Tag kontakt
Find den relevante kontaktperson herunder:
Institut for Kundetyper ApS
Adresse: Østre Alle 6, 9530 Støvring
Bogholderi: faktura@kundetyper.dk
Kundeservice: kontakt@kundetyper.dk
Telefon: +45 92 90 49 32
CVR-nummer: 36476540
Reg.nr./kontonummer: 7441-0001090215
Jannie Ilum Gade
Direktør og partner
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00
Jannie Ilum Gade
Jannie har mere end 30 års praktisk erfaring inden for salg og forretningsudvikling. Hun har haft forskellige lederstillinger og har drevet flere selvstændige virksomheder.
Hun er medgrundlægger af Emotionelle Kundetyper® og har været med til at udvikle segmenteringsværktøjet og opbygge Kundetypeuddannelsen.
Hun er direktør, kundetyperådgiver, salgschef samt medunderviser og censor på Kundetypeuddannelsen.
Jannie har en bred vifte af kvalifikationer inden for salg, markedsføring, personprofilanalyse og adfærdsdesign.
Connect med Jannie på LinkedIn og få især viden om kundetyper i relation til salg og forretningsudvikling.
Ph.D Sanne Dollerup
Senior erhvervsforsker og partner
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39
Sanne Dollerup
Sanne har en kandidatgrad i kommunikation og har skrevet sin ph.d.-afhandling om Emotionelle Kundetyper® efter at have drevet sit eget bureau. I de sidste 10 år har hun arbejdet tæt sammen med Jannie om at udvikle og varemærkeregistrere segmenteringsværktøjet og opbygge Kundetypeuddannelsen.
Sanne er en erfaren erhvervsforsker og underviser på Kundetypeuddannelsen.
Hun er ansvarlig for kategorisering af cases, identifikation af trends og afholdelse af foredrag.
Sanne er også medforfatter på den kommende teoribog sammen med Mathilde og professor Christian Jantzen.
Connect med Sanne på LinkedIn og få især den nyeste viden om kundetyper og trends indenfor markedsføring.
Morten Kyvsgaard
Marketingchef
E-mail: mk@kundetyper.dk
Tlf.: 61 30 39 12
Morten Kyvsgaard
Morten har en kandidatgrad i kommunikation og har været selvstændig i fem år med egen webshop samt konsulentvirksomheden Kyvsgaard Kommunikation. Sidstnævnte virksomhed fusionerede han med Institut For Kundetyper i 2023.
Morten har solid erfaring med digital marketing - især annoncering, SoMe-content, marketing automation og e-mail strategi.
Han er kundetypeuddannet og en erfaren rådgiver og underviser for både små og mellemstore virksomheder. Morten er endvidere ansvarlig for vores egen markedsføring.
Connect med Morten på LinkedIn og få især viden om kundetyper i relation til online markedsføring.
Christina Sørensen
Kommunikationsmedarbejder
E-mail: cs@kundetyper.dk
Tlf.: 71 74 75 33
Christina Sørensen
Christina er grafisk designteknolog og digital konceptudvikler med en kandidatgrad inden for interaktive digitale medier. Hun har tidligere arbejdet som designer og projektleder i it- og bureaubranchen.
Hos os kombinerer Christina grafisk design og projektledelse med administrativt arbejde. Hun er en sand blæksprutte og håndterer alt fra kundeservice, IT, GDPR, fakturering, indkøb, trivsel og indretning til interne og eksterne projektopgaver.
Christina går i øjeblikket på Kundetypeuddannelsen.
Connect med Christina på LinkedIn og få især viden om kundetyper i relation til projektledelse, employer branding (og behind-the-scenes hos Institut for Kundetyper).
Mathilde Vestergaard Jensen
Junior erhvervsforsker
E-mail: mvj@kundetyper.dk
Tlf.: 30 30 98 92
Mathilde Vestergaard Jensen
Mathilde har en kandidatgrad i kommunikation, skrev speciale om kundetyper og er Kundetypeuddannet. De seneste år har hun og Sanne Dollerup forsket i markedsføringstrends, kategoriseret cases, udviklet produkter samt formidlet disse via artikler, podcast, konferencer og i form af undervisning.
Mathilde underviser især undervisere og elever på uddannelsesinstitutioner samt marketingprofessionelle.
Herudover er hun, Sanne Dollerup og professor Christian Jantzen, ved at skrive den kommende teoribog om kundetyper til universiteter og andre undervisningsinstitutioner.
Connect med Mathilde på LinkedIn og få især viden om influencers og den praktiske anvendelse af kundetyper.
Om Institut for Kundetyper
Emotionelle Kundetyper® er udviklet af Institut For Kundetyper og videnskabeligt funderet i analyse af 1400 internationale brands og 1600 danske cases fra forskellige brancher.
Siden 2014 har vi hjulpet salgs- og marketingmedarbejdere med at blive klogere på deres kunder, og dermed forbedre konkrete markedsføringsføringsindsatser
I episode 1 af vores podcast ‘Podcasten om Kundetyper‘ kan du få en let introduktion til Emotionelle Kundetyper®. Lyt til den her eller gennem afspilleren nedenfor.
Få svar på dine spørgsmål
Vi bestræber os på at sidde klar ved chatten nederst i højre hjørne på hverdage ml. kl. 9-15, og er vi kortvarigt væk, så svarer vi pr. mail.
Du kan også sende os en besked via formularen.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.