Webinar: "Grafik til de fire Emotionelle Kundetyper®"

Webinar for grafiske designere

TIDSPUNKT: Torsdag den 30. november kl. 10.00-11.00
STED: Online – Zoom
VÆRT: Sanne Dollerup, partner og erhvervsforsker hos Institut for Kundetyper.
PRIS: Det koster dig ikke andet end din e-mail adresse.
Når du tilmelder dig webinaret, så bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet hos Institut for Kundetyper. 
Du kan naturligvis – og nemt – afmelde dig igen, hvis det er ikke er relevant.

Tilmeldte får tilsendt optagelsen efterfølgende.

Webinaret om ‘Grafik til de fire Emotionelle Kundetyper®’ er for dig, der er grafisk designer. Det er relevant, hvis du har en udfordring med at navigere og håndtere kundernes, chefens, kollegaernes og samarbejdspartnernes personlige mening om forskellige grafiske udtryk.

Det kan eksempelvis være, at de kommer med feedback såsom:

  • “Jeg kan ikke lide, når der er så mange farver.”
  • “Jeg synes, at det bliver for kedeligt.”
  • “Jeg kunne godt tænke mig mere luft mellem elementerne.”
  • “Jeg er ikke så vild med rød og orange sammen.”
  • “Jeg synes, at det bliver for feminint.”

Når dem, der skal give dig feedback, tager udgangspunkt i deres egen mening, kan det give en masse diskussioner og tvivlsspørgsmål omkring den endelige udformning af designet.

I webinaret præsenteres du for Emotionelle Kundetyper®, som kan minimere meningsbaserede diskussioner kraftigt.

PROGRAM:

10.00-10.05: Velkommen og præsentation

10.05-10.15: Hvad er Emotionelle Kundetyper®? 

10.15-10.30: Sådan kan kundetyperne bruges som grafisk designer

10.30-10.50: Spørgsmål og diskussion

10.50-11.00: Afslutning 

Scroll to Top