgende. Flere skrev, at det var det mest værdifulde ved deres deltagelse. At arbejde med dem er altid professionelt og smidigt samarbejde. Der leveres med entusiasme, smil og ambition og med fokus på resultater og handling, som er et perfekt match til ambitionerne for Iværk&Vækst.”

EVA VEDEL
PROJEKTLEDER, IVÆRK&VÆKST

kundetyper_udtalelser1000

”56 frisører deltog i weekenden i en workshop med Institut for Kundetyper. Tilbagemeldinger fra deltagerne var særdeles positive. Pludselig var spørgsmålet om man var en rød, gul eller grøn kunde en væsentlig brik i den videre dialog denne weekend.

Vi kan kun sige, at de sørgede for et meget spændende og lærerigt indlæg.”

CONNIE MIKKELSEN
FORMAND, DOFK

kundetyper_udtalelser1000

”Jeg har brugt Institut for Kundetyper som oplægsholdere på konferencerne MarketingCamp og Digital Markedsføring. Og jeg kommer til at bruge dem igen og igen! De har en helt fantastisk konkret og ligefrem måde at formidle deres viden på. Noget man kun kan når man er 100% inde i sit stof, er kvik og dygtige formidlere.

Og det er ikke kun min oplevelse. Det har jeg også kunnet læse mig frem til, af evalueringerne fra hundrede af glade konferencedeltagere.”

IB POTTER
LEJRCHEF, MARKETINGCAMP

kundetyper_udtalelser1000

“Institut for Kundetyper og Den Skaeve Vinkel løftede i den grad årets Award Show til nye højder med deres enorme viden om social media marketing. Specielt indlæg og introduktion til begrebet om emotionelle kundetyper gav anledning til et helt nyt mindset for de mange fremmødte fra de Danske Folkebiblioteker. De formåede ligeledes at omsætte teorien til praksis, ved at tage udgangspunkt i de mange forskelligartede opslag, som SoMe-portalen; SoMeBi.dk havde modtaget i løbet af året.”

JENS SØRENSEN
KOMMUNIKATIONSKONSULENT, RANDERS BIBLIOTEK

kundetyper_udtalelser1000

”Vi har oplevet meget positive tilbagemeldinger fra branchen efter foredraget som f.eks.: ”Det er noget af det bedste og mest konkrete input, vi har fået i nyere tid”. ”Det var et super godt foredrag, helt klart noget vi kan bruge fremadrettet”.

ANNA MARIE NIELSEN
PROJEKTKOORDINATOR, FLORADANIA

kundetyper_udtalelser1000

“Institut for Kundetyper har holdt et foredrag for FreelanceGruppens medlemmer på FreelanceSeminaret. Alle deltagere blev stærkt inspireret af de grundlæggende tanker bag konceptet, de klare budskaber og den smittende begejstring, der tydeligt var båret af stor erfaring, viden og professionalisme”.

MARIANNE BÆKBØL
SEMINARIEANSVARLIG, DANSK JOURNALISTFORBUND

Priser

Signaturforedrag

Fra kr. 12.500,- 

ekskl. kørsel og moms

Trend- eller branchespecifikt foredrag

Fra kr. 24.500,- 

ekskl. kørsel og moms

Kontakt os

Du er velkommen til at ringe, sende en mail eller udfylde formularen.

Tlf.: 71 74 75 33
Kontakt@kundetyper.dk

Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.

Scroll to Top