Gratis oplæg om kundetyper
Kickstart processen med Emotionelle Kundetyper®
– for teams, ledergrupper, bestyrelser og visse målrettede netværksgrupper, der ønsker at få skabt en ‘fælles beslutning‘ om at arbejde med Emotionelle Kundetyper®.
Få diskuteret og skabt konsensus om at arbejde målrettet med den forskningsbaserede segmenteringsmetode – eller bliv afklaret om at dét ikke er vejen frem for jer.
Oplægget er uforpligtende.
Udbytte
Udbytte
I løbet af dette oplæg kan I forvente at blive afklaret omkring følgende:
- Hvad er Emotionelle Kundetyper® og hvilken forskning bygger metoden på?
- Hvad har andre fået ud af at arbejde med Emotionelle Kundetyper®?
- Hvilke problematikker ville metoden kunne løse hos os?
- Hvad ville det indebære af os?
- Hvad ville vi eventuelt skulle investere?
Oplægsholdere
Morten Kyvsgaard
Specialist i digital markedsføring og kundetypeekspert
Morten er certificeret hos Emotionelle Kundetyper®, og han har opnået meget erfaring med at arbejde med kundetyperne i praksis, hvor han har specialiseret sig indenfor digital markedsføring.
Du kan kontakte Morten på: mk@kundetyper.dk
Morten Kyvsgaard
Digital marketingspecialist
E-mail: mk@kundetyper.dk
Tlf.: 61 30 39 12
Ph.D Sanne Dollerup
Sanne er udover at være kandidat i kommunikation også forsker i strategisk markedsføring. Hendes forskning omhandler, hvordan man bevidst kan koble kunders positive følelser til et konkret produkt/mærke og dermed skabe loyale kunder og vækst. Hun har i den forbindelse studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning og formidler netop denne viden.
Hun har tidligere haft eget reklamebureau. Sanne har undersøgt butikskoncepter verden over og været tilknyttet forsker på University of Edmonton (School of Retailing).
Du kan kontakte Sanne på: sd@kundetyper.dk eller på telefon 31665439.
Ph.D Sanne Dollerup
Ekstern lektor, forsker og partner
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39
Jannie Ilum Gade
Direktør, salgspecialist og grundlægger
Jannie har +25 års praktisk salgs- & marketingerfaring indenfor både B2B og B2C - blandt andet fra stillinger som produktchef, salgschef, direktør, kørende sælger, butiksansat, Key Account Manager og virksomhedskonsulent. Herudover har hun stiftet 5 virksomheder.
Hun har grundlagt og videreudviklet segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®️ sammen med forsker Sanne Dollerup (siden 2013).
Hun er Diplomleder, oprindeligt uddannet akademiøkonom med speciale i eksport af tekniske artikler og har et hav af kurser og uddannelser i NLP, Adfærdsdesign, e-mailmarketing, forhandlingskteknik, økonomisk argumentationsteknik, 4MAT mv.
Du kan kontakte Jannie på: jig@kundetyper.dk
Jannie Ilum Gade
Direktør, salgsspecialist og partner
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00
Sådan bliver processen
Telefonisk formøde
Vi ringer sammen for at få fastlagt en oplægsdato, og så vi kan blive briefet om eventuelle specifikke forhold, der har betydning for jer.
Oplægget afholdes
Det gratis oplæg afholdes online, med mindre andet er aftalt. Hvis I ønsker, at det skal afholdes fysisk hos jer, er det muligt – ganske gratis – hvis I bor nord for Aarhus. I resten af landet vil det koste kørsel efter statens takster fra Aalborg.
Opfølgning
Hvis det viser sig, at I ønsker at komme i gang med målretningen mod én emotionel kundetype, så sender vi jer en mail med relevante købslink og eventuelle tilbud.
Senere vil vi følge op pr. telefon.
Hvad bliver det næste skridt?
Der er absolut ingen købepligt efter oplægget, men for god ordens skyld er der her en oversigt over typiske næste skridt.
Mest populære køb er:
- Skræddersyet workshop
- Kursus om jeres kundetype
- Kundetyperådgivning
- Ordlisten
- Farveguiden
Kontakt os
Vi ser frem til at høre fra dig.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.