BRAND- & KONCEPTUDVIKLING | STÅ STÆRKT
Få et solidt fundament for vækst
– for jer, der vil vide hvilket koncept og hvilke indsatser, der helt specifikt ville styrke jeres brand, fremkalde stærkere følelser på købsrejsen, og medføre en mere ønsket kundeadfærd.
Konkrete og direkte implementerbare input til den eksisterende eller kommende webshop, fysiske butik, institution, turistdestination, platform, parti, shoppingcenter, restaurant, hotel, forening, virksomhed, netværk, klub mv.
Kort sagt til alle, der sælger til mennesker – uanset om det er et produkt, en ydelse, et abonnement eller et budskab.
Identificer potentialet
Identificer potentialet
Hvor får I mest ud af at sætte ind?
- Hvad er jeres brandstatus i dag?
- Hvor og hvordan kan I mest effektivt påvirke jeres kunders følelser og købsmotivation?
- Hvilke konkrete indsatser skal I prioritere?
- Hvor spilder I tid og penge?
- Hvor selvsabotterer I ?
Brandkonsulenter:
Ph.D Sanne Dollerup
Sanne er udover at være kandidat i kommunikation også forsker i strategisk markedsføring. Hendes forskning omhandler, hvordan man bevidst kan koble kunders positive følelser til et konkret produkt/mærke og dermed skabe loyale kunder og vækst. Hun har i den forbindelse studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning og formidler netop denne viden.
Hun har tidligere haft eget reklamebureau. Sanne har undersøgt butikskoncepter verden over og været tilknyttet forsker på University of Edmonton (School of Retailing).
Du kan kontakte Sanne på: sd@kundetyper.dk eller på telefon 31665439.
Ph.D Sanne Dollerup
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39
Jannie Ilum Gade
Direktør, salgspecialist og grundlægger
Jannie har +25 års praktisk salgs- & marketingerfaring indenfor både B2B og B2C - blandt andet fra stillinger som produktchef, salgschef, direktør, kørende sælger, butiksansat, Key Account Manager og virksomhedskonsulent. Herudover har hun stiftet 5 virksomheder.
Hun har grundlagt og videreudviklet segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®️ sammen med forsker Sanne Dollerup (siden 2013).
Hun er Diplomleder, oprindeligt uddannet akademiøkonom med speciale i eksport af tekniske artikler og har et hav af kurser og uddannelser i NLP, Adfærdsdesign, e-mailmarketing, forhandlingskteknik, økonomisk argumentationsteknik, 4MAT mv.
Du kan kontakte Jannie på: jig@kundetyper.dk
Jannie Ilum Gade
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00
Vælg det ønskede format
Oplæg for beslutningstagere
Vi kommer gerne ud og holder oplæg for ledergruppen, bestyrelsen mv. med udgangspunkt i jeres specifikke udfordring eller behov.
Pris fra 25.000 kr. + moms inklusiv caseresearch fra jeres branche.
Brand- & konceptudvikling
Vil I være klogere på jeres unikke berettigelse i markedet, vide hvordan I kan styrke jeres brand og koncept eller etablere og positionere jer stærkt fra Dag 1?
Book en brandkonsulent – timepris 2.500 kr. + moms
Udarbejdelse af rapport
Vi udarbejder gerne en skræddersyet rapport med eksempelvis prioriteret handlingsplan over specifikke indsatser, der vil forøge værdien af jeres brand.
Indhent seperat tilbud på kontakt@kundetyper.dk.
Jeres udbytte
Når alle trækker på samme hammel, kommer I hurtigere til det ønskede resultat.
Og I tiltrækker flere af de kunder, der ønsker præcis det, I kan levere.
Slip for:
- Tvivl, tøven og tidsspilde
- Fejlinvesteringer og omveje
- Indsatser, der modarbejder brandet
- Inkonsekvente marketingindsatser
- Meningsbaserede debatter
- At være et utydeligt eller ligegyldigt brand
Investering og eventuelle tilskud
Jeres investering i Brand- & konceptudvikling kan evt. medfinansieres via en SMV-pulje. Vi er godkendte som rådgivere.
Forhør nærmere hos jeres lokale erhvervsråd, hvis I ønsker at ansøge en SMV-pulje. I visse tilfælde kan hele beløbet finansieres via internt timeforbrug. Læs mere om SMV her >>.
Kontakt os
Vi ser frem til at høre fra dig.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.