DAGSKURSUS | KOMPLET KUNDETYPEKURSUS
Genkender du dette?
- du vil sælge mere, men de sædvanlige værktøjer virker ikke?
- du vil gerne adskille dig mere?
- dit skriveflow bremses af tvivl om X eller Y?
- du vil målrette hjemmesiden bedre til dine målgrupper?
- du ønsker et tidsbesparende værktøj?
- du skal kontinuerligt forholde dig til nye markedsføringskanaler, ny teknologi, nye samfundsforhold, nye trends, nye ideer og forskellige mennesker.
- kun behøver at bruge én enkelt dag?
- får dén ramme, der får hele marketingsindsatsen til at fremstå klokkeklar og realiserbar?
- får masser af ny viden og konkrete redskaber, som du kan følge i præcis det tempo, der passer til dig og dit budget?
- ikke behøver at forlade dit skrivebord eller lave om på din hverdagslogistik?
På det online dagskursus om din kundetype får du:
- En grundlæggende forståelse for dine kunders bagvedliggende købsmotivation, præferencer og adfærd.
- Viden om din optimale kommunikationsstil såsom ordvalg og brug af grafiske virkemidler, billeder og video.
- De 3 helt særlige parametre, som har afgørende betydning, og som formentlig allerede koster dig de fleste mistede salg. Parametre der er altafgørende, for hvis de mangler, eller er udformet forkert, så får dine kunder ikke lyst til at købe.
- Tjeklister, skabeloner og guides til, hvad du skal foretage dig på de 5 mest relevante markedsføringskanaler, som passer til netop din virksomhed (formentlig behøver du aldrig at overveje andre).
Vælg det relevante dagskursus:
Dagskursus om
den røde kundetype
Til dig, der vil opbygge det spændende, overraskende og anderledes brand.
Med det røde Brandhjul som dagens gennemgående tema og udgangspunkt i konkrete “ja/nej”-tjeklister, vil vi dykke dybt ned i de mest effektive måder, du kan optimere salgs- & markedsføringsindsatsen på.
Dagskursus om
den gule kundetype
Til dig, der vil opbygge det personlige, velgørende og behagelige brand.
Med det gule Brandhjul som dagens gennemgående tema og udgangspunkt i konkrete “ja/nej”-tjeklister, vil vi dykke dybt ned i de mest effektive måder, du kan optimere salgs- & markedsføringsindsatsen på.
Dagskursus om
den blå kundetype
Til dig, der vil opbygge det cool, intelligente og eksklusive brand.
Med det blå Brandhjul som dagens gennemgående tema og udgangspunkt i konkrete “ja/nej”-tjeklister, vil vi dykke dybt ned i de mest effektive måder, du kan optimere salgs- & markedsføringsindsatsen på.
Dagskursus om
den grønne kundetype
Til dig, der vil opbygge det fornuftige, problemløsende og forudsigelige brand.
Med det grønne Brandhjul som dagens gennemgående tema og udgangspunkt i konkrete “ja/nej”-tjeklister, vil vi dykke dybt ned i de mest effektive måder, du kan optimere salgs- & markedsføringsindsatsen på.
Er du i tvivl om din kundetype, så kan du booke en 1/2 times online rådgivningsmøde á 1500 kr. + moms, hvor vi kan hjælpe dig til at få valgt det rigtige kursus.
Jannie Ilum Gade
Direktør og partner
Jannie har +30 års praktisk erfaring inden for salg og forretningsudvikling. Hun har haft forskellige lederstillinger og har drevet flere selvstændige virksomheder.
Hun er medgrundlægger af Emotionelle Kundetyper®️ og har været med til at udvikle segmenteringsværktøjet og opbygge Kundetypeuddannelsen.
Hun er direktør, kundetyperådgiver, salgschef samt medunderviser og censor på Kundetypeuddannelsen.
Jannie har en bred vifte af kvalifikationer inden for salg, markedsføring, personprofilanalyse og adfærdsdesign.
Jannie Ilum Gade
Direktør og partner
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf: 25 15 38 00
Mathilde Vestergaard Jensen
Erhvervsforsker
Mathilde har en kandidatgrad i kommunikation, skrev speciale om kundetyper og er Kundetypeuddannet. De seneste år har hun og Sanne Dollerup forsket i markedsføringstrends, kategoriseret cases, udviklet produkter samt formidlet disse via artikler, podcast, konferencer og i form af undervisning.
Mathilde underviser især undervisere og elever på uddannelsesinstitutioner samt marketingprofessionelle.
Herudover er hun, Sanne Dollerup og professor Christian Jantzen, ved at skrive den kommende teoribog om kundetyper til universiteter og andre undervisningsinstitutioner.
Mathilde Vestergaard Jensen
Erhvervsforsker
E-mail: mvj@kundetyper.dk
Tlf: 30 30 98 92
Andre spørgsmål?
Vi ser frem til at høre fra dig.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.