IFK Teamet

Jannie Ilum Gade - grundlægger
Jannie Ilum Gade

Direktør og partner
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf: 25 15 38 00

Jannie har +30 års praktisk erfaring inden for salg og forretningsudvikling. Hun har haft forskellige lederstillinger og har drevet flere selvstændige virksomheder. 

Hun er medgrundlægger af Emotionelle Kundetyper®️ og har været med til at udvikle segmenteringsværktøjet og opbygge Kundetypeuddannelsen.

Hun er direktør, kundetyperådgiver, salgschef samt medunderviser og censor på Kundetypeuddannelsen. 

Jannie har en bred vifte af kvalifikationer inden for salg, markedsføring, personprofilanalyse og adfærdsdesign.

Ph.D Sanne Dollerup

Senior erhvervsforsker og partner
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39

Sanne har en kandidatgrad i kommunikation og har skrevet sin ph.d.-afhandling om Emotionelle Kundetyper®️ efter at have drevet sit eget bureau. I de sidste 10 år har hun arbejdet tæt sammen med Jannie om at udvikle og varemærkeregistrere segmenteringsværktøjet og opbygge Kundetypeuddannelsen.

Sanne er en erfaren erhvervsforsker og underviser på Kundetypeuddannelsen.
Hun er ansvarlig for kategorisering af cases, identifikation af trends og afholdelse af foredrag. 

Sanne er også medforfatter på den kommende teoribog sammen med Mathilde og professor Christian Jantzen.

Bodil Tejg Krunderup

Senior konsulent og partner
E-mail: btk@kundetyper.dk
Tlf.: 22 39 47 96

Bodil er en erfaren grafisk designer med 20 års erfaring inden for visuelle identiteter, hjemmesider og markedsføring på tværs af kanaler. Hun har tidligere været selvstændig og arbejdet på bureauer i ind- og udland. I 2019 tog hun Kundetypeuddannelsen som en af de første.

Bodil har været en nær samarbejdspartner for Institut for Kundetyper i mange år og blev investor i 2021. I 2022 fusionerede hendes virksomhed TEJG med Institut for Kundetyper. 

Bodil spiller en vigtig rolle inden for strategisk markedsføring og vores visuelle udtryk. Hun fungerer også som censor på Kundetypeuddannelsen og ekstern workshopleder.

Morten Kyvsgaard - marketing
Morten Kyvsgaard

Marketingchef

E-mail: mk@kundetyper.dk
Tlf.: 61 30 39 12

Morten har en kandidatgrad i kommunikation og har været selvstændig i fem år med egen webshop samt konsulentvirksomheden Kyvsgaard Kommunikation. Sidstnævnte virksomhed fusionerede han med Institut For Kundetyper i 2023.

Morten har solid erfaring med digital marketing – især annoncering, SoMe-content, marketing automation og e-mail strategi. 

Han er kundetypeuddannet og en erfaren rådgiver og underviser for både små og mellemstore virksomheder. Morten er endvidere ansvarlig for vores egen markedsføring. 

Christina Sørensen

Kommunikationsmedarbejder

E-mail: cs@kundetyper.dk
Tlf.: 71 74 75 33

Christina er grafisk designteknolog og digital konceptudvikler med en kandidatgrad inden for interaktive digitale medier. Hun har tidligere arbejdet som designer og projektleder i it- og bureaubranchen.

Hos os kombinerer Christina grafisk design og projektledelse med administrativt arbejde. Hun er en sand blæksprutte og håndterer alt fra kundeservice, IT, GDPR, fakturering, indkøb, trivsel og indretning til interne og eksterne projektopgaver. 

Christina går i øjeblikket på Kundetypeuddannelsen.

Mathilde Vestergaard Jensen

Mathilde har en kandidatgrad i kommunikation, skrev speciale om kundetyper og er Kundetypeuddannet. De seneste år har hun og Sanne Dollerup forsket i markedsføringstrends, kategoriseret cases, udviklet produkter samt formidlet disse via artikler, podcast, konferencer og i form af undervisning.

Mathilde underviser især undervisere og elever på uddannelsesinstitutioner samt marketingprofessionelle.

Herudover er hun, Sanne Dollerup og professor Christian Jantzen, ved at skrive den kommende teoribog om kundetyper til universiteter og andre undervisningsinstitutioner.

Scroll to Top