☀️ TIDSBEGRÆNSET SOMMERTILBUD ☀️
Slip for at spilde tid og penge på de forkerte markedsføringsindsatser
‘Lommebogen’ om Emotionelle Kundetyper® er skrevet til dig, der har ansvaret for eller arbejder med markedsføring og salg som ansat, selvstændig, leder, politiker, studerende, praktikant, ejerleder, underviser, koordinator, bestyrelse eller lignende.
Bogen er læst på et par timer.
Køb 1 stk. til sommerpris
Køb bogen inden onsdag den 10. juli kl. 23.59, og få den til en særlig sommerpris på:
Køb 1 stk. til 140 kr.
+ moms, inklusiv fragt
Mængderabat
Overvejer du at give bogen til flere kunder?
Der er mængderabat tilgængelig.
Køb 5 stk. til 650 kr.
+ moms, inklusiv fragt
Brug for endnu flere? Skriv til kontakt@kundetyper.dk
Hvorfor denne bog?
Dette er en oplagt mulighed for at give dine kunder en gave, der ikke kun er nyttig, men også kan forbedre deres markedsføringsstrategier markant. Og så er det jo en fin mulighed for at fortælle om og uddanne dine kunder i, hvordan du træffer videnskabeligt funderede beslutninger med deres markedsføring.
Bogen giver dig og dine kunder værdifulde indsigter i de ubevidste behov, motivationer og præferencer, der driver kundeadfærd. Det er en praktisk guide fyldt med konkrete caseeksempler og afgørende parametre for valg af kundetype.
Efter mange år som PR- og kommunikationsrådgiver må jeg tilstå, at jeg utilsigtet kører på autopilot og af og til springer direkte til konklusioner og løsninger. Valg bliver truffet på rutinen, og beslutninger bliver baseret på forudfattede idéer. Lommebogen gav mig en brat opvågning. Jeg er ikke pludselig holdt op med at være biased, men jeg er blevet bevidst om, hvordan jeg undgår at være forudindtaget i mit arbejde. Min nysgerrighed er vakt for at afdække følelser forbundet med købsbeslutninger, som jeg kan tage hensyn til og tilgodese for at appellere målrettet og konsekvent til en defineret kundetype i markedsføringen.
Markedsføring i dagens samfund er en hyper kompleks størrelse, hvor én udfordring kan være entydigt at definere sin målgruppe. En anden og måske større udfordring kan være at forstå sine kunder, deres adfærd og den rejse, som de foretager. Her bidrager bogen Emotionelle Kundetyper med ny viden til bedre forståelse af ens kunder og målrettet markedsføring mod netop specifikke kundetyper.
Emotionelle Kundetyper er en banebrydende introduktion til emotionelle kundetyper - og dermed bedre forståelse af menneskers handlinger i købssituationen. Med den viden, som bogen formidler, er du uanset job eller titel, bedre klædt på til at træffe beslutninger af markedsføringsmæssig karakter.
Umiddelbart tænkte jeg, at kundetyperne i de forskellige farver, bare var endnu en banal inddeling af segmenter i kasser. Men den store styrke er, at det er en måde at se mennesker i forskellige situationer, og hvordan man så kan handle på at møde deres behov og følelser. Det er på én gang enkelt og fleksibelt.