Kollegialt fag-fællesskab: Netværk og nørd videre med andre kundetypeuddannede.
Videoen er fra den årlige netværksdag.
Kundetypenetværket er
relevant for dig
- der er kundetypeuddannet
- der vil opdateres med de nyeste tendenser
- der gerne vil netværke og sparre med andre nørder
- der vil vedligeholde din viden om kundetyper
- der vil finde fuldt opdaterede samarbejdspartnere
Hvad er
dit udbytte?
Du vedligeholder din viden om kundetyper, så du ikke overser væsentlige ændringer i markedet og samfundet, nye sociale medier, trends eller anden indflydelse på kundeadfærden.
Netværket giver dig desuden et udbytterigt fællesskab med kollegaer, så du altid har muligheden for at sparre med dem.
Som en bonus får du også alle de samme fordele som Licens-indehaverne (værdi 1200 kr/mdr.).

Du får adgang til:
- at benytte "Kundetypelicens-logoet"
- 1 times ugentlig live-chat (undtaget i ferier)
- 24-timers support via mail eller telefon (indenfor almindelig åbningstid).
- 16 årlige opdateringer - dvs. 4 om hver af de 4 kundetyper.
- 10 årlige online Kundetypenetværksmøder - kun for kundetypeuddannede.
- minimum en årlig fysiske event for kundetypeuddannede (efter minimum 6 måneders medlemsskab)
- ugentlig inspirationscase
- særligt forum for kundetypenetværket
Ofte stillede spørgsmål - og svar:
Nedenfor har vi samlet en række spørgsmål fra andre kundetypeuddannede:
1. Vil I og andre kundetypeuddannede fravælge mig som samarbejdspartner, hvis jeg ikke er en del af kundetypenetværket?
Nej selvfølgelig ikke.
Vær dog obs på, at der kan være sket rigtigt meget siden du tog Kundetypeuddannelsen. Siden 2019 er der eksempelvis udkommet 16 årlige opdateringer – dvs. 4 om året pr. kundetype.
2. Jeg vil bare gerne have flere kunder - får jeg det ved at være en del af netværket.
Det hænder – ret ofte endda – at vi henviser en opgave til en Kundetypeuddannet.
Men nej, det er ikke en automatisk del af kundetypenetværket, at du får en masse kunder. Det er ikke noget vi kan love, og det er heller ikke derfor, at du skal være medlem.
Du skal være en del af kundetypenetværket, fordi du gerne vil være opdateret og være en del af et fagfællesskab.
3. Jeg har ALT for travlt, så jeg er bange for, at jeg ikke har tid til at deltage i det hele.
Det vigtigste er, at du får set de 16 opdateringer, og deltager i det årlige arrangement. Hvis du afsætter 3 dage om året, så er det nok tid. Så er du både opdateret og du har vist engagement i netværket.
4. Kan jeg melde mig ud igen?
Kundetypenetværket er uden binding, og du kan altid melde dig ud. Du kan efterfølgende også sagtens melde dig ind igen.
Det eneste krav er, at du skal have været medlem i 6 måneder for at deltage gratis i det årlige fysisk arrangement.