POTENTIALERAPPORT | SKAB VÆRDI MED JERES DATA
Få et stærkere brand og flere loyale kunder
– for jer, der vil vide hvilke markedsføringsindsatser, der helt specifikt ville fremkalde stærkere følelser og mere ønsket kundeadfærd.
Med udgangspunkt I jeres data, en analyse af de nuværende markedsføringsindsatser samt jeres Emotionelle Kundetype kortlægges præferencer, motivation og dermed jeres potentiale.
Det hele præsenteres i en fysisk rapport og præsenteres for jeres team.
Bliv klogere på:
Bliv klogere på:
Lær hvad jeres kunder ønsker fra jer – og hvilke kanaler de ønsker at kommunikere med jer på.
- Hvad er de vigtigste fokusområder, I kan arbejde med, for at påvirke jeres kunders følelser og købsmotivation?
- Hvad er jeres optimale markedsføringsmix?
- Hvad er status i dag - og hvad er målet i de mest relevante markedsføringskanaler?
- Hvilke indsatser vil give jer et stærkere brand?
- Hvad behøver I ikke længere at investere tid og penge i?
Rådgiverteam:
Vi er alle godkendte rådgivere hos SMV:Digital.
Morten Kyvsgaard
Specialist i digital markedsføring og kundetypeekspert
Morten er certificeret hos Emotionelle Kundetyper®, og han har opnået meget erfaring med at arbejde med kundetyperne i praksis, hvor han har specialiseret sig indenfor digital markedsføring.
Du kan kontakte Morten på: mk@kundetyper.dk

Morten Kyvsgaard
Digital marketingspecialist
E-mail: mk@kundetyper.dk
Tlf.: 61 30 39 12
Ph.D Sanne Dollerup
Sanne er udover at være kandidat i kommunikation også forsker i strategisk markedsføring. Hendes forskning omhandler, hvordan man bevidst kan koble kunders positive følelser til et konkret produkt/mærke og dermed skabe loyale kunder og vækst. Hun har i den forbindelse studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning og formidler netop denne viden.
Hun har tidligere haft eget reklamebureau. Sanne har undersøgt butikskoncepter verden over og været tilknyttet forsker på University of Edmonton (School of Retailing).
Du kan kontakte Sanne på: sd@kundetyper.dk eller på telefon 31665439.

Ph.D Sanne Dollerup
Ekstern lektor, forsker og partner
E-mail: sd@kundetyper.dk
Tlf.: 31 66 54 39
Jannie Ilum Gade
Direktør, salgspecialist og grundlægger
Jannie har +25 års praktisk salgs- & marketingerfaring indenfor både B2B og B2C - blandt andet fra stillinger som produktchef, salgschef, direktør, kørende sælger, butiksansat, Key Account Manager og virksomhedskonsulent. Herudover har hun stiftet 5 virksomheder.
Hun har grundlagt og videreudviklet segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®️ sammen med forsker Sanne Dollerup (siden 2013).
Hun er Diplomleder, oprindeligt uddannet akademiøkonom med speciale i eksport af tekniske artikler og har et hav af kurser og uddannelser i NLP, Adfærdsdesign, e-mailmarketing, forhandlingskteknik, økonomisk argumentationsteknik, 4MAT mv.
Du kan kontakte Jannie på: jig@kundetyper.dk

Jannie Ilum Gade
Direktør, salgschef og partner
E-mail: jig@kundetyper.dk
Tlf.: 25 15 38 00
Sådan bliver processen:

Opstartsmøde med jeres team
På dette halvdagsmøde får vi i fællesskab fastlagt/bekræftet jeres Emotionelle Kundetype. Herudover vil vi stille jer et hav af spørgsmål, så vi er sikre på, at vi forstår jer, jeres kunder, jeres marked, jeres udfordringer, jeres ambitioner – og jeres relevante erfaringer.
Sidst men ikke mindst får vi etableret adgang til alle relevante informationer/datakilder, som skal indgå i analysen.

Intern analysefase hos os
Minimum 3 specialister hos os vil i fællesskab analysere, kortlægge og beskrive jeres potentiale i et anvendeligt ‘hands-on’ format.
Vi baserer alle svar på de nyeste trends samt den forskningsbaserede viden om Emotionelle Kundetyper. Dermed kan I være sikre på at få gennemarbejdede, uvildige og målrettede anbefalinger, som passer til netop jer.

Præsentation af Potentialerapporten
For at sikre at I får en langtidsholdbar løsning, vil rapporten blive præsenteret både skriftligt og mundtligt. Vi anbefaler, at alle relevante interessenter deltager til denne præsentation – herunder eventuelt jeres eksterne bureau, sælgerne, bestyrelsen eller lignende. I er velkommen til at optage præsentationen, så evt. senere ansatte kan videreføre indsatserne.
Få en samlet langsigtet marketingplan
Når alle trækker på samme hammel, kommer I hurtigere til det ønskede resultat.
Og I tiltrækker flere af de kunder, der ønsker præcis det, I kan levere.
Slip for:
- Tvivl, tøven og tidsspilde
- Fejlinvesteringer og omveje
- Indsatser, der modarbejder brandet
- Inkonsekvente marketingindsatser
- Meningsbaserede debatter
- At være et utydeligt eller ligegyldigt brand
Investering og evt. tilskud
Jeres investering i Potentialerapporten er 50.000 kr. + moms. Dette forløb kan evt. udvides til også at omfatte et andet konkret projekt (såsom hjemmesideoptimering).
Betaling: 50% betales ifm. opstartsmødet og 50% betales 8 dage efter præsentation af Potentialerappporten.
Forhør jer hos jeres lokale erhvervsråd, hvis I ønsker at ansøge en SMV-pulje. I visse tilfælde kan hele beløbet finansieres via internt timeforbrug. I denne omgang kan der ansøges om 50.000 kr. den 15. august eller 100.000 kr. den 30. august 2023. Ansøgning kræver at du sidder klar fra morgenstunden på selve dagen med alt forberedt, da pengene bliver fordelt ud fra først-til-mølle-princippet blandt de relevante ansøgere. Læs mere her >>.







Kontakt os
Vi ser frem til at høre fra dig.