For brand- & marketingansvarlige

Få din egen
Custom Brand GPT

Den første (og eneste) GPT bygget til netop din emotionelle kundetype – med alt det, du ville ønske den allerede vidste i forvejen.

Slip for at lave lange og besværlige prompts: Samarbejd i stedet med en AI, der næsten forstår dit brand bedre, end du selv gør. En AI der kender din tone-of-voice, dine værdier, din valgte kundetype, dine målgrupper, dine produkter, dine tidligere vellykkede marketingindsatser, dine fotos og alt hvad du ellers ønsker at fortælle den.

Og som aldrig glemmer, hvad du har fortalt den.

Det er præcis, hvad du får med en Custom Brand GPT: en specialbygget GPT, der kombinerer din virksomheds DNA med vores eksklusive metode baseret på de Emotionelle Kundetyper®️.

Kundetype foredrag

Hvad er en Custom Brand GPT?

En Custom Brand GPT er din helt egen version af ChatGPT – på en sikret TEAM platform – med alt det bedste fra jeres brand og alt det bedste fra vores univers trænet ind i den.

Det betyder, at den:

  • Skriver dine tekster med jeres egen tone-of-voice (fordi den kender den)

  • Foreslår kampagner målrettet netop jeres kundetype og jeres definerede målgrupper

  • Fungerer som sparringspartner på jeres markedsføring, SoMe, produktbeskrivelser, visuelle stil, og alt det, du ellers sidder med alene

  • Tænker strategisk og kreativt – som en dygtig kollega, du aldrig skal sætte ind i opgaven

  • Arbejder 24/7  – dvs. den er altid klar til at notere, kvalificere, forfine og huske dine gode ideer. Og til at hjælpe dig med dine opgaver.

Du skal ikke forklare den, at du ønsker at kommunikere målrettet til (eksempelvis) den Blå Kundetype – den ved det allerede.

Og den ved, hvordan du gerne vil have dine svar.

2.412

ARBEJDER MED KUNDETYPER

49

ÅRS ERFARING MED MARKETING

+4.500

TIMERS FORSKNING

Derfor skal du vælge vores GPT

Derfor skal du vælge vores GPT

Eneste mulighed i verden

Kun vi kan kombinere AI og emotionelle kundetyper – lovligt og præcist.

Unik kombination

I fællesskab bygger vi en GPT, der taler med din stemme – og forstår din emotionelle kundetype.

Etisk forsvarligt

Vi bygger kun GPT’er til virksomheder, hvis værdier og branche vi kan stå inde for.

Har du set, hvad de siger på Trustpilot?

Som selvstændig giver det SÅ god mening…
Som selvstændig giver det SÅ god mening at kende sin emotionelle kundetype, så du konsekvent kommunikerer til lige præcis de mennesker, som du kan hjælpe. Det er ikke en ny marketingtrend eller opfundet metode - det er en ramme som sikrer, at du holder dig på sporet, så dine fremtidige kunder kan finde dig.

Karina Svendsen

Kenddinepenge.dk

Kompetent samarbejdspartner på højeste niveau
Vi har haft glæde af Inst. for kundetypers viden og rådgivning i et længere forløb (+ 6mdr). Alt - alt - har været helt i gennem professionelt, kontruktivt og ikke mindst lærerigt. Specielt vil jeg fremhæve evnen til at leve sig i en virksomhed og given os fornemmelsen af at være en del af os. Institut for Kundetyper er lidt mere end en sparringspartner - det er en samarbejdspartner man kan læne sig op ad og altid søge et godt råd. Fra første møde med dem har vi følt os i umådeligt kompetent selskab. Vores samarbejde fortsætter og det virker naturligt at de er en fast rådgiver for vores virksomhed.

Carsten M

De bedste anbefalinger herfra til…
De bedste anbefalinger herfra til Institut for Kundetyper. Jeg har nu arbejdet sammen med dem i snart et år, og jeg er virkelig glad for det samarbejde, vi har fået.

Natascha Frost Kjelds

Metoden giver resultater
Jeg oplever Institut for Kundetyper som særdeles kompetente, oplysnings-generøse og gode samarbejdspartnere. Jeg er vild med metoden, den giver mening, resultater og gør markedsføring meget nemmere, mere konkret og målrettet. Varme anbefalinger herfra.

