STARTPAKKEN | KOM GODT I GANG MED KUNDETYPEMETODEN
Startpakken
Vil du forstå alt om, hvorfor din kundetype køber – og hvordan du får det til at ske? Vil du have skabt et overblik og en specifik handlingsplan for, hvordan du optimerer den samlede kommunikation effekt?
Vil du have de lavpraktiske redskaber, så du lettere og hurtigere kan udføre dine marketingopgaver? Og har du allerede fået afklaret kundetypen?
Så er startpakken specifikt sammensat til dig, med både dagskurset, ordlisten, farveguiden, fonteguiden og emojiguiden.
Nul risiko – der er fuld tilfredshedsgaranti på alt i startpakken.
Evalueret til fremragende på Trustpilot


Marketingafdelingens startpakke
For dig, der er indehaver eller ansat i en marketingfunktion og ønsker en ny vinkel på virksomhedens samlede markedsføring, mere effektive redskaber samt indsigten til at kunne samarbejde mere optimalt med kollegaer og leverandører.
Startpakken indeholder:
- Dagskurset: I løbet af denne dag lærer du kundetypen indgående at kende. Herudover lærer du at foretage en brandanalyse, samt at udarbejde en handlingsplan for, hvordan du helt specifikt kan forbedre markedsføringsindsatserne for at øge salget til din kundetype. Afholdes online i tidsrummet 9.00-16.00. Du vælger selv den ønskede dato.
- Ordlisten: Du får adgang, via både computer og app, til mindst 250 tillægsord, navneord og udsagnsord, der får din kundetype til at føle sig tilpas i en potentiel købssituation.
- Farveguiden: Du får adgang til en beskrivelse af de aktuelle farvetendenser og eksempler på konkrete farver (inkl. farvekoder) til din kundetype.
- Fonteguiden: Du får adgang til en beskrivelse af relevante fonte til din kundetype (inkl. navne og links til specifikke fonte).
- Emojiguiden: Du får adgang til en beskrivelse af emojis til din kundetype (inkl. de trends, der gør netop disse emojis relevante nu).
4.900 kr. + moms
Er du tvivl om valget af din kundetype? Vi hjælper dig gerne. Kontakt os på telefon +45 92 90 49 35 eller mail kontakt@kundetyper.dk.
Udtalelser om dagskurserne:
Man får meget for pengene
Gitte Mølbak Propagandafabrikken
Grundig gennemgang
Natascha Frost Kjelds, Shoppen Aalborg
Hjulpet mig til flere af de rigtige kunder
Jens Buch, Klientbutikken
Forståeligt, brugbart og relevant kursus
Ditte Beck, Duka A/S
Få svar på dine spørgsmål
Har du ubesvarede spørgsmål?
Du er meget velkommen til at sende os en besked via formularen.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.