☀️ TIDSBEGRÆNSET SOMMERTILBUD ☀️

Slip for at spilde tid og penge på de forkerte markedsføringsindsatser

‘Lommebogen’ om Emotionelle Kundetyper® er skrevet til dig, der har ansvaret for eller arbejder med markedsføring og salg som ansat, selvstændig, leder, politiker, studerende, praktikant, ejerleder, underviser, koordinator, bestyrelse eller lignende. 

Bogen er læst på et par timer.

Emotionelle Kundetyper | Lommebogen

Tidsbegrænset mulighed

Køb bogen inden onsdag den 10. juli kl. 23.59, og få den til en særlig sommerpris på:

140 kroner

+ moms, inklusive fragt.

Hvorfor denne bog?

Dette er en oplagt mulighed for at give dine kunder en gave, der ikke kun er nyttig, men også kan forbedre deres markedsføringsstrategier markant. Og så er det jo en fin mulighed for at fortælle om og uddanne dine kunder i, hvordan du træffer videnskabeligt funderede beslutninger med deres markedsføring.

Bogen giver dig og dine kunder værdifulde indsigter i de ubevidste behov, motivationer og præferencer, der driver kundeadfærd. Det er en praktisk guide fyldt med konkrete caseeksempler og afgørende parametre for valg af kundetype.

4,7 ud af 5

Institut for Kundetyper er evalueret til
4,7 ud af 5 stjernerTrustpilot

Også tilgængelig som e-bog

Bogen findes også som e-bog, hvis du foretrækker at læse den digitalt.

Mængderabat

Overvejer du at give bogen til flere kunder?
Der er mængderabat tilgængelig.

Køb 5 stk. til 650 kr.

+ moms, inklusive fragt.

Skriv til Christina på kontakt@kundetyper.dk og få en god pris.

Yderligere information

For mere information eller spørgsmål, kontakt Christina på kontakt@kundetyper.dk eller ring til 71 74 75 33.

Tilfredshedsgaranti

Der er fuld tilfredshedsgaranti på bogen, så du kan trygt give den som gave.

Scroll to Top