Rikke Dunne

Sådan fungerer processen

Sådan fungerer processen

Vi bygger den i tæt samarbejde med dig – og vi gør det hele for dig.

01

Vi starter med et online møde (varer 1-3 timer)

Her interviewer vi dig grundigt, optager og transskriberer samtalen, og samler de centrale budskaber, værdier og mål.

02

Du sender os jeres materiale

Det kan fx være jeres brandmanual, tone-of-voice, eksempler på god markedsføring, produktark, åbningstider, FAQ – kort sagt: alt det, du ikke vil skulle forklare igen og igen.

03

Vi bygger GPT’en for dig

Vi træner den på både dit indhold og vores unikke arkiv: Kundetypebaserede ord-, fonte- & farvekort, casebiblioteker, emojiguides, trends, typologi-data, bøger, slides og podcasts. Herudover anvender vi vores egne sprogmodeller og promptspecialisering.

04

Du får adgang – og går i gang

GPT’en er færdig og klar til brug inden for 7 dage efter vi har alt materiale. Du logger ind og kan straks begynde at arbejde med den – med både korte og lange prompts.

Er det noget for dig?

Vores Custom Brand GPT er skabt til:

Dig, der er brandansvarlig, marketingchef eller ejerleder – og som vil arbejde mere strategisk, hurtigt og præcist.

Dig, der allerede har (eller ønsker at opnå) en stærk visuel og sproglig identitet – og gerne vil operationalisere den.

Dig, der gerne vil bruge AI – men uden at miste kontrollen over dit udtryk og dine værdier.

Dig, der sælger etisk forsvarlige* produkter eller ydelser B2B, B2C eller B2G.

* Da metoden er så effektiv. forbeholder vi os retten til at sige nej til eksempelvis spil-industrien, kviklån, alkohol- & tobaksindustrien og lignende, der kan skabe afhængigheder,

GPT-løsninger

GPT-løsninger

Alle priserne er eksklusiv moms.

Budget-versionen

UDEN dine egne informationer:

Etablering: Op til 5.200 kr. + moms – afhængigt af om du tidligere har købt grundkurset, arbejdsbogen, ordlisten, farveguiden, fonteguiden, emojiguiden eller andet af dét vi bygger GPTén af. (Vi modregner gerne tidligere køb).

Herefter koster den 750 kr. + moms pr. måned

Betaling:

Månedligt abonnement uden binding. 

Du får:

Premium-versionen

MED dine egne informationer:

Etablering: 7.500 kr. + moms 1.200 kr. pr. måned. Herefter koster den 750 kr. + moms pr. måned.

Betaling:

Månedligt abonnement uden binding. 

Du får:

Klar til at komme i gang?

Send os en mail – eller book en tid til opstartsmøde (vi skal bruge 1-3 timer). Fra vi har dine input, går der maksimalt 7 arbejdsdage, før din GPT er live.

Har du spørgsmål?

Ja det kan I godt. Vi har nogle anbefalinger ift. at dele den, men dem skal vi nok introducere, før vi indgår en aftale.

Ja som udgangspunkt er den sikret, fordi vi bygger jeres Custom Brand GPT på vores Open AI Team-server – og indstillingen for en sådan er at OpenAI ikke træner på jeres data. Som med alt andet it, så skal man selvfølgelig have in mente at intet, der foregår online er 100% sikkert.

Det er noget vi tilbyder for, at sikre at vi har:

  • forstået jeres ønsker
  • fået identificeret jeres væsentligste styrker
  • beskrevet jeres tone of voice
  • klædt jer på til at grave jeres og tilgængelige ressourcer frem til os.


Har I allerede tidligere fået en kundetyperådgivning og en meget velbeskrevet dokumentation af jeres tone-of-voice mm.m så kan vi godt gøre det hurtigere – eller uden mødet.

Både ja og nej.

Nej, fordi kommunikation aldrig foregår i et vakuum. Der er altid mange faktorer i spil – og nogle ligger uden for både jeres og vores kontrol. Et klassisk eksempel: Hvis I følger alle vores anbefalinger til punkt og prikke, men samtidig er midt i en shitstorm på sociale medier, så vil det naturligvis påvirke effekten – uanset hvor godt jeres hjemmeside, mailflow eller SoMe-kampagner ellers spiller.

