Bliv eksamineret kundetypeekspert ​

Få kompetencerne og rettighederne til at arbejde professionelt med Emotionelle Kundetyper® indenfor netop din branche.

Uddannelsen er et 6 måneders forløb bestående af 6 hele dages undervisning + 6 dages forberedelse og træning + 5 hjemmeopgaver. 

IFK_kundetypeuddannet_emblem_farver_til_farvet_baggrund

Uddannelsens målgruppe

Kundetypeuddannelsen er en overbygning for dig, der ønsker at lære i dybden, hvordan du kombinerer dit eget fagområde med den nyeste forskningsbaserede viden om Emotionelle Kundetyper®.

Det er især relevant, hvis du arbejder indenfor markedsføring, kommunikation, salg, ledelse, rådgivning, undervisning eller produktudvikling – f.eks. med grafik, fotografi, tekstforfatning, design, kommunikationsrådgivning, forretningsudvikling, konceptudvikling, strategi, webdesign og SoMe. 

kundetyper uddannelsen

På uddannelsen lærer du blandt andet at anvende kundetypekompasset (vist herover) og det emotionelle landkort til at understøtte dine argumenter og indsatser.

Dit udbytte:

Uddannelsen vil være en opgradering af dig som virksomhedsejer eller medarbejder.

På uddannelsen får du:

Det samme som månedsabonnementet 'Udvidet forløb' plus:

Underviser på Kundetypeuddannelsen er forsker og medgrundlægger af Institut for Kundetyper Sanne Dollerup.

Pris & Datoer

Du er meget velkommen til at skrive til os på kontakt@kundetyper.dk eller ringe på 72 74 75 33, hvis du har spørgsmål.

Velegnet til dig der er:

blå person

Fotograf

blå person

Grafiker

blå person

Webdesigner

blå person

Arkitekt

blå person

Designer

blå person

Konceptudvikler

blå person

Konsulent

blå person

Marketingrådgiver

blå person

SoMe specialist

blå person

Marketingchef

blå person

Koordinator

blå person

Tekstforfatter

blå person

Seokonsulent

blå person

Underviser

blå person

Salgschef

blå person

Erhvervsrådgiver

Udtalelser fra tidligere studerende på kundetypeuddannelsen:

Alene mens vi var i gang med kundetypeuddannelsen solgte jeg for over 86.000 kr., som direkte kan tilskrives uddannelsen og min ekspertviden om kundetyper.

I dag bruger jeg kundetyperne som et værktøj, og der er ingen af mine kunder, der slipper udenom. For design er et fag, hvor man nogle gange mangler et sprog og nogle fakta i forhold til de rigtige beslutninger. 

“ Det er en kæmpe guldgrube af operationelle værktøjer og nyttig viden, som bliver formidlet på en lettilgængelig og “lige ud ad landevejen” facon.”

Den dybdegående viden om emotionelle kundetyper har bl.a. resulteret i, at en af mine kunder, der tidligere har haft svært ved at sælge, nu har udsolgt frem til sommer takket være ændret kommunikation til én kundetype – og de har halveret deres annoncebudget til næste år.

Jeg vil anbefale kundetypeuddannelsen til folk, som på en eller anden måde arbejder med andres markedsføring, formidling eller øvrig kommunikation.

Morten Vind-Visby
Indehaver
Nordens OSTEOPATI

Kundetypeuddannelsen har givet mig grundig indsigt i, hvordan vi kan leverer tingene til vores kundetype, og hvilke metoder og redskaber vi skal trække på for at rykke kunden derhen, hvor vi kan hjælpe dem bedste muligt.

Få mere at vide om uddannelsen

Nyhedsbrev

Få mere at vide - såsom:

FB-gruppe

Du er hermed inviteret:

Scroll til toppen