Tag testen

Her kan du finde din emotionelle kundeprofil.

Sådan vælges kundetypen

Hvilken kundetype er du selv? 

få SVARET i det første nyhedsbrev fra os.

Inden du starter testen, så er det vigtigt, at du ved, at du er alle fire kundetyper i større eller mindre grad – i forskellige købssituationer. Denne test viser dig, hvilken kundetype du er mest. Det vil sige, at du får indblik i den grundlæggende motivation, som er mest naturlig for dig. Du har formentlig også de tre andre kundetypesider, som vil kunne fremkaldes i specifikke købssituationer. 

For at få svaret skal du indtaste din mail og godkende din tilmelding til nyhedsbrevet (du kan altid afmelde dig). Når du tilmelder dig, så får du straks den første mail fra os.

Vigtigt: Din egen kundetype er ikke nødvendigvis den samme som jeres kunders og det er netop her de fleste markedsføringsfejl begås. Læs om risikoen ved dette herunder.

Du skal være opmærksom på risikoen

Metoden om de fire Emotionelle Kundetyper® handler om at identificere, hvilken kundetype jeres kunder er, når de køber (eller overvejer at købe) noget hos jer. Der er en høj risiko for, at du er anderledes end jeres kunder. Derfor vil vi kraftigt fraråde, at I blot pr. automatik markedsfører jer til den kundetype, som du selv er mest. Det er nemlig netop her 95% af virksomhederne begår alvorlige fejl. Læs mere om det her

Når I målretter jeres kommunikation til én kundetype, så er det afgørende, at I får valgt den rigtige. Til at afgøre, hvilken kundetype jeres kunder er, så har vi en fastlagt spørgeramme, som vi gennemgår i en kundetyperådgivning. Vil du høre hvad det vil indebære at arbejde med kundetyper i jeres markedsføring, så kan du udfylde kontaktformularen herunder.

Scroll til toppen