KURSUS| EMOTIONEL SEGMENTERING

Introduktion til
Emotionelle Kundetyper

På kurset lærer du om købsadfærd, og hvordan du kan bruge segmenteringsværktøjet til at øge salget. En formiddag fra kl. 9.00-12.00.  

Evalueret til 4,8 ud af 5 stjerner på Trustpilot

På kurset får du viden om

Online undervisning – på den gode måde

Vi underviser med fokus på dialog, refleksion, gruppearbejde og hyppige pauser. Derfor føles det ligesom en fysisk undervisningsdag.

Efter undervisningsdagen får du optagelsen tilsendt, så du kan gense den, når det passer dig. 

Kontakt os på mail kontakt@kundetyper.dk, hvis du ønsker betaling via faktura.

6. november

9. december 2024

Previous slide
Next slide

På kurset får du viden om alle fire kundetyper

Når du har ansvaret salg og markedsføring, så er det afgørende, at du forstå, hvordan du kommunikerer til følelserne.

På kurset får du en introduktion til, hvordan du opbygger et emotionelt brand til de fire kundetyper. 

Indhold på dagen

KØBSMOTIVATION 

DEN BLÅ KUNDETYPE

DEN RØDE KUNDETYPE

DEN GRØNNE KUNDETYPE

DEN GULE KUNDETYPE 

BRANDING B2B og B2C

    • En grundlæggende forståelse for emotionel markedsføring og købsadfærd.
    • Indblik i de fire emotionelle Kundetyper og deres karakteristika i en købssituation.
    • Introduktion til branding til de fire kundetyper.
    • Konkrete eksempler – både med fokus på B2B og B2C.

Erfarne undervisere

Din underviser er specialiseret i Emotionelle Kundetyper. Personen har også praktisk erfaring med at implementere viden om kundetyperne i salgs- og markedsføringsindsatserne. 

Undervisningsformen er altid med udgangspunkt i konkrete problemstillinger. 

Kurset giver dig en introduktion til at opbygge brands til alle fire kundetyper.

Sådan bruger
Mette Holmgaard kundetyperne

Da jeg hørte om kundetyper, så tænkte jeg. "Ej, det er noget pjat... Det behøver jeg ikke at gøre - jeg kan godt skrive til min kunder". Men så begyndte jeg at se på Linkedin, at der ikke var så mange, der så mine opslag. Derfor prøvede jeg det af, og det har virkelig givet en gevinst."

Sådan bruger
Global Tools kundetyperne

Inden vi arbejdede med kundetyperne, der stod vi en frustration, hvor vi kiggede på forskellige målgrupper og produktsegmenter. Det var svært at lave en fællesnævner for dem, og derfor faldt vi tilbage til "Hvad synes jeg?". Hvorimod nu, der fokuserer vi på de grønne kunder i vores sprog og indhold. Det har betydet, at vi med små-steps har flyttet os i den retning, hvor vi er i dag.

FAQ

Har du yderligere spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os.

Tryk blot på knappen herunder for at sende en mail direkte, eller ring til os på telefon +45 92 90 49 35.

Så kan du se den optagelse, vi laver til dig af dagen.

Der vil være en indbygget Q&A, hvor du kan skrive generelle opklarende spørgsmål – og så vil vi forsøge at svare, når det passer ind i løbet af dagen eller i pauserne.

Herudover kan du blive hængende efter kl. 16, hvor vi kan slå deltagernes mikrofon til. Her vil vi besvare eventuelle ubesvarede og mere specifikke/individuelle spørgsmål.

Sidst men ikke mindst vil der være en frivillig chatfunktion til evt. kommentarer og indbyrdes kommunikation med de øvrige deltagere. 

Ja, det må du gerne, hvis I kan sidde ved den samme skærm (da prisen er pr. skærm, og der er video på deltagerne).

Dermed kan I holde deltagerprisen nede.

I kan også tale sammen undervejs samt sparre og fastholde hinanden, når I skal implementere den nye viden.

Ork ja – vi skal nok hjælpe dig videre – også til at finde en evt. underleverandør blandt vores +100 kundetypeuddannede markedsføringsspecialister.

Du har også mulighed for at tilkøbe individuel rådgivning (1500 kr/timen), farvekort (800 kr), fysisk arbejdsbog (1950 kr), udvidet ordliste (800 kr), KundetypeValidator (99 kr/mdr), supportabonnement (500 kr/mdr) mm. hos os. Alle priser er eksklusiv moms.

Start med at kontakte os via formularen herunder – eller på kontakt@kundetyper.dk

Den betyder, at du har 30 dage, efter at dagskurset er afholdt, til at fortælle os, hvis du var utilfreds. Skulle dét ske, kan du få alle eller nogen af dine penge igen (det vælger du selv – vi ønsker udelukkende at have tilfredse kunder).

NB: Du skal deltage i dagskurset for at kunne benytte tilfredshedsgarantien, så vi kan nå at rette op i løbet af dagen, hvis det er noget, vi let kan afhjælpe. Den gælder altså ikke, hvis utilfredsheden skyldes at du selv blev forhindret, for i så fald har du jo stadigvæk optagelsen.

Den typiske deltager på dagskurset er marketingprofessionel (dvs. en, der udformer andres markedsføring) eller ansvarlig for markedsføringen i en virksomhed, de ejer eller er ansat i. 

Du behøver ikke at være nervøs for, om du kan følge med – og heller ikke for om du ved det hele i forvejen.

Scroll to Top