KOMPETENCEUDVIKLINGSFORLØB | JOBSØGENDE
Er du jobsøgende? Med dette kundetypeforløb kan du adskille dig fra de andre ansøgere ved at få bevis på, at du har opdateret dine faglige kompetencer med det forskningsbaserede, praktiske og jordnære segmenteringsværktøj Emotionelle Kundetyper®️.
NB: Vi er ikke på Positivlisten – men du kan undersøge om du kan få det skrevet i din Jobplan.
Et individuelt kundetypeforløb er for dig:
- der søger job indenfor salg eller marketing
- der ønsker dyb indsigt i teorien, og hvordan den omsættes i praksis
- der vil lære at målrette kommunikation og markedsføring til kundetyperne
- der vil adskille dig fra andre i samme branche
- der vil have viden om emotionel købsadfærd
Et overblik over
forløbet
Sådan afvikles kundetypeforløbet
Uge 1 starter med et fysisk opstartsmøde på vores kontor i Aalborg. Her vil du få udleveret alt fysisk og online undervisningsmateriale samt få forklaret alt det praktiske på forløbet. Herunder hvornår der er selvstudie, onlinemøder samt deadlines for de 5 hjemmeopgaver.
Online materiale
Du får adgang til en online læringsplatform med bla. teorien bag kundetyperne, 1.000 siders arbejdsbøger og 24 timers professionelt optaget videokursus, som skal ses på egen hånd. På platformen finder du yderligere et omfattende casebibliotek med eksempelvis nyhedsbreve, content, annoncer, hjemmesider, emballager, events, videoer osv.
Fysisk materiale
Du modtager 4 fysiske 230 siders arbejdsbøger om kundetyperne, hvor du får et grundigt indblik i kundetypens behov, motivation og præference. Arbejdsbøgerne indeholder skabeloner, tjeklister, inspiration til grafisk layout, sociale medier, tekster mv. Herudover får du en teorimappe.
1:1 videomøder
I uge 2, 3, 4, 5 og 6 afholdes videomøder med din underviser. Her kan du få svar på dine spørgsmål samt få feedback på dine hjemmeopgaver. Det er også her, der vil være mulighed for ekstraundervisning, hvis det er nødvendigt. Møderne varer typisk 60-90 minutter og optages til dig – til evt. senere brug.
Hjemmeopgaverne
Du har selv indflydelse på dine hjemmeopgaver. Det vigtigste er, at du får vist os, at du formår at kombinere din nye viden med dit eget fag. Du kan dog også vælge at skrive og aflevere konkrete ansøgninger, som du ønsker feedback på ud fra kundetyperne.
Kursusbevis
Forløbet afsluttes med et kursusbevis – som du kan bruge til at adskille dig blandt de andre jobansøgere i bunken.
Kursusbeviset giver dig endvidere evig adgang til undervisningsmaterialet samt tilladelse til at anvende metoden i den virksomhed, hvor du bliver ansat.
Hvad indeholder kundetypeforløbet helt konkret?
- Du får et 6-ugers forløb, som veksler mellem selvstudie og 1:1 møder (fysisk + online)
- Du skriver 5 selvvalgte hjemmeopgaver
- Du får feedback på hjemmeopgaverne, så du er sikker på at få forankret din nye viden
- Du får evig adgang til læringsplatformen med de 4 komplette grundkurser + teorikurset + casearkivet
- Du får kompetencerne til at målrette markedsføring til de 4 kundetyper
- Du får et kursusbevis, når de 5 hjemmeopgaver er blevet godkendt
Sådan bliver det efter dit kundetypeforløb
Med din dybt psykologiske indsigt i kundetypernes grundlæggende motivation og præference kan du tilrettelægge salgsfremmende markedsføringsindsatser på et sikkert og velargumenteret grundlag.
Folk lytter til dig – fordi du er en superbruger.
- Du har det optimale udgangspunkt for opgaveløsningen
- Du ved, hvordan du skal gribe en opgave an
- Du har et sprog for dine valg
- Du anvender nye konkrete og effektive redskaber
- Du er dygtigere til analyse, strategi, udvikling og marketing
- Du står stærkere i fremtidens konkurrencesituation
- Du sparer tid og penge for dig og din kommende arbejdsgiver
Kundetypeforløbet giver dig kompetencerne til at arbejde med Emotionelle Kundetyper®
Hvem er
kundetypeforløbet til?
Kundetypeforløbet er en overbygning for dig, som er jobsøgende, og som allerede har en uddannelse eller erfaring indenfor salg eller markedsføring og ønsker at lære, hvordan du helt specifikt kombinerer dit eget fagområde med den nyeste forskningsbaserede viden om Emotionelle Kundetyper®.
Det er især relevant, hvis du søger job som grafiker, fotograf, tekstforfatter, kommunikationsrådgiver, underviser, konsulent, forretningsudvikler, konceptudvikler, strateg, webdesigner eller SoMe specialist.
De 4 arbejdsbøger er en del af undervisningsmaterialet.
Tid og pris
- Tidsforbrug uge 1: 2 timers fysisk møde + minimum 8 timers selvstudie
- Tidsforbrug uge 2: 1 times videomøde + 12-24 timers selvstudie
- Tidsforbrug uge 3: 1 times videomøde + 12-24 timers selvstudie
- Tidsforbrug uge 4: 1 times videomøde + 12-24 timers selvstudie
- Tidsforbrug uge 5: 1 times videomøde + 12-24 timers selvstudie
- Tidsforbrug uge 6: 1 times videomøde + 12-24 timers selvstudie
- Pris: 25.000 kr. + moms (4.167 kr/uge)
Kundetypeforløbet giver adgang til Kundetypeuddannelsen til særpris
Med et gennemført kundetypeforløb har du mulighed for at tilmelde dig Kundetypeuddannelsen på et senere tidspunkt. I så fald vil du opnå en rabat på 25.000 kr. + moms – og kan betale resten i 40 månedlige rater á 1.000 kr. + moms.