EKP FOR BUREAUER | KUNDETYPE-ANALYSE

Find din kundes emotionelle kundetypeprofil (EKP)

Få hjælp til at vælge din kundes optimale kundetype.

En EKP er relevant for dig, der er ansvarlig for andres markedsføringen – og ønsker afklaring ift.  den emotionelle kundetype samt et enkelt brief.

NB: At kende EKP’en er ikke en slutdestination – det er tværtimod det første skridt på rejsen mod en dyb indsigt i, hvorfor mennesker køber. Og hvordan du får dem til dét

Evalueret til fremragende på Trustpilot

Book din gratis* emotionelle kundetypeprofil:

* For god ordens skyld: Samtalerne indgår i vores salgsproces.
Ved forespørgsler giver vi naturligvis saglige og relevante anbefalinger.

Dette sker i løbet af 1,5 time:

* For god ordens skyld: Samtalerne indgår i vores salgsproces. Ved forespørgsler giver vi naturligvis saglige og relevante anbefalinger.

En emotionel kundetypeprofil hjælper dig godt fra start med din kundes kundetype.

En gratis* EKP er et tilbud til dig, der opfylder disse betingelser:

* For god ordens skyld: Samtalerne indgår i vores salgsproces. Ved forespørgsler giver vi naturligvis saglige og relevante anbefalinger.

Find svar på dit spørgsmål her:

Det er meget enkelt:

1: BOOK det ønskede 1,5 times møde direkte i vores kalender. Du kan flytte eller aflyse mødet, hvis du fortryder/bliver forhindret.

2: Vi MØDES ONLINE via det fremsendte videolink, på det valgte tidspunkt. Du må tage op til 5 kollegaer med (ved at dele dit mødelink). Du må ikke tage din kunde med, da det er en læringssituation.

3: Du får tilsendt en mail med en ENKELT SIDES SKRIFTLIG OPSUMMERING (stikord), som du må dele med din kunde.

Der er ingen efterfølgende forpligtelser – heller ikke til at implementere din nye viden.

Du risikerer dermed kun 1,5 time af din tid – samt at du med stor sandsynlighed vil få lyst til at blive endnu klogere på kundetyper.

En gratis EKP for bureauer er ikke en mulighed for dig, der er:

  • I praktik på et bureau*
  • studiemedhjælper* 
  • løst tilknyttet som freelancer*
  • studerende
  • jobsøgend
  • helt uden lyst, tid og penge til at implementere viden om kundetyper. Så ville vi spilde hinandens tid, da kendskab til kundetyper ikke er en slutdestination – men en start på et nyt mindset og en helt anden måde at tilgå markedsføringsopgaverne på.

* du er i stedet velkommen til at arrangere og deltage i et møde sammen med en fastansat på bureauet. 

Scroll to Top