Kundetypeuddannelsen

Bliv eksamineret kundetypeekspert

Med kundetypeuddannelsen kan du få kompetencerne, rettighederne og intensiv træning i at arbejde professionelt med Emotionelle Kundetyper® inden for netop din branche.

Kundetypeuddannelsen er et 6-måneders forløb bestående af 6 hele dages undervisning + 6 dages forberedelse og træning + 5 hjemmeopgaver. 

Bliv eksamineret kundetypeekspert - Kundetypeuddannelsen

Uddannelsens målgruppe

Kundetypeuddannelsen er en overbygning for dig, der ønsker at lære i praksis samt dybden, hvordan du kombinerer dit eget fagområde med den nyeste forskningsbaserede viden om Emotionelle Kundetyper®.

Det er især relevant, hvis du er selvstændig, ansat på bureau eller medarbejder inden for markedsføring, kommunikation, salg, rådgivning, undervisning eller produktudvikling – f.eks. med grafik, fotografi, tekstforfatning, design, kommunikationsrådgivning, forretningsudvikling, konceptudvikling, strategi, webdesign eller SoMe. 

Dit udbytte:

Uddannelsen er relevant for dig, der arbejder professionelt med markedsføring

På uddannelsen får du:

Undervisnings materialer på kundetupeuddanelsen

Undervisningsmateriale til uddannelsen.

Pris & Datoer

Du er meget velkommen til at skrive til os på kontakt@kundetyper.dk eller ringe på 71 74 75 33, hvis du har spørgsmål. 

OBS! Vær opmærksom på, at materialet til Kundetypeuddannelsen kun afsendes fragtfrit til adresser i Danmark.

Udtalelser fra tidligere studerende på kundetypeuddannelsen:

“Alene mens vi var i gang med kundetypeuddannelsen solgte jeg for over 86.000 kr., som direkte kan tilskrives uddannelsen og min ekspertviden om kundetyper.”

“I dag bruger jeg kundetyperne som et værktøj, og der er ingen af mine kunder, der slipper udenom. For design er et fag, hvor man nogle gange mangler et sprog og nogle fakta i forhold til de rigtige beslutninger.”

“Det er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen”-facon.”

“Den dybdegående viden om emotionelle kundetyper har bl.a. resulteret i, at en af mine kunder, der tidligere har haft svært ved at sælge, nu har udsolgt frem til sommer takket være ændret kommunikation til én kundetype – og de har halveret deres annoncebudget til næste år.”

“Jeg vil anbefale kundetypeuddannelsen til folk, som på en eller anden måde arbejder med andres markedsføring, formidling eller øvrig kommunikation.”

“Kundetypeuddannelsen har givet mig grundig indsigt i, hvordan vi kan levere tingene til vores kundetype, og hvilke metoder og redskaber vi skal trække på for at rykke kunderne derhen, hvor vi kan hjælpe dem bedst muligt.”

“Det bedste ved kundetypeuddannelsen var at komme helt i dybden med, hvilke ord, billeder,
grafik og medier der virker for hver af de emotionelle kundetyper. Man får noget af det i
onlineworkshoppen, men det er kun at kradse i overfladen i forhold til alt det, jeg lærte på
kundetypeuddannelsen. 
.”

“Kundetypeuddannelsen har givet mig en endnu bedre forståelse af, hvorfor mennesker
reagerer forskelligt når de påvirkes med marketing.Det er et ”hands-on” værktøj, som jeg
bruger både bevidst og ubevidst i hverdagen. Både i strategier, marketingplaner, produktionen
af marketing – men ligeledes i vores egen markedsføring. .”

“På kundetypeuddannelsen har jeg lært at rådgive i markedsføring, og jeg ved nu hvilke konkrete
virkemidler, der tiltrækker de forskellige kundetyper. Så det er nærmest som at have en
opskrift, og det gør det meget nemmere for mig at arbejde..”

“Kundetypeuddannelsen har givet mig teori, som giver mening i forhold til mine kunders behov.
Den har også mig meromsætning fra, da jeg var 2/3 inde i kundetypeuddannelsen, og jeg har
både fået mersalg og nye samarbejdspartnere af at komme ind i en flok af meduddannede.  
.”

“Jeg vil anbefale kundetypeuddannelsen til alle indenfor salg og markedsføring.
Kundetypeuddannelsen er et værktøj, der giver mening at have med i rygsækken. Et redskab
der fra dag 1 på kundetypeuddannelsen kan implementeres i hverdagens opgaver, og som uden
tvivl vil forbedre og lette arbejdet med markedsføring . .”

“Jeg kan ikke komme i tanke om en virksomhed eller kunderelation, hvor teorien om
kundetyperne ikke kan bruges. Teorien kan bruges i alle fag fra reklamefolk til byggebranchen
og til konsulenter som jeg selv. Så i stedet for at skyde i blinde og spilde penge på
fejlannoncering, kan de bruge deres markedsføring meget bedre ved at bruge kundetyperne.
Derfor anbefaler jeg kundetypeuddannelsen vidt og bredt. ..”

Få mere at vide om uddannelsen

få tilsendt

fysisk materiale om uddannelsen

Info-møde

deltag online

Næste informationsmøde om Kundetypeuddannelsen er d.21/4 kl. 09.00-10.30.

Her gennemgår vi alle de praktiske detaljer omkring uddannelsen.

Scroll til toppen