Ja, fordi vi efter at have analyseret godt 3000 cases ved, at metoden virker, når den bruges rigtigt og konsekvent. Ikke som et quick fix – men som en måde at tænke og kommunikere på. Over tid vil I opbygge et mere logisk, sammenhængende og troværdigt brand, der skaber følelsesmæssig tilknytning og tillid. Og det er præcis dét, der driver langvarige kunderelationer og øget konvertering.

Hvorfor virker det?
I modsætning til klassiske segmenteringsmetoder – hvor man deler kunder op efter alder, køn, indkomst, geografi og lignende – bygger Emotionelle Kundetyper® på noget helt andet:
Et solidt fundament af psykologi, kommunikationsteori, neurovidenskab og over 3000 cases fra praksis.

Forskningen viser, at det er vidt forskelligt, hvad der motiverer mennesker til at købe. Men fælles er, at vi alle – i større eller mindre grad – skifter mellem fire emotionelle kundetyper (vi kalder dem også indkøbshumører): rød, gul, blå og grøn.

De fleste mennesker har lidt af det hele i sig. Men når I kommunikerer, er det mest effektivt bevidst at vække og tale til én bestemt kundetype ad gangen – nemlig den, I kan gøre mest tilfreds og loyal.

Det gør der muligvis. Vores bedste råd vil være at tage et møde med jeres lokale erhvervskontor. De er løbende opdaterede omkring puljer du kan søge, vilkår, ansøgningsprocedurer osv.

Kontakt os hvis du har behov for at betale i eksempelvis 2 rater.

Ja – de etiske overvejelser er faktisk årsagen til, at vi først lancerer Custom Brand GPTér nu, selvom hypen og efterspørgslen har været stor længe. Og selvom vi har bygget og leveret flere GPTér det seneste år. Bla. har vi kørt flere testpilotforløb af Premiumudgaven og leveret samt evalueret på +20 basisudgaver.

Vi er kommet frem til følgende etiske kompas:
“Teknologi må aldrig stå i vejen for menneskelighed – den skal forstærke den. Vi udvikler kun AI-løsninger, der bygger på omtanke, ægthed og ansvarlighed.”

1. Mennesket i centrum:
Vi bygger GPT’er, der hjælper mennesker – ikke erstatter dem.
Vi ser teknologien som et redskab til at:

  • Frigøre tid
  • Forstærke faglighed
  • Understøtte værdibårne brands

Vi siger nej til projekter, hvor målet er at erstatte menneskelig dømmekraft eller relationer.

 

2. Ægte tone-of-voice – ikke manipuleret overtalelse:
Vi forpligter os til kun at udvikle GPT’er, der:

  • Kommunikerer med respekt for slutbrugeren
  • Er tydeligt afsenderbaserede (ikke camouflerer hvem der taler)
  • Ikke anvendes til at overtale mennesker til noget, de ikke har brug for eller råd til

Vi afviser samarbejder, hvor GPT’en skal bruges til fx kviklån, gambling, tobak, unødige kosmetiske indgreb, mv.

 

3. Datasikkerhed og ejerskab:
Vi bygger GPT’er med omtanke for dataetik:

  • Kunden ejer selv sin GPT og de data, den bygger på
  • Vi anbefaler anonymiseret login og benytter en lukket TEAM-platform, hvor data ikke bruges til træning af andres modeller
  • Det er ikke tilladt at få trænet sin GPT på personhenførbare data eller andet, der strider mod lovgivningen (vi tjekker alt information, før det bliver en del af instruksen, men det er fortsat kundens ansvar).
  • Vi opbevarer ikke kundens data ud over det nødvendige til byggefasen

4. Social og faglig økologi:
Vi ønsker at teknologien:

  • Understøtter reel faglighed, ikke overfladisk copy-paste
  • Ikke underminerer håndværket, men gør det mere tilgængeligt
  • Ikke skaber mere støj – men bedre relevans

Vi evaluerer løbende, hvordan vores GPT’er påvirker arbejdspladser, kunderelationer og vores egen praksis.

5. Indbygget refleksion og feedback:
Vi udvikler ikke GPT’er, der er “færdige for evigt”. Tværtimod er det muligt at tilkøbe løbende opdateringer og justeringer. F.eks. én gang årligt, hvor kan opdatere med nye trendfarver, aktuelle marketingtrends, opdateret casearkiv og pinterestboard mm.

Med andre ord: Der vil være mulighed for justering og læring – både teknisk og værdimæssigt.

Scroll to